Guest stolle

Polterabend

54 indlæg i dette emne

Hej alle.

Jeg er så nervøs idag, har nemlig fundet ud af at det er idag det sker, altså min polterabend. GISP, hvad mon de har fundet på ??? Jeg er da også kanon spændt og det er lidt ærgeligt vi ikke har vejret med os. Jeg skal nok skrive og fortælle om dagen, når jeg er kommet mig en gang i morgen.. Jeg kan godt sige jer at jeg taber ansigt hvis det ikke er idag, men alt tyder på det og vi skal noget alle de andre weekender inden brylluppet den 21 juni. Og så er der en som jeg overhoved ikke kender, men som havde hørt jeg skulle giftes og troede at det var idag, sååå.. Men jeg lover at vende tilbage, pyha jeg er nervøs Postet billedePostet billede

God weekend til alle

Knus Stolle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Glæder mig til at høre om din Polterabend.

Jeg skal også giftes den 21. juni, men ved at det ikke bliver denne weekend, da vi skal til svigermors fødselsdag, så er der kun tre weekender tilbage at tage af.

Jeg fornemmer at "folk" har gang i et eller andet -en lidt underlig fornemmelse. Jeg er også lidt nervøs for mit polterabend, selvom jeg har nogle søde venner, der aldrig kunne finde på at gøre mig ondt.

Jeg har selv deltaget til mine veninders polterabend, som har været hyggelige, så jeg tror ikke at laver noget slemt Postet billede

Der er én der har talt lidt over sig til min kommende mand, som har snakket lidt om den 14. juni, gad vide om min polterabend er den samme dato Postet billede

Hilsen Snehvide

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Sygeplejersken

Næh måske har du ret, og jeg tænkte også det samme som dig, da min svigermor inviterede os.

Men nu er kl. 16.55, og vi er inviteret til middag kl. 18. så nej jeg er 100% sikker på, at det ikke bliver idag.

Det er en underlig fornemmelse, at man ved, at der snart sker noget, men ikke rigtig HVAD og HVORNÅR det sker.

Hilsen Snehvide

0

Del dette indlæg

Hej alle...

Jeg havde ret, det skete i lørdags...

Kl 9.30 banket det på min dør, og uden for stod Fætter BR og påstod at han skulle overraske Emma på 6 år som havde fødselsdag Postet billede Den var god med ham, i hånden havde han en pakke med noget tøj og et brev hvori der stod at jeg nu havde to minutter til at skifte og at jeg gerne måtte tage nogle ekstra sko og en paraply med og så skulle jeg holde polterabend med min nye og eneste ven Postet billede Ud af døren vi kom og jeg var klædt som en gammel kone. Da vi kom ned stod der en kørestol klar til mig og min nye ven Fætter Br skulle køre mig, men kun et lille stykke vej for uden for porten stod så alle mine "foranværende" veninder og ventede på mig. Så fik jeg hurtig lagt en ikke særlig pæn makeup og et par kørler i håret. Så sendte de mig ind i iso får at købe klippekort, (pinligt for jeg handler der hver dag) jeg fik også en taske med en masse ragelse som jeg skulle forsøge at sælge i løbet af dagen. Så tog vi toget fra fulgebakken station til hellerrup og videre til allerrød station. Og Fætter BR havde forladt mig inden vi tog toget. Så fik jeg bind for øjnene og vi skulle ned og have bussen til en hemlig destination. Da vi steg af bussen skulle vi ud og trave lidt og jeg havde stadig bind for øjnene. Pludselig stopper vi og de fjerner bindet og der foran mig står mit livs væreste maridt, CARL MAR MØLLER. Hvad fanden havde mine veninder egentlig tænkt sig, de ved jeg ikke kan fordrage manden, de havde også drillet mig lidt med at han skulle komme og strippe for mig , ellers tak Postet billede Men det skulle vise sig at blive den fedeste oplevelse. Og nej vi skulle ikke være nøgne Postet billede Jeg skulle igennem en masse underlige men sjove aktiviteter så som at ligge på taget af en bil som Carl Mar kørte rundt i hans kæmpe terræn. Og så skulle jeg op i en svævebane, kaste med økser kører gokart og en masse andre underholdene ting, jeg fik dog lov at hævne mig efter hver tur, så skulle jeg vælge en som også skulle prøve. Der var dog en ting jeg ikke syntes var så morsom, det var at lægge i et rør og blive rullet ned af en bakke. Men ellers var det faktisk okay sjovt, og jeg fandt da også ud af at ham Carl Mar var okay. Overhovedet ikke som man ser ham på tv hvor han er en kæmpe provokator. Men jeg syntes stadig at han er ulækker, hvis i forstår... Efter denne omgang hvor jeg var fuldstændig mudret til, havde kun en bar plet, skulle jeg i bad.De havde dog taget skifte tøj med til mig, en prinsessekjole, Åh nej...

Klokken 16 gik turen hjem til en af veninderne hvor vi skulle spise middag, og feste. Da kl. var 20 må jeg indrømme at jeg var lidt skuffet over ikke havde set en stripper endnu, men han kom dog lidt efter Postet billede Han var alt for lækker og klædt i officer uniform, WOW.

Så tog vi i byen og festede til den lyse morgen og så var det hjem og i seng... Nu da det heldigvis er overstået kan jeg rigtig læne mig tilbage og takke alle veninderne for en kanon dejlig dag, selvom de tog r.... på mig.

Held og lykke til alle jer der endnu går i uvished om hvornår de skal på polterabend Postet billede

Knus Stolle Postet billede

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Snehvide

Det lyder som om du er nervøs for din polterabend, det kan jeg også godt forstå for sådan har jeg det også.

Jeg syntes på et tidligere tidspunkt at jeg har set at du måske er fra næstved, er det rigtigt....

Jeg skal også selv giftes den 21. juni 2003, så det kunne jo være lidt sjovt hvis vi mødtes på vores polterabend.

0

Del dette indlæg

Hej Anita

Ja, jeg er lidt nervøs for min polterabend.

Min søster har i et par måneder snakket om min polterabend (bl.a. repelling - tror nok det staves sådan)- jeg har egentlig ikke kommenteret det, fordi der var så lang tid igen -, og at hun gerne ville have en liste med mine veninders telefonnr.

Først i maj ringede jeg så til hende for give hende telefonnumrene og snakke om at jeg egentlig er meget stresset for tiden og bare ønsker min polterabend skal være noget stille, roligt og hyggeligt.

Jeg prøvede repelling en gang på lejrskole med børn, hvor jeg følte mig lidt tvunget til det, fordi de andre voksne også gjorde det, og jeg var lidt stolt bagefter, fordi jeg har højdeskræk. Min søster tror at jeg virkelig godt kunne tænke mig at prøve det igen, og det prøvede jeg så at fortælle hende i telefonen, at jeg ikke vil have noget med håndjern, bind for øjnene eller udsættes for en grænseoverskridende

"oplevelse" f.eks. højder.

Hun blev sur og afbrød mig hele tiden med, at det skulle jeg ikke blande mig i og garanterede mig for, at vi stadigvæk er søstre også efter min polterabend.

Jeg blev vred/skuffet og skrev en mail til hende, hvor hun fik telefonnumrene og forklarede hende det, jeg ikke fik lov til at sige i telefonen.

Jeg har det sådan, at hvis jeg skal lave noget grænseoverskridende, så vil jeg gerne selv bestemme tidspunktet. Nu hører jeg så fra kolleger, at hvis man udsættes for noget man ikke bryder sig om, så kan man egentlig ikke tillade at sige fra. Det har jeg nu tænkt mig at gøre.

Min holdning til polterabend er at det er nogle veninder, der har lyst til at overraske bruden positivt - sådan en rigtig pigetur. Den sidste bytur inden hun bliver gift, hvor de har det hyggeligt og sjovt SAMMEN.

Jeg har selv været med til mine veninders polterabend, og det har været hyggeligt f.eks. har der været mavedans, skøjteløb, tivoli. Så når jeg ikke selv har været med til noget slemt, burde jeg ikke være så nervøs. Men jeg tror, at det er fordi hun ikke gad at lytte til mig, at jeg har det sådan.

Der er jo ikke så lang tid til brylluppet nu, så der er ikke så mange weekender og helligdage at tafe af. Men jeg er meget opmærksom på, hvad folk fortæller mig. Det kunne jo være, at der er en der kommer til at snakke over sig.

Ja jeg kommer fra Næstved; jeg mener også at jeg gav dig min EMAIL-adresse, men har ikke hørt fra dig endnu - jeg ville bare ikke lægge mit fulde navn og adresse ind på siden.

Hilsen Snehvide

0

Del dette indlæg

Hej snehvide.

Jeg er helt enig med dig! Hvorfor kan et polterabend ikke gå ud på at have det sjovt, istedet for at man skal tvinges ud i alt muligt.

Jeg har selv prøvet at fortælle mine veninder at jeg synes at det er lidt for meget hvis jeg skal klædes ud som et eller andet og gå rundt i gågaden og sælge et eller andet - jeg tror virkelig ikke på at nogen synes det kan være sjovt!

Det er ikke fordi at jeg ikke ville gøre det, hvis det var det mine veninder synes var sjovt, men jeg har selv været til et polterabend hvor den kommende brud skulle klædes ud og så sælge små pakker til forbipasserende.

Der var ingen der havde det sjovt overhovedet, det var lige før det blev kedeligt.

Jeg synes at alle skal have det sjovt. At alle skal lave forskellige ting sammen, ellers bliver det altså for kedeligt, hvis bruden skal lave alt imens de andre sidder og kigger på.

Det var bare lige min mening Postet billede

Knus sus

0

Del dette indlæg

Snehvide, jeg tror ikke du skal være nervøs. Din søster har selvfølgelig en fornemmelse for hvad du vil og - især - ikke vil. Jeg tror bare hun vil drille dig og gøre dig lidt nervøs ved at sige de ting.

Jeg har en gang arrangeret polterabend for en veninde der er total controlfreak (hun kom med en liste over passende datoer, over mennesker hun gerne ville have med og over forslag til hvilke ting vi skulle foretage os!) - og det var så irritende at jeg til sidst sagde til hende: "Hør her, bland dig udenom - du har intet at skulle sige!". Men det betød ikke at vi ikke lyttede til hendes ønsker og skeptiske punkter.

Hun endte med at få en polterabend der blev meget anderledes end hun havde forestillet sig, men hun var superglad for det og følte overhovedet ikke at vi havde overskredet hendes grænser.

Jeg har selv den holdning at jeg ikke vil indvolveres i noget med højder eller heste - og HVIS det kommer på programmet (tror det nu ikke), så sætter jeg bare hælene i. Det er jo et frit land - også selv om man er på polterabend!

Held & Lykke.

Mim

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mim

Sjovt at du skriver det, for min kosmetolog sagde det samme til mig den anden dag, at hun tror at min søster driller, og at hun i virkelig er igang med at arrangere noget hyggeligt, derudover sagde kosmetologen at der er sket meget med polterabend inden for de sidste 5 år, med at gøre nogle rare ting for bruden/brudgommen i stedet for at ydmyge dem.

Jeg håber meget i begge har ret. Min kæreste sagde også den anden dag, at jeg skal polterabend som en positiv overraskelser.

Hilse Snehvide

0

Del dette indlæg

Hej alle

Så blev det også min tur.

Vi stod tidligt op (kl. 6), fordi min kommende mand skulle på arbejde. Jeg tog i motionscentret kl. 7.15 for at træne Step, kom hjem kl. 9.30 og skulle liiige til at gå i bad, da jeg så min veninde komme gående op ad vores indkørsel puuhha -blev lidt nervøs Postet billede. Da jeg åbnede døren, blev der taget et foto af mig - jeg fik besked at jeg skulle med nu. Det skulle jeg ihvertilfælde ikke, for jeg skulle først i bad - fik 10 min. Med hjertet siddende i halsen kørte vi ned til stationen, og min mor kommer gående.

Vi tog toget ind til KBH H - på stationen i Roskilde steg min søster på toget, og inde på hovedbangården stod min kusine og ventede på mig.

Turen gik videre til Bakken, hvor de arrangerede en picknic - virkelig hyggeligt,der sad vi et par timer og hyggesnakkede, midt i det hele kom en anden veninde. Så kom min første opgave, hvor jeg skulle fortælle om en god oplevelse, som jeg havde haft med hver enkel af dem. Vi tog derefter en en hestekaret tilbage til Klampenborg Station - tilbage til hovedbanegården og ind på Istedgade - og til Gl. Kongevej mens de drillede lidt og stoppede op ved en del butikker med pircing, thai massage osv. - og vi havnede ved Mavedanseskole, mens jeg tænkte åh nej. Jeg blev klædt på som en rigtig mavedanser, og vi fik alle 1 time undervisning i mavedans, som afslutning på undervisningen skulle jeg optræde for de andre.

Så gik turen videre til en pub og dernæst en tyrkisk restaurant. Jeg tænkte, at nu skal jeg nok ikke udsættes for mere - troede jeg, indtil der blevet skruet op for musikken, og ind kom en mavedanser. Da hun havde danset i et par minutter, kom hun hen og greb min hånd, og jeg fik et bælte om livet og så skulle jeg danse samman med hende - jeg tror nok at jeg fik lidt farve i kinderne lige præcis der. Efter maden var klokken blevet 22, og jeg blev spurgt om jeg ville hjem eller videre på bar. Jeg var/er efterhånden træt, så jeg ville gerne hjem, hvilket jeg kunne se passede de andre fint.

En virkelig stille, rolig og hyggelig tur.

Jeg føler mig helt lettet over at jeg ikke skulle udsættes for mere.

Desværre kunne alle mine venner ikke deltage pga. ferie og sygdom i familien.

Men fra morgenstunden var der lige ved at gå panik i alle, fordi de troede at jeg først skulle til step kl. 9, så min mor ringede kl. 7.15, hvor jeg allerede var taget afsted, så de fik virkelig travlt med at lede efter mig - de havde jo en tidsplan der skulle holdes Postet billede

PS Min søster fortalte mig så, at hun i forbindelse med polterabend ikke fik særlig meget opbakning af min svigerfamilie. Men det er en hel anden historie, som jeg fortæller om en af dagene.

Hilsen Snehvide (tænk der er kun en uge til vi skal giftes)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa!

I lørdags blev det så også vores tur til at få en polderabend! Da vi skal giftes næste lørdag havde vi en god fornemmelse af at der nok ville ske noget den dag. Min veninde havde sagt til mig at jeg skulle komme op at hjælpe hende med noget ved 11 tiden og min bror havde bedt Henrik (gemalen) om hjæp til computeren ca. samme tidsrum. Vi troede at vi rigtig havde regnet den ud og vi kunne jo godt slappe af indtil kl 11 så. Men efter en voldsom hyggelig nat sov jeg lidt længe uden en trævl på kroppen. Henrik var stået op (heldige ham!) og pludselig stod der 17 af vores bedste venner og søskende i vores soveværelse. PINLIGT!

Men de var nu søde at gå ud mens jeg fik tøj på! De havde rundstykker og hvad dertil hører med og så spiste vi en lækker morgenmad.

Henrik blev klædt ud som vagabond og jeg som zulu-neger. Og det var gennemført. Jeg fik et par sorte strømpebukser på og en "skøn" sort bodystocking. Herefter blev jeg malet sort alle steder hvor man kunne se huden. Mit forholdsvise lyse hår blev toperet og jeg fik en masse perlesmykker på.

Først gik turen ned i gå-gaden hvor jeg fik et skilt over hovedet hvorpå der stod at jeg solgte negerkys 1 stk 5 kr. og 3 stk. 20 kr. LOL!

Jeg fik udleveret en bakke med flødeboller og gik i gang med salget. De var vældig imponerde over mine salgsevner. Jeg solgte både flødebollerne og ægte negerkys. Udført af mig selvfølgelig. På et par timer og flere flødebollebakker havde jeg tjent over 400 kr.

Henrik stod længere oppe af gaden og spillede guitar og sang og tjente omkring 200 kr.

I en nærliggende park spiste vi frokost. Trekantsandwich til alle. UHM!

Nu gik turen så videre. Vi landede nu i et lydstudie hos de band der skal spille til vores bryllup. Vi skulle indspille nogle sange. Hvilket var vældigt sjovt. Henrik var god til det (han er meget musikalsk) hvor jeg ikke har en tone i livet ; )

Men der kom da noget godt ud af det. Og mon ikke vi skal høre det d. 21. juni.

Nu blev vi splittet op. Alle pigerne tog mig med ud i en grusgrav langt ude på landet, hvor jeg simpelthen blev placeret i den største gravko jeg nogensinde har set. Det var helt vildt. Jeg skulle køre sand fra bunden af grusgraven op og læsse det af et andet sted. Allerede anden gang jeg kom op af hullet var jeg blevet modig og susede afsted i det store dyr. Med mig havde jeg en vælig sjofel mand der ligesom skulle holde øje med at jeg nu tog ordentligt på gearstangen og lign. Det var rigtig sjovt og jeg kunne have være blevet ved hele dagen. Men alt skal jo have en ende. Vi sagde pænt farvel og kørte nu på havnen hvor vi spiste en stor is.

Henrik havde imellem tiden været på køreteknisk anlæg og køre glatbane kørsel. Han har aldrig siddet bag et ret og skal først til at tage kørekort efter brylluppet: )

Nu fik vi (stadig hver for sig) bind for øjnene og blev kørt rundt i hele byen. Jeg kunne blive ved med at gætte hvor vi nu kørte og så kørte de ud i en stor rundkørsel hvor de kørte nok 20 runder og så gav jeg op. Jeg anede ikke hvor vi var. Ret ubehageligt faktisk. Vi parkerede et sted og de førte mig ind i en bygning. Efter et stykke tid blev jeg ført ind et sted hvor der duftede af mad. Jeg tænkte vi nok var kommet til en restaurant, men da jeg fik bindet fra øjnene måtte jeg konk*****e at jeg var hjemme hos mig selv. Mine forældre havde gået hele dagen og pyntet op og gjort klar. De havde bestilt med fra "Kokken og Jomfruen" og det var hammergodt. Vi festede hele aftenen og natten med.

Det var simpelthen den bedste polderabend jeg kunne have drømt om. Undervejs blev der taget billeder med nogle engangskameraer de havde købt.

Det var simpelthen så sjovt og vi skylder dem allesammen så mange tak.

Jeg trængte bare lige til at fortælle om en vidunderlig dag. Håber I alle får nogle lige så gode polderabender ; )

Knus Tine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej allesammen.

Så vil jeg da også lige fortælle om vores polterabend sidste lørdag.

Jeg var taget til Beach Party i Skive (en festival) sammen med min veninde og nogle af hendes venner. Min kæreste var taget til Struer hvor han troede at han skulle til sin lillesøsters fødselsdag om lørdagen.

Lørdag formiddag sad jeg så og drak en øl sammen med min veninde, da det lige pludselig lød over højtaleren til campingpladsen: " En personlig meddelelse til Susanne Larsen - du bedes gå til informationen". Jeg blev næsten helt rystet, for jeg troede måske at nogen i min familie havde været ude for en ulykke eller noget!

Da jeg så kom derop stod mine venner og familie dér og ventede på mig - så blev jeg lidt mere rolig.

Jeg fik et grimt landmands kostume på, og blev kørt til et sted hvor jeg skulle modes med min kæreste, som selfølgelig var blevet klædt ud som en dame - med neglelak(som han bandede en del over Postet billede ), falske øjenvipper og læbestift!

Vi blev så kørt til et studie hvor vi skulle indspille "Fly on the wings of love" - det var rigtig sjovt!

Så skulle vi køre om kap i en gokart, hvor vi skulle rundt om en forhindring - tylle en øl - og så tilbage. Jeg tabte, men sjovt var det.

Så skulle vi ud og skyde lerduer. Vi ramte begge to kun én ud af ca. 10 lerduer, og jeg fik en kæmpe øm overarm, som var helt blå og blodsprængt bagefter - dér var jeg glad for at der var over en måned til vi skulle giftes!

Så skulle vi ud og ro i kano, og så vidste vi jo godt hvad der skulle ske!

Vi blev sejlet ud i fjorden i hver sin kano, og så byttede de rundt så vi kom til at sidde alene sammen i én kano.

Så ville de jo have at vi skulle i vandet, og selv om vi prøvede at sejle fra dem kunne vi ikke, så vi blev væltet i.

De andre sejlede så ind og ventede på os inde på land, imens vi prøvede at tømme kanoen for vand. Vi brugte mine landmans gummistøvler, og endelig blev kanoen så tømt for vand, at jeg med møj og besvær kunne kravle op i den - fik derefter også mange blå mærker over hele kroppen!

Min kæreste trak så kanoen ind på land imens jeg stadig sad og tømte kanoen for vand med min gummistøvle - det må have set sjovt ud... Postet billede

Så fik vi tørt tøj på, og spiste så aftensmad på en kinarestaurant, det var meget hyggeligt.

Senere gik vi i byen, hvor vi på et diskotek skulle danse til brudevalsen - fandt ud af at vi vist nok skal have en dansetime eller to.. Postet billede

Omkring kl. 03.00 blev vi kørt tilbage til Skive Beach Party, hvor vi overnattede i mit telt.

Alt i alt et perfekt polterabend, som vi begge var meget glade for. Det hele gik bare så hurtigt, at man næsten ikke fattede det da det var forbi!

Knus sus Postet billede

0

Del dette indlæg

Hej Sus

Jeg sidder stadig og klukker over det billede der kommer frem i hovedet på mig af din kæreste klædt ud som dame og dig som landmand der febrilsk prøver at skovle vand ud af kanoen med din røjsere *GGG* sikke et syn det må have været!

Hyggelig og sjov polter lyder det til - men jeg kan godt forstå at du fik et chock da du blev kaldt over højtaleranlægget!!!

0

Del dette indlæg

vi holdt polteabend for min veninde den 24 maj. hun blev klædt i kone kjole og han som gris, vi havde tilmeldt dem et grand prix som se og hør holdt. 14 dage efter var de med i se og hør som konen og svinet. det er ikke mange udover royale der kan prale af at have været med deri, og et minde for livet.

trine

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer