Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 posts in this topic

Annonce ♥

Her er min kjole så :-) Jeg skal lige have flyttet en knap på halternecken, og så skal den måske lægges lidt op, men det kommer an på hvilke sko jeg ender med at købe...

Den er bare så fin din kjole.... :loveshower:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Det er sådan en lilly model.. Vistnok en model fra 2010 - var så heldig de lige havde et par stykker tilbage af den :) og tusind tak :)

Den prøvede jeg også og var SÅÅÅÅÅ VILD med den, men hvis ikke jeg var faldet for min drømmekjole var det blevet den

0

Det er sådan en lilly model.. Vistnok en model fra 2010 - var så heldig de lige havde et par stykker tilbage af den :) og tusind tak :)

Den prøvede jeg også og var SÅÅÅÅÅ VILD med den, men hvis ikke jeg var faldet for min drømmekjole var det blevet den

Har luret din planlægningstråd - kan rigtig godt forstå at du faldt for din kjole - nøøøøj hvor er den flot...! :loveshower: Endte faktisk ikke med min drømmekjole - da jeg fik den på, lignede jeg en konfirmand der var gået forkert... Den flinke ekspedient ville gå en rundtur i butikken og kom tilbage med kjolen, det så alligevel endte med at blive... Men bestemt ikke mit første valg.. Er lidt sart, er hverken til blonder eller flæser... *LOL* og så ender jeg alligevel med en flæsekjole.... Typisk... :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Hvorfor er det så moderne med bryllupskjoler uden stropper.. ?

Ville være bange for at skulle gå og hive op i den hele dagen,

syntes det er synd, på denne dag.. :(

Hehe jaa.. For mit vedkommende så vil jeg elske at have en stropløs på - synes det er så smukt - og netop denne dag hvor jeg giver meget for en kjole alligevel, så kan jeg jo lige så godt få en der sidder helt rigtigt..

0

Endelig lykkedes det så at finde vinderen, efter 10 kjoler sidste lørdag og 9 i dag, jeg overskred godt nok mit budget med 250 kr., men heller betale lidt ekstra og få den rigtige kjole.

Min skønne kjole:

Hejsa,

Hvor pudsigt ;-) Du prøvede kjoler i glamour i Odense, ikke? Jeg synes bestemt, jeg kan huske dig. Vi havde begge en tid kl. 9.30. Hvis det er dig, hvordan fik du så taget alle de billeder?? Vi fik strenge ordre på IKKE at tage nogen, det var forbudt!

0

Hvorfor er det så moderne med bryllupskjoler uden stropper.. ?

Ville være bange for at skulle gå og hive op i den hele dagen,

syntes det er synd, på denne dag.. :(

elsker også stropløse toppe/kjoler og er slet ikke nervøs for om kjolen skulle glide ned.... Tvivler på den kan :)

0

Annonce ♥

Jeg har også hørt flere snakke om at når man kommer lidt hen på dagen, begynder de stropløse at glide ned, og man skal stramme dem ind for at undgå det osv.. Så jeg tør heller ikke, men heldigvis var de stropløse kjoler slet ikke pæne til mig...

0

Ehm, undskyld mig - men for mig er det en smule logisk at stofsnøre giver sig i løbet af dagen og ja selvfølgelig skal de strammes... Så det havde jeg nu regnet med... Lignede bare en konfirmand der var gået forkert hver gang jeg kom i en kjole med stropper :fløjt: og det går jo ikke....

0

Ehm, undskyld mig - men for mig er det en smule logisk at stofsnøre giver sig i løbet af dagen og ja selvfølgelig skal de strammes... Så det havde jeg nu regnet med... Lignede bare en konfirmand der var gået forkert hver gang jeg kom i en kjole med stropper :fløjt: og det går jo ikke....

Det kommer jo også helt an på ens kropsform hvilken model der er pænest til en.. Jeg har valgt halterneck, da det får min barm til at se større ud ( har små bryster) , og får mine arme til at se mindre ud ( har små fede arme *Gg* ) ..

0

Annonce ♥

Det kommer jo også helt an på ens kropsform hvilken model der er pænest til en.. Jeg har valgt halterneck, da det får min barm til at se større ud ( har små bryster) , og får mine arme til at se mindre ud ( har små fede arme *Gg* ) ..

Det er jo rigtig nok :) Synes også dit kjole valg passer rigtig godt til dig - du ser smuk i den :thumbsupsmileyanim:

Husker tydeligt da jeg prøvede en kjole med halterneck - ehm, vil mene at selv Linse Kessler ville være misundelig på mig :b223: og det går bestemt ikke.......! Synes tværtimod at den valgte kjole gør mine to fortrin knap så vulgære, som nogen af de andre kjoler gjorde... Håber bare andre også er enige :)

0

Det er jo rigtig nok :) Synes også dit kjole valg passer rigtig godt til dig - du ser smuk i den :thumbsupsmileyanim:

Husker tydeligt da jeg prøvede en kjole med halterneck - ehm, vil mene at selv Linse Kessler ville være misundelig på mig :b223: og det går bestemt ikke.......! Synes tværtimod at den valgte kjole gør mine to fortrin knap så vulgære, som nogen af de andre kjoler gjorde... Håber bare andre også er enige :)

Haha, jeg halterneck er altså bedst hvis man har små bryster, for det får dem altså til at se større ud.. Og det gode ved den er at det fjerner fokus væk fra mine arme, så de syner mindre, i love it :balloon: Syntes da bestemt ikke du ser vulgær ud i din kjole, den er rigtig fin til dig, og er sikker på alle gæster vil syntes det samme..

0

Måske man lige skulle fremvise sin skønne kjole herinde :) Jeg havde som udgangspunkt ikke troet, at jeg kunne bære stropløse eller en lidt tætsiddende model, men det kunne jeg så godt alligevel :loveshower:

post-51946-0-70376600-1330879499.jpeg

post-51946-0-74406500-1330879512.jpg

post-51946-0-46341000-1330879540.jpeg

Edited by GitteM85
0

Måske man lige skulle fremvise sin skønne kjole herinde :) Jeg havde som udgangspunkt ikke troet, at jeg kunne bære stropløse eller en lidt tætsiddende model, men det kunne jeg så godt alligevel :loveshower:

Det er da en rigtig flot kjole du har fundet - sidder rigtig godt (og flot) på dig :thumbsupsmileyanim:

0