Posted January 27, 2012 · Report post Endelig kan jeg også bidrage i denne tråd! Jeg har gjort et kup af de helt store, syns jeg selv, da jeg i går kom mere eller mindre uanmeldt ind i Skott i Rold og fandt en udgået White One model til den nette sum af kr 2000! Så kunne det alligevel lykkes budgetbruden at slippe for en lidt for spænnende Kina-bestilling Den er hot - på den HELT rigtige hot-bryllupsagtig måde. Sikke et kup. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 28, 2012 · Report post Tak, hvor er I søde Stropperne er egentlig lavet til at skulle gå lige over, altså ikke halter som på billedet, men jeg har af en eller anden grund altid foretillet mig min kjole stropløs eller med halter... Kan dog se at jeg muligvis burde gøre noget ved de to 'flapper' bagpå - eller så ER det måske ok med 'almindelige' stropper. På billedet er der også puder i foran; når de kommer ud og jeg får en mere rigtig BH på, regner jeg med at kavalergangen bliver en smule mere diskret 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2012 · Report post Tak, hvor er I søde Stropperne er egentlig lavet til at skulle gå lige over, altså ikke halter som på billedet, men jeg har af en eller anden grund altid foretillet mig min kjole stropløs eller med halter... Kan dog se at jeg muligvis burde gøre noget ved de to 'flapper' bagpå - eller så ER det måske ok med 'almindelige' stropper. På billedet er der også puder i foran; når de kommer ud og jeg får en mere rigtig BH på, regner jeg med at kavalergangen bliver en smule mere diskret Måske bare et stykke blonde eller kraftig tyl i mellemstykket?? Synes helt klart du kan begge dele med stropperne, men forstår godt hvis du ikke vil have de almindelige stopper.. Du kan også lave halterneck og så nogle pyntestropper ned til "flapperne" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2012 · Report post Fik netop bestilt denne skønne sag igår - jeg er i god tid til mit August-bryllup, men glææææder mig til det endelige reslutat. Skal have kort slør med smal satinkant på til En helt anden type kjolen end manden ellers har udpeget når han er blevet spurgt... men håber han siger JA alligevel:) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 29, 2012 · Report post Her er min brudekjole, skal til skrædder imorgen, den skla sys lidt ind ved brystet (meget lidt) ellers passer den perfekt. Det er en Romantica of Devon fra Bride fashion i Virum 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 30, 2012 · Report post Tak, hvor er I søde Stropperne er egentlig lavet til at skulle gå lige over, altså ikke halter som på billedet, men jeg har af en eller anden grund altid foretillet mig min kjole stropløs eller med halter... Kan dog se at jeg muligvis burde gøre noget ved de to 'flapper' bagpå - eller så ER det måske ok med 'almindelige' stropper. På billedet er der også puder i foran; når de kommer ud og jeg får en mere rigtig BH på, regner jeg med at kavalergangen bliver en smule mere diskret Måske bare et stykke blonde eller kraftig tyl i mellemstykket?? Synes helt klart du kan begge dele med stropperne, men forstår godt hvis du ikke vil have de almindelige stopper.. Du kan også lave halterneck og så nogle pyntestropper ned til "flapperne" Stof i mellem bliver nok lidt svært ift. lukningen, men super god idé med pyntestropper, det vil jeg lige foreslå syersken! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 (edited) · Report post Havde egentligt besluttet mig for at jeg ikke ville lægge billeder op, da jeg frygter at H2B lurer, men kortvarigt skader det nok ikke ;) Vil jo så gerne vise den frem Så her er den. Er dog lidt splittet om jeg skal have halterneck stroppen på, eller den skal forblive stopløs. Hvis stroppen kommer på, bliver det lavet så blonden fra kjolen fortsætter op på det nederste af halternekken, hvor den hæfter. Hvad synes i? med eller uden? Og den er hverken rettet til eller dampet endnu, så den er lidt krøllet Edited February 9, 2012 by Freundster 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 · Report post Hvor er den flot til dig!! du får en fantastisk talje. Jeg ville nok vælge uden HN, men jeg bryder mig generelt ikke om HN. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 · Report post Elsker halterneck, men synes den klæder dig fantastisk uden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 · Report post Synes helt klart uden stropper... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 · Report post Jeg synes begge to er meget smukke. Kommer an på hvad du har det bedst i og hvad du ellers har tænkt på af tilbehør.. Har du halterneck behøver du ikke rigtig tilbehør, mens uden mener jeg du får brug for noget (smykker, slør/hårpynt)... Hvis det var til mig selv ville jeg gøre det uden halterneck. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 · Report post Wow den er flot. Synes den er flottest uden halter. Hvor har du købt den og hvad mærke er det? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 · Report post Wow den er flot. Synes den er flottest uden halter. Hvor har du købt den og hvad mærke er det? Tak - ja jeg er (selvfølgelig) også helt forelsket i den Det er faktisk en lilly kjole fra 2012. Kan særligt godt lide at den ikke er satin som mange brudekjoler er, men istedet blonder og tyl og så falder den så smukt nede ved gulvet istedet for bare at stå ud Tror egentligt også at jeg synes den er flottest uden halter - men synes den bliver meget ung uden, og mere elegant (voksen?) med stroppen. Det skal siges at jeg er 30 og h2b er 38 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2012 · Report post Hvor er den flot til dig!! du får en fantastisk talje. Jeg ville nok vælge uden HN, men jeg bryder mig generelt ikke om HN. Tusind tak Er lidt vild med kjoler med snørre, da det bare gør underværker for taljen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 7, 2012 · Report post det er vel smag og behag.. jeg synes nu bedst om uden, men er heller ikke helt vild med hn 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2012 · Report post :yeah: Hvor er det nogle fine kjoler....Jeg har kigget med "majet" længe og nu vil jeg også til og være lidt med. Skal giftes den 6. august i denne kjole... Prøvede den første gang først i januar og skal se den igen midt i juni.. Har tabt mig 10 kg siden, så jeg er meget spændt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 21, 2012 · Report post :yeah: Hvor er det nogle fine kjoler....Jeg har kigget med "majet" længe og nu vil jeg også til og være lidt med. Skal giftes den 6. august i denne kjole... Prøvede den første gang først i januar og skal se den igen midt i juni.. Har tabt mig 10 kg siden, så jeg er meget spændt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 22, 2012 · Report post så har jeg endelig billeder af mig i begge mine kjoler. skal købe mig et flot sash til den uden ærmer. men har endnu ikke bestemt hvilken en jeg skal have på i kirken.. måtte liige sende dem til rensning efter denne omgang.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 24, 2012 · Report post Tror ikke, jeg har vist min kjole i denne tråd - her er den i hvert fald 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2012 · Report post Så fandt jeg endelig min brudekjole. Jeg endte med at prøve 19 kjoler inden jeg var sikker på hvilken, der var den rigtige. Jeg prøvede disse kjoler i dag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 25, 2012 · Report post Endelig lykkedes det så at finde vinderen, efter 10 kjoler sidste lørdag og 9 i dag, jeg overskred godt nok mit budget med 250 kr., men heller betale lidt ekstra og få den rigtige kjole. Min skønne kjole: 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2012 · Report post Den sidder da også bare perfekt på dig - flot!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2012 · Report post Her er min brudekjole, skal til skrædder imorgen, den skla sys lidt ind ved brystet (meget lidt) ellers passer den perfekt. Det er en Romantica of Devon fra Bride fashion i Virum Hov - har da helt glemt at kommentere din kjole - har været forbi den et par gange og tænk wauw flot kjole og rigtig god til dig.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2012 · Report post ....og nu med slør og ét med detaljer Fantastisk flot .. kan vi se hvordan hele kjolen ser ud ? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 26, 2012 · Report post Hej tøser :-) Her et billede af min fantastiske kjole som jeg har fået syet hos Hanne Pia i Allerød (Nordsjælland). Er den ikke bare flot? Jeg kan simpelthen ikke vente til jeg skal gå ned af kirkegulvet i den! Jeg havde ret svært ved at finde en kjole som var lidt anderledes, men Hanne Pia har simpelthen så mange flotte og moderne kjoler i sin systue og stemningen var bare så hyggelig :-) Stedet kan virkelig anbefales! Ps. (det er 'desværre' ikke mig på billedet :-) Tillykke til alle jer andre med jeres kommende bryllup! Pps. Jeg skal have guldfarvede sko på :-) Flot Kjole .. hvad størrelse er den ? Er den muligvis til salg ?: 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites