Sandra Brix

Jullemor NEWS :O)

1,118 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg er ikke helt sikker på at jeg kan komme på imorgen.

Så jeg vil benytte chancen til at ønske dig en rigtig god dag imorgen :biggrin:

Håber dagen bliver alt hvad du har drømt om, og jeg vil sende dig masser af tanker i løbet af dagen.

Du vil være det sidste jeg tænker på, inden jeg selv træder ind i kirken -HAHA-

millioner af :) Louise

0

Del dette indlæg

Hej Sandra

Har lige kigget lidt i din planlægningstråd for første gang og har fået megen indpiration fra dine grundige indlæg.

Jeg vil bare sige mange gange HELD OG LYKKE med imorgen. Håber du får en smuk og vidunderlig dag.

Og så vil jeg også sige at din kjole er GUDESKØN! Din kommende mand falder bagover af benovelse - det gjorde jeg i hvert fald. Damn du er smuk i den!

De bedste ønsker fra Katrinus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Sandra

Jeg håber at I får den skønneste dag af dem alle i morgen. Både ved vielsen og velsignelsen, hvor du får lov til at vise dine flotte kjoler frem.

Jeg skal krydse fingre for det flotteste vejr og den bedste oplevelse. Hjertelig tillykke med brylluppet!

:balloons:

Jeanet

0

Del dette indlæg

Kære skønne Sandra.

Jeg drager "desværre*" over til det jyske i morgen, svigerfar tillader sig, at fylde halvrundt og så lige på din bryllupsdag, ville ellers gerne ha overværet jeres velsignelse.

Du har betydet utrolig meget for mange af os herinde og jeg kan da ikke se mig fri for, at nyde at læse din planlægningstråd og dine grundige og charmerende svar herinde. Jeg håber du vil blive hængende herinde lidt endnu, vi er jo en del der mangler at blive fruer endnu.

Jeg håber du får den skønneste dag og jeg glæder mig meget til, at sluge alle dine smukke billeder.

:balloons: Pernille

0

Del dette indlæg

:balloons: Hvor ER pigerne herinde altså bare den bedste samling fra Danmarks befolkning :blush::blush:

Synes lige I også skulle se Trisses pragtfulde kage hun har lavet til os. Synes selv den lever op til meget mere af vores forventninger. Du er den BEDSTE Trisse :)

post-5883-1151683859.jpg

post-5883-1151683871.jpg

post-5883-1151683894.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære søde Sandra

Tak for sms med lift-tip!!! Glæder mig SÅÅÅÅÅ meget til i morgen!!! :) Trine og jeg har fået os en lille sludder og hun har lovet at passe godt på mig, så jeg ikke farer vildt i dette store fremmede land!!! :blush::blink:

Vi seeeeesssssss......................... :blush::)

Sanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæreste Sandra...

Så nåede vi hjem fra bryllupsrejse lige i tid til at øsnke dig et fantastisk bryllup.....

Jeg håber i får en uforglemmelig og fantastisk dag....

Bryllupsklar ville ikke være det samme uden dig ;-)

TILLYKKE....

Susanne

0

Del dette indlæg

:balloons: HURRAAAAAAA :blush:

Så er det idag... nu kan vi ikke længe tælle dage, men kun timer til I skal giftes... Glæder mig til at skulle se dig som den smukke brud.. Vi ses om få timer *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Sandra og Michael.

Lige nu er kagen på vej til Sjælland, og du Sandra sidder højst sandsynligt er ved at blive smukkere end nogensinde før (selv om det må være en næsten umulig opgave, når du nu er så smuk i forvejen), solen skinner og snart siger I ja til hinanden for første gang (hvis I da ikke allerede har gjort det på rådhuset).

Rigtig mange gange tillykke med brylluppet, gid I må få den mest fantastiske dag af alle.

Og til dig Sandra............tusind tak for dit altid dejlige humør, dine dejlige positive indput her på siden, din måde at være på, den måde hvorpå du altid er klar til at hjælpe og inspirere..du er en sjælden perle, og Michael er en meget heldig mand (hvilket han sikkert godt allerede ved).

Mange knus Trisse :balloons: ............som allerede glæder sig helt hysterisk til at se billeder, og lur mig om ikke jeg løbende kigger forbi i løbet af dagen, for at se dem allerede når de første bliver lagt ind.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer