Sandra Brix

Jullemor NEWS :O)

1,118 indlæg i dette emne

SMUKKE SMUKKE SANDRA!!!!!

For filen, hvor du og din kjole bare er som skabt til hinanden!!

Det er bare DIN kjole og du stråler som kun en kommende brud kan stråle - man kan bare se, at du ææælsker den :blink:

Kan kun sige :blink: godt valg - du er SÅ smuk og jeg fik helt sommerfugle i maven på dine vegne :yay:

- Og så lige en lille indskudt bemærkning, total lækker nevø du har fået dig der - hvor er han bare skønno ;)

:biggrin::biggrin::blink:

Louisa

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:butterfly: Sandra -for satan!!! :butterfly:

Hvor er du smuk!!! :biggrin:

Det er helt vildt godt, at du har fjernet halsstykket, meget, meget bedre!!! :blink:

Og sløret er perfekt til!

Jeg kan se, at du står på den samme lille taburet, som jeg gjorde, da jeg var derinde i februar! :blink:

Og sikken en lidt træls start på dagen, men godt at du kom frem alligevel! :blink:

:biggrin: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

To ting får de lige fra mig for mere kan jeg ikek nå... Først så FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK hvor er han bare lækker mosters lille dreng der....

Der efter et FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK hvor er du lækker i den kjole og det er bare en perfekt løsning... Og så får du ikke mere, får nu skal jeg altså lige ud og pudse næse og tørre den tåre væk jeg fik da jeg så dig i kjolen... TUDEFJÆÆÆÆÆÆÆÆS siger jeg bare *SS*

Du dejlige vidunderlige kvinde... Du kan lægge verdenen for dine fødder *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Hvor er det fedt at du fik et billede med Panayotis himself :biggrin: Han virker som sådan en rar mand (jeg hilste også kort på ham da jeg var derinde ;)).

Mht. kjolen, så synes jeg sløret kommer meget mere til sin ret på denne måde - så selvom jeg egentlig var super vild med kjolen som den var før, kan jeg godt se det er det helt rigtige valg du har truffet ;)

Du bliver en DRØMMEBRUD :biggrin:

;)

Birgit

0

Del dette indlæg

Det siger jeg Sandra, du er simpelthen for lækker.

Der er brug for store ord her, for HOLD KÆ.. hvor er du bare smuk i den kjole.

Du har da tabt dig siden du prøvede kjolen sidst kan jeg se.

Min veninde skal giftes samme dag som mig, og hun har valgt samme kjole som dig, men beholder det øverste topstykke, men nu hvor jeg har set hvordan den kan komme til at se ud, siger jeg bare, FY FOR EN PAPSKID, hvor ser det bare godt ud.

Og mosters lille mum-fi-li-baf-fa er da også bare for lækker, men min æggestokke rykker det ikke i, for jeg orker ikke at starte forfra, men det har vi jo snakket om. Vil det sige, at jeg snart skal melde mig ind i Baby-klar, for at jeg kan blive ved med at snakke med dig ?

post-16795-1147678574.gif Zennie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sandra -for satan!!! :butterfly:

Hvor er du smuk!!! :biggrin:

Det er helt vildt godt, at du har fjernet halsstykket, meget, meget bedre!!! :blink:

Og sløret er perfekt til!

Jeg kan se, at du står på den samme lille taburet, som jeg gjorde, da jeg var derinde i februar! :blink:

Og sikken en lidt træls start på dagen, men godt at du kom frem alligevel! :blink:

:biggrin: Louise

Ja - taburetten der sys jeg er lidt sjov - man føler sig ligesom lidt højhævet over andre :hug:

Ja - den dag startede altså overhovedet ikke sjovt http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/angry.gif

Tak for komplimentet søde!

To ting får de lige fra mig for mere kan jeg ikek nå... Først så FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK hvor er han bare lækker mosters lille dreng der....

Der efter et FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRK hvor er du lækker i den kjole og det er bare en perfekt løsning... Og så får du ikke mere, får nu skal jeg altså lige ud og pudse næse og tørre den tåre væk jeg fik da jeg så dig i kjolen... TUDEFJÆÆÆÆÆÆÆÆS siger jeg bare *SS*

Du dejlige vidunderlige kvinde... Du kan lægge verdenen for dine fødder *SS*

Knuz Trine

Der er ingen som dig der får sagt tingene på den perfekte måde :super: smiler altid bredt når jeg læser dine indlæg! :blink: - Er der stadig pollen i luften *GG*

Du er stadig SUPER-BABEN over alle SUPER-BABES i den kjole.... med eller uden hals-dims. Du er sgu for lækker, lækker, lækker lækker! :hug:

:carrot: Gitte

SUPER-BABEN - me liiiike - det nye navn klinger i mine øre :blink:

0

Del dette indlæg

Hvor er det fedt at du fik et billede med Panayotis himself :blink: Han virker som sådan en rar mand (jeg hilste også kort på ham da jeg var derinde ;)).

Mht. kjolen, så synes jeg sløret kommer meget mere til sin ret på denne måde - så selvom jeg egentlig var super vild med kjolen som den var før, kan jeg godt se det er det helt rigtige valg du har truffet ;)

Du bliver en DRØMMEBRUD http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

;)

Birgit

Jeps Michael him self - jeg er også ret glad for det billede - det er en gemmer ;)

Ja, jeg er faktisk også rigtig godt tilfreds nu - sløret blev nærmest "for meget" før med alt det blonde. Jeg tog det også med for at tjekke om det nu stadig gik - prøvede faktisk 4 andre slør - men det VAR bare det her der passede bedst - hvilket jeg jo er mega glad for i dag. SANDRA SOM ELSKER BLONDE!!!!!! :biggrin:

Det siger jeg Sandra, du er simpelthen for lækker.

Der er brug for store ord her, for HOLD KÆ.. hvor er du bare smuk i den kjole.

Du har da tabt dig siden du prøvede kjolen sidst kan jeg se.

Min veninde skal giftes samme dag som mig, og hun har valgt samme kjole som dig, men beholder det øverste topstykke, men nu hvor jeg har set hvordan den kan komme til at se ud, siger jeg bare, FY FOR EN PAPSKID, hvor ser det bare godt ud.

Og mosters lille mum-fi-li-baf-fa er da også bare for lækker, men min æggestokke rykker det ikke i, for jeg orker ikke at starte forfra, men det har vi jo snakket om. Vil det sige, at jeg snart skal melde mig ind i Baby-klar, for at jeg kan blive ved med at snakke med dig ?

post-16795-1147678574.gif Zennie

Uhhhh - elsker jeg lige DIG eller hvad?????? JA jeg har tabt mig siden sidst :blink:

Åhhh - vil da meget gerne se et billede af din veninde når den tid kommer - det kunne være meget sjovt sys jeg (hvis jeg da må ;))

Jeps Baby Klar here I come :biggrin: - efter brylluppet - men når det nu er dig, så kan jeg jo også findes på MSN ;) Kan da ikke undværre dig alt for lang tid ad gangen :hug::blink:

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig lækker jeg da mærke til, at du har tabt dig. Hvem lægger ikke mærke til dig.... ;)

Lige så snart jeg har et billede af hende, skal du nok få det af se, men muligvis uden hendes ansigt, for jeg skal lige have lov først. :bearhug:

Vil det sige, at vi skal danse sammen !!!! måske med 1000 mennesker imellem os, men hvem tæller..... :bearhug:

Øhhhh jeg er jo en "super ung" kvinde på KUN 41, og MSN, det er sgu da der mine unger har profiler inde............. :blush:

Men jeg prøver da at finde dig alligevel, så er jeg jo hip med mine unger...... :blink:

Ellers sender jeg dig en pm med min mail, hvis jeg alligevel er for gammel til at finde ud af det..... :bearhug:

:yay: Zennie

0

Del dette indlæg

Selvfølgelig lækker jeg da mærke til, at du har tabt dig. Hvem lægger ikke mærke til dig.... ;)

Lige så snart jeg har et billede af hende, skal du nok få det af se, men muligvis uden hendes ansigt, for jeg skal lige have lov først. :bearhug:

Vil det sige, at vi skal danse sammen !!!! måske med 1000 mennesker imellem os, men hvem tæller..... :blush:

Øhhhh jeg er jo en "super ung" kvinde på KUN 41, og MSN, det er sgu da der mine unger har profiler inde............. :)

Men jeg prøver da at finde dig alligevel, så er jeg jo hip med mine unger...... :biggrin:

Ellers sender jeg dig en pm med min mail, hvis jeg alligevel er for gammel til at finde ud af det..... :blink:

ØHHHH - Kan man også have en profil på msn ligefrem (tror jeg kan mærke de 30 nærme sig :) )

Så sender du da bare lige din mail ;)

1000 mnsk kun :bearhug: - det er da ikke mange - vi finder da hurtigt hinanden :bearhug: Det kommer selvfølgelig an på - fik du de billetter til 6 eller 500,-?? Vi fik dem til 5.

Hip med dine unger - Hæ hæ - ja, jeg sir' ingenting :whistle:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bask: :bask: :bask: til mig, der ikke har været i din tråd på så aaaaltfor længe. TENK at jeg ikke har set

WONDERSANDRA i den omsyede kjole - sikke et syn! Som jeg tidligere har sagt - jeg var vild med din kjole som den var. Men når den nu er ændret, kan man se af billederne at smukke dig træder enda mer frem - fordi du nu er totalt glad over kjolen - og det var et GODT VALG :carrot: Du er simpelthen helt bedårende i din blondekrea. Og sløret står bare perfekt til, enig i at det kommer bedre frem og står bedre til kjolen nu når halsstykket er fjernet. :bearhug::bearhug::bearhug:

Og uhaaaaaa hvor det rykker i hormonerne her hos mig når den dejlige nevø kigger ut af skærmen. Han er for skøn....

0

Del dette indlæg

Lige så snart jeg har et billede af hende, skal du nok få det af se, men muligvis uden hendes ansigt, for jeg skal lige have lov først. :blush:

Vil det sige, at vi skal danse sammen !!!! måske med 1000 mennesker imellem os, men hvem tæller..... :blink:

Øhhhh jeg er jo en "super ung" kvinde på KUN 41, og MSN, det er sgu da der mine unger har profiler inde............. :biggrin:

Men jeg prøver da at finde dig alligevel, så er jeg jo hip med mine unger...... :)

Ellers sender jeg dig en pm med min mail, hvis jeg alligevel er for gammel til at finde ud af det..... :)

ØHHHH - Kan man også have en profil på msn ligefrem (tror jeg kan mærke de 30 nærme sig :) )

Så sender du da bare lige din mail ;)

1000 mnsk kun :bearhug: - det er da ikke mange - vi finder da hurtigt hinanden :bearhug: Det kommer selvfølgelig an på - fik du de billetter til 6 eller 500,-?? Vi fik dem til 5.

Hip med dine unger - Hæ hæ - ja, jeg sir' ingenting :whistle:

har jeg nu sagt noget forkert, er det ikke en profil man har der inden ????? Har aldrig været der inde, det er kun mine unger.

Hallooooo jeg skal holde bryllup til 100.000.- kr. tror du selv jeg har købt dem til 600.- kr. :bunny_4: Vi har også dem til 500.- og det er de bedste pladser, for der er vi to jo. :bearhug:

KnuZ

0

Del dette indlæg

:bask: :bask: :bask: til mig, der ikke har været i din tråd på så aaaaltfor længe. TENK at jeg ikke har set

WONDERSANDRA i den omsyede kjole - sikke et syn! Som jeg tidligere har sagt - jeg var vild med din kjole som den var. Men når den nu er ændret, kan man se af billederne at smukke dig træder enda mer frem - fordi du nu er totalt glad over kjolen - og det var et GODT VALG :carrot: Du er simpelthen helt bedårende i din blondekrea. Og sløret står bare perfekt til, enig i at det kommer bedre frem og står bedre til kjolen nu når halsstykket er fjernet. :bearhug::bearhug::bearhug:

Og uhaaaaaa hvor det rykker i hormonerne her hos mig når den dejlige nevø kigger ut af skærmen. Han er for skøn....

Hej smukke Ellen - bedre sent end aldrig - og det minder mig jo kun ALT for tydeligt om, at det også er længe siden jeg har været forbi din tråd......MEN det roder jeg bod på lige nu :blush:

Tak for komplimentet - det er en hel hovedpine der røg sig en tur der :) Nu er bekymringerne bare væk - og jeg glæder mig til at få den på en HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL dag :biggrin:

Ja min lille nye nevø Xander smelter mit hjerte hver gang jeg kigger på ham - ham og hans søster er bare de dejligste unger - der er ikke noget så skønt som at være moster - og Tante :blink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sig mig lige engang, er du klar over, at du lige har haft jubilæum her inden. ?

Du startede din tråd den 3. maj 2005......................................hvad sker der med dig, hvorfor har du ikke kontaktet mig noget før.... :blush:

KnuZ

Fedest - jeg glæder mig som en kærlighedssyg hundehvalp til den koncert. Jeg har gået og håbet og ventet i årvis :carrot: Vi ska' sku feste ska vi Zennie ;)

MSN profil - det tror jeg nok man kan få jo - men man behøver det ikke for at bruge MSN messenger ;) SÅ meget ved jeg da - men nu er jeg jo også RET så ung i forhold til dig ;) :blink::) Det er nok derfor jeg ved sådan noget :biggrin::)

EEEEEJ - man kan sq da ikke se du er en dag over 40 søde Zennie *FEDTE SMILEY* - du ligner en på min alder *STOOOOOR FEDTE SMILEY* :bearhug:

Jubilæum :bearhug: Øhhh - ja, det gik jeg så lige SELV glip af :):bunny_4::bunny_4: Tiden går sq hurtigt herinde i det gode selvskab - glad for der er en søsterside, ellers kunne man jo ende med at der skulle laves en KOBBERKLAR side eller noget lign. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så syntes jeg helt klart, jeg så din tunge her på indersiden af min skærm, alias en fedte smily............... :bearhug:

Det gør ikke noget at bliver 41, det værste er klemmerne i nakken, de skal rettet hele tiden.... og vedr. fisureren så er det kun hesthaler der dutter :bearhug:

Når ungerne siger jeg er gammel, fortæller jeg dem en sand historie, fra de var små, hvor en meget ældre dame sagde til mig i et supermarkede, at da hun var barn, passede hun også sine søskene.........ja de er ikke min søskene, men min børn og hold da op hvor blev hun stram i ansigtet.... ups.

Som jeg også siger til ungerne, muligvis er min alder gammel, men mor er lækker :blush:

Om der skal festes, det tror jeg nok. De bliver nok nød til at understøtte jorden, for der skal danses helt vildt og festen vil ingen ende tage.

Nu når jeg rejser, så må du ikke græde vel, jeg kan ikke klare våde farveller post-16795-1147775131.gif

:bearhug: Zennie

0

Del dette indlæg

Hvis jeg ikke tager meget fejl, så syntes jeg helt klart, jeg så din tunge her på indersiden af min skærm, alias en fedte smily............... :bearhug:

Det gør ikke noget at bliver 41, det værste er klemmerne i nakken, de skal rettet hele tiden.... og vedr. fisureren så er det kun hesthaler der dutter :bearhug:

Når ungerne siger jeg er gammel, fortæller jeg dem en sand historie, fra de var små, hvor en meget ældre dame sagde til mig i et supermarkede, at da hun var barn, passede hun også sine søskene.........ja de er ikke min søskene, men min børn og hold da op hvor blev hun stram i ansigtet.... ups.

Som jeg også siger til ungerne, muligvis er min alder gammel, men mor er lækker :blush:

Om der skal festes, det tror jeg nok. De bliver nok nød til at understøtte jorden, for der skal danses helt vildt og festen vil ingen ende tage.

Nu når jeg rejser, så må du ikke græde vel, jeg kan ikke klare våde farveller post-16795-1147775131.gif

:bearhug: Zennie

Jo - for jeg bryder mig slet ikke om at du rejser :blink: Men du kan jo heldigvis ikke se hvor ked af det jeg bliver ;)

0

Del dette indlæg

Så er mit undertøj ENDELIG nået frem - og så har de sq sendt trusserne i sort :bearhug:

Nå - jeg skal heldigvis ikke have dem på, på selve dagen ;) BH'en levede heller ikke helt op til mine forventninger - så jeg er i en mindre "krise" har ikke råd til at købe noget andet - det går vel nok også. Han flår det sq alligevel af når vi når så langt :blush::blink:

Gaveposerne er lige blevet lavet HELT færdige (I får et blærebillede senere) og jeg er gået i gang med bordplanen. Den var egentligt lavet færdig i går aftes i (HOLD FAST) samarbejde med Mikael :) men det viser sig nu, at jeg har glemt et par :bearhug: De havde forputtet sig lidt - så vi skal til og lave det heeeeele om i aften, da det nu ikke vil passe med bordpladserne :bearhug: ÆV ÆV ÆV

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I dag skal jeg til fotografen - jeg er MEGET, MEGET nervøs. :blush: Jeg er jo ikke 25 længere og at føde vores søn har også sat sine spor. Det trøstede mig da lidt, da jeg så Trisses fantastiske billeder. Hun ser VILD dejlig ud - selvom man ikke lige er en str. small -går det vel nok ;)

Jeg håber sådan min veninde kan tage med mig - måske det kan få mig til at slappe lidt af - IHHHHHHHHHHHHHHH :bearhug: Hvad man ikke gør for sin mand!!! Så håber jeg eder spang mig også, at han kan li' dem :bearhug: ellers får han bøllebank :bask:

Håber og krydser fingre for en sød og professionel fotografXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

God dag til alle! :bearhug:

0

Del dette indlæg

I dag skal jeg til fotografen - jeg er MEGET, MEGET nervøs. :blink: Jeg er jo ikke 25 længere og at føde vores søn har også sat sine spor. Det trøstede mig da lidt, da jeg så Trisses fantastiske billeder. Hun ser VILD dejlig ud - selvom man ikke lige er en str. small -går det vel nok ;)

Jeg håber sådan min veninde kan tage med mig - måske det kan få mig til at slappe lidt af - IHHHHHHHHHHHHHHH :bearhug: Hvad man ikke gør for sin mand!!! Så håber jeg eder spang mig også, at han kan li' dem :blush: ellers får han bøllebank :bask:

Håber og krydser fingre for en sød og professionel fotografXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

God dag til alle! :bearhug:

Held og lykke - det bliver helt sikkert flot når lexi-sandra træder frem foran kameraet! :carrot: Glæder mig til at høre hvordan det gik :bearhug:

Redigeret af Bella74
0

Del dette indlæg

tænker på dig i dag - havde også en del sommerfugle i maven før jeg skulle af sted - men tror mig fotograferne kan virklig bringe det bedste frem i dig og hver kvinde er jo smuk og fra de billeder jeg har set af dig får han ikke meget travlt at få det bedste af dig - du har jo det hele selv. Og vores mænd elsker os jo som vi er - de kender jo til vores små problemzoner - som de typisk alligevel overser. Så jeg er sikker på du bliver hammerkanonflot og lækker og din skat vil elske dig højt for det.

:iloveyou: Sandra

0

Del dette indlæg

Waaau hvor er jeg spændt på og hører om det, så nu kan du godt komme hjem. :iloveyou:

Denne gang, har du da ikke rød næse og høj feber, så hvad er problemet, du er jo døbt som BK´s SUPER BABE. post-16795-1147881410.gif

Han har bare at se sådanne ud post-16795-1147881442.gif når han får de billeder, ellers får han også klø af mig. :shooter:

Det kræver bare så meget mod, at stille op til sådan noget, så jeg har stor respekt for jer der gør det. At du har født og man kan se det, gør dig bare ekstra lækker, for det har du jo gjort af kærlighed til ham og til dit barn og det må han da kun elsker dig endnu mere for.

KOM SÅ HJEM.

post-16795-1147881584.gif Zennie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer