Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg søgte efter en vejledning til at smide billeder ind - uden held.

Kan nogen fortælle mig hvor jeg finder den?

Jeg kan ikke fortælle dig, hvor der er en vejledning, men jeg kan fortælle dig, hvad du skal gøre :) Under din besvarelse, skal du trykke "anvend fuld editor" og der går du ned i gennemse og vedhæfter billedet. Du skal bare være opmærksom på, at du ikke kan vedhæfte billede, hvis det er for stort. Så kan du gå ind på picresize.com på nettet og lave det mindre gratis. Det gør for det meste tricket :)

0

Jeg søgte efter en vejledning til at smide billeder ind - uden held.

Kan nogen fortælle mig hvor jeg finder den?

Andrup pigen > Hvis billederne ligger på din mail, så ville jeg starte med at gemme dem på din computer :) Herefter skal du øverst på denne side trykke på knappen: Tilføj besvarelse. Så burde du kunne vedhæfte dine billeder, og evt skrive en tekst til dem :cheerleader3:

Jeg havde også svært ved at hitte ud af hvordan jeg kunne vedhæfte mine billeder :wink:

Hun hjalp mig, måske hun også kan hjælpe dig :)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil sige at man skal være ude ca, 6 mdr før, osse så er er sikker på at det er den rigtig kjole.

Personligt købt jeg min kjole lige da vi havde sat en dato, så det var ca, 8 mdr før vil skulle giftes :)

Hvornår skal du giftes???

0

Hej tøser :-)

Her et billede af min fantastiske kjole som jeg har fået syet hos Hanne Pia i Allerød (Nordsjælland). Er den ikke bare flot? Jeg kan simpelthen ikke vente til jeg skal gå ned af kirkegulvet i den! Jeg havde ret svært ved at finde en kjole som var lidt anderledes, men Hanne Pia har simpelthen så mange flotte og moderne kjoler i sin systue og stemningen var bare så hyggelig :-) Stedet kan virkelig anbefales! Ps. (det er 'desværre' ikke mig på billedet :-) Tillykke til alle jer andre med jeres kommende bryllup! Pps. Jeg skal have guldfarvede sko på :-)

hDSC00624a.jpg

0

Her et billede af min fantastiske kjole som jeg har fået syet hos Hanne Pia i Allerød (Nordsjælland). Er den ikke bare flot? Jeg kan simpelthen ikke vente til jeg skal gå ned af kirkegulvet i den! Jeg havde ret svært ved at finde en kjole som var lidt anderledes, men Hanne Pia har simpelthen så mange flotte og moderne kjoler i sin systue og stemningen var bare så hyggelig :-) Stedet kan virkelig anbefales! Ps. (det er 'desværre' ikke mig på billedet :-) Tillykke til alle jer andre med jeres kommende bryllup! Pps. Jeg skal have guldfarvede sko på :-)

hDSC00624a.jpg

Wauw hvor er den vild! Super super flot:)

1

hDSC00624a.jpg

Den er jeg vild med :loveshower: slet ikke som de kjoler men normal ser.

Tillykke med den :heart:

1

Annonce ♥

hDSC00624a.jpg

Wauw hvor er den vild! Super super flot:)

Tak :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Endelig kan jeg også bidrage i denne tråd!

Jeg har gjort et kup af de helt store, syns jeg selv, da jeg i går kom mere eller mindre uanmeldt ind i Skott i Rold og fandt en udgået White One model til den nette sum af kr 2000!

Så kunne det alligevel lykkes budgetbruden at slippe for en lidt for spænnende Kina-bestilling :thumbsupsmileyanim:

post-52053-0-41809800-1327505129.jpg

1

hvor er der bare mange flotte kjoler (og I tøser ser super ud). Jeg skal ud og prøve brudkjoler for første gang den 10. februar...og jeg er helt elektrisk! Glæææder mig! Når min veninde prøvede sine kjoler fik vi at vide at vi ikke må tage billeder... men så finder jeg bare kjolen på nettet og lægger op et billede så I kan se hvad jeg havde kigget på :)

0

Endelig kan jeg også bidrage i denne tråd!

Jeg har gjort et kup af de helt store, syns jeg selv, da jeg i går kom mere eller mindre uanmeldt ind i Skott i Rold og fandt en udgået White One model til den nette sum af kr 2000!

Så kunne det alligevel lykkes budgetbruden at slippe for en lidt for spænnende Kina-bestilling :thumbsupsmileyanim:

Hvor er du smuk.. Helt fantastisk kjole..

0