Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Lad os da lige få liv i denne tråd igen...

Her er jeg så i min dejlige kjole på min dejlige bryllupsdag - 6 måneder gravid og meget lykkelig. Aldrig har jeg haft det så fantastisk og jeg er glad for endelig at kunne give mit bidrag til denne tråd.

Er der nogen af jer der ved, hvor denne gravid-brudekjole er købt? Katrinus, som bar kjolen, er ikke medlem af bryllupsklar.dk mere :-(

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe!!

Tak

Katja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lad os da lige få liv i denne tråd igen...

Her er jeg så i min dejlige kjole på min dejlige bryllupsdag - 6 måneder gravid og meget lykkelig. Aldrig har jeg haft det så fantastisk og jeg er glad for endelig at kunne give mit bidrag til denne tråd.

Er der nogen af jer der ved, hvor denne gravid-brudekjole er købt? Katrinus, som bar kjolen, er ikke medlem af bryllupsklar.dk mere :-(

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe!!

Tak

Katja

Hvordan kan du se billedet?

Jeg er selv i 7 mdr., når jeg skal giftes. Jeg har valgt en normal kjole som de så bestiller hjem 2 nr. for stor og syr ind så den passer. Og det kan man gøre med de fleste kjoler :cheerleader3:

Knus Christina

0

Del dette indlæg

Jeg har vist ikke lagt mine kjole ind i denne tråd. Synes da at I andre også skal have fornøjelsen af den hvis ikke I har været forbi min tråd :denmarkflag: Her kommer en stribe billeder:

Eejjj!!!! hvor er du bare guddommelig smuk!!!!!!!!!!!!!

Og sikke en kjole!!

Sussi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fandt jeg endelig ud af at få gemt billedet, som har inspireret min kjole..... :denmarkflag:

Kan desværre ikke vise jer min egen, da den først skal sys....

Der kommer dog til at være ændringer ved ærmerne, i ryggen og forneden.....men ellers er det med samme snit foran og med kontrastfarve.... Min kontrastfarve bliver lidt a´la salviegrøn, så vidt jeg husker....har kun set stoffet da jeg valgte det.... :boohoo:

post-26053-1176413534.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen altså!!! Jeg har jo slet ikke lagt billeder ind her af min kjole... :denmarkflag:

Den skal I da ikke snydes for... :bestwishes:

Først får I lige et som blev taget for lang tid siden, uden et ordentligt skørt. Men man kan bedre se dekorationerne på den på det billede ;)

post-19896-1176593310.jpg

Og så lige et her fra den anden dag, med det rigtige skørt indenunder :denmarkflag:

post-19896-1176593422.jpg

0

Del dette indlæg

I får lige 2 mere nu jeg er i gang... Hihi

post-19896-1176593557.jpg post-19896-1176593568.jpg

Min kjole hører måske nok til under kategorien "klassiske brudekjoler", men jeg elsker den! Jeg har købt den over internettet, og altså ikke været ude og prøve flere forskellige kjoler, så jeg synes selv jeg har været meget heldig med den!! :denmarkflag:

Hvad synes I? :bestwishes:

Betina :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej Hej

Her er min kjole...

Ej hvor er den flot, hvad er det for en kjole??????

Sussi

Hej Hej

Den er fra Pronovias, hedder "levante" så vidt jeg husker.

Prisen variere lidt, afhængig af hvor man køber den. (8850,- til 9200,-)

Det var den allerførste jeg var i, og den sad bare som en drøm :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer