Guest lillebitteminimig

Drømme polterabend

18 indlæg i dette emne

inspireret af Leas brev til übermaiden, kunne jeg godt tænke mig at høre om jeres drømmepolterabend.

Jeg lægger gerne selv ud: - Vil lige starte med at sige at jeg gerne ville have en dag, hvor ALLE mine tøser deltog i det hele, sådan at det ikke kun er mig..

BUT HERE WE GO:

1. Total overraskelsesmoment

- At de kommer i hobetal og henter mig og at vi spise noget let inden strabasserne kunne begynde

2. Fysisk udfoldelse

- Gerne noget dans.. ELSKER at danse. Kunne være fedt med salsa, Squaredance, african-dans, Bollywood dance eller flamingo (Man har vel latino-gener)

Og ALLE skulle være med !!!

Eller Gocart - Der skal FART på.

3. Frokost

- Drømmer om sandwich, jordbær og champagne ombord på en kanalrundfart.

4. Beautytreatment for hele holdet.

Mudderbad, ansigtbehandling, manicure og lignende.

5. Dulle-tid..

- Gøre os lækre til mad

6. aftensmam på en lækker restaurant

7. Bar og dans

- det ville ikke skade med en stripper.. Det kunne være så SJAW !!

Eller et show- Stand up - koncert eller lignende.

Og så hygge resten af natten

Sådan..

Det ville være fedt !!

Men hvad siger I andre ??

Redigeret af lillebitteminimig
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvis jeg skulle bestemme så:

tog vi til kbh. hvor jeg fik en chokolademassage (har lige hørt om det), og få lagt makeup af en kosmentolog, så på cafe og tøsesnakke. så ex. et tegnekursus/keramikkursus/anything!

en tur i ripleys museum (det med alle mulige mærkelige ting fra hele verden) og aftensmad på macdonalds (jeg elsker macdonalds)

tilsidst en tur på diskodasko.

deværre ville denne dag blive alt for dyr for mine veninder... men man har vel lov at håbe

0

Del dette indlæg

Noget afslappet og hyggeligt, hvor der ikke bruges for mange penge...

Fx en gang bowling med tøserne eller lasermagic...

Og så måske grille hos en af dem, hvor folk selv tager mad med eller noget i den stil..

Ellers kunne det være fedt med en make-up dag.. ved at BodyShop her i herning har sådan noget hvor man kan komme ind og få lagt makeup en aften.. bare man er 8....

Sådan noget med en ansigtsbehandling og massage kunne jeg også godt tænke mig, men da de alle er på su, så vil jeg helst det første forslag. De skal ikke gå rabundus pga mig..

Og jeg eeeeelsker at hygge med tøserne... det bliver bare ikke til så meget som før i tiden, da de har spredt sig rundt omkring i landet med mig som eneste høne tilbage..

Snøft..

Knuzz Vinni

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit drømme polt. er noget med, at jeg har en FANTASTISK dag - og det har ALLE andre også. Derfor er det vigtigt, at det ikke er for dyrt (har veninder, der ikke blot kværulerer, hvis de siger, de ikke har råd...) og det er noget, der involverer alle.

Min svigermor er SÅ glad for, jeg skal giftes med hendes søn og vil MEGET gerne være med til polt. Det er jeg så ikke helt indstillet på, men det ville være perfekt at blive trukket over til hende og spise lidt mad og få lagt make up/lign. og så fortsætte derfra.

Hvis jeg selv frit kunne vælge, skulle vi derefter til en guldsmed og lave egen ring som minde om dagen, til øl/whiskey-smagning med kombineret aftensmad-spisning - og derefter ganske alm. i byen...

Grundet helbredsproblemer kan jeg ikke noget "vildt" ellers ville jeg gerne have byttet ringlavning ud med go-cart...

0

Del dette indlæg

Jeg drømmer om en dags forkælelse, med massage, ansigtsbehandling, manicure, pedicure.

Når jeg så er rigtig fin og smækker, så på en lækker restaurant, helst noget tyrkisk (de kan sgu lave lææækker mad!)

Jeg ville heller ikke brokke mig over noget dans, måske noget salsa eller i den dur.

Ellers bare tøsehygge, som tøser gør bedst, ville være fedt med øl og livemusik :band:

Det kunne i hvert fald være dejligt hvis jeg kom igennem dagen uden de store pinlige episoder og store armbevægelser :)

Jeg er ekstrem sceneskræk, så mit hjerte hopper ud af brystet på mig, hvis jeg får en mikrofon i hånden eller noget i den stil, hvor alt opmærksomheden er på mig!!! -Det ved mine veninder godt, så jeg håber de vil være søde ved mig :violin:

0

Del dette indlæg

Jeg ville synes at det var sjovest hvis man laver noget hvor alle kan være med. Har selv været med til en polterabend hvor alle aktiviteterne kun var for bruden, så alle andre kun kiggede på, og det var faktisk drøn-kedeligt... Derfor vil jeg helst lave noget hvor alle kan være med, så alle ligesom bliver "en del af" min polterabend...

Da jeg æææælsker sport ville jeg synes det var fedt at lave noget hvor man er aktiv, men stadig noget hvor alle kan være med.. :heppe:

Derudover måske indspille en cd, hvor alle tøserne så var korpiger, eller en musikvideo hvor alle er klædt i hula-hula-skørter :) Og det er ikke fordi jeg er verdens bedste til at synge - jeg synes bare at det er vildt sjovt :yeah:

Derudover elsker jeg quizzer, så hvis de ind imellem aktiviteterne har en enkelt eller to af dem, ville det bare være perfekt!

Til slut håber jeg at vi ender hjemme hos en af deltagerne privat, for jeg kan altså bedst lide private fester, og hvis min dejlige kæreste så også har været på polterabend samme dag, ville det være smadder-hyggeligt at ende med at feste sammen begge grupper. Det har jeg prøvet til min venindes polterabend sidste år, og det var bare et hit!!!

Men man må jo bare vente spændt og så se hvad der sker :) Tror nu nok at det bliver sjovt - det er min kære søster der står for det, og hun er bare dejlig :boohoo:

0

Del dette indlæg

Hm... vil starte med at sige at det skal være afslappet, er slet ikke typen til et fuld dags arrangement med 100 vis af aktiviteter. Og så afskyr jeg alt der hedder udklædning, strippere og kys på torvet, men det ved de selvfølgelig og kunne heller aldrig finde på at arrangere noget i den dur.

vil gerne noget hygge med spisning i park eller skov med madkurv, måske en enkelt aktivitet eller to og så noget god mad sammen om aftenen

Jeg har lagt mærke til at der er nogle der forventer et helt dags arrangement med hobevis af aktiviteter, skønhedspleje, restauranter o.l. og det synes jeg faktisk ikke man kan forvente. Det kan da efter min mening ikke være rigitg at folk skal betalere flere tusind pr. næse for en polterabend, det ville ihvertfald være grund nok til at jeg selv ville melde fra, hvis det lå oppe i det prisleje.

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min DRØMME polterabend...??

Nu ER jeg jo blevet poltet (ikke videre en stor begivenhed). Hvis jeg selv skulle lave en ny polterabend for MIG og vennerne, skulle den se sådan ud:

ALLE mine venner skulle have tilbuddet om at deltage - både drenge og piger, og ikke kun dem som er inviteret med til bryllupsfesten. Jeg har MANGE drenge-venner, som jeg virkelig ville savne på sådan en dag. Til min "rigtige" polterabend var der både drenge/piger, og det var jeg GLAD for!

Ellers kunne dagen indeholde følgende (ikke i denne rækkefølge; det er forskellige forslag til indholdet):

- overraskes af en klump venner hjemme :crocodile:

- klædes sjovt (men smagfuld) ud :ryger:

- sminkes så jeg ligner en million (bruger INGEN makeup) :yllove:

- køres til en anden by med bind for øjnene :byebye:

- prøve en køre-time (har ikke kørekort), evt i politibil! :hug:

- spise på en lækker kinesisk restaurant (EEEEEELSKER kinesisk mad!) :boohoo:

- sælge et eller andet på en gågade eller i butikker :baa:

- bruge en halv dag i et tivoli eller sommerland (jeg ELSKER sådan noget!!) :)

- tage i luksus sommerhus med vennerne/veninderne, og hygge en weekend :blush:

- prøve at ride på en sort/hvid ko (samler jo på køer) :)

- ridetime på hest (har aldrig redet - det kunne være sjovt for vennerne at kigge på) :horse:

- rende rundt i skydecenter (dem hvor man skyder hinanden med farver) :shoot:

Det var lige de ting JEG ville synes var sjove! Jeg HADER bowling, så det var lidt et antiklimaks da vennerne havde arrangeret det til min polterabend... - troede ellers at de kendte mig :blush:

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Tjaaaa....nu ved jeg jo desværre at jeg ikke får en polterabend...men hvis jeg skal drømme så ville den indeholde:

Gode veninder/venner + familie

evt. dans (men ikke meget da jeg jo er danser).

Meget gerne indspilning af en sang eller fotografering af en kalender ...

beauty-treatments for all

Stripper....yupyup, mig ha :)

God mad og hyggefedbagefter - evt på karaokebar...

badutski (der drømmer vildt lige nu)

0

Del dette indlæg

Min drømme polterabend er med alle min tøser både fra Danmark og Tyskland. Håber de kommer den lange vej.

Så kan jeg også godt lide at det er noget alle kan deltage og det ikke er kun mig.

Vil gerne blive overrasket, så må der gerne være noget kropsmæssig udfordrende. Klætrevæg, fægtning, forhindringsbane også gerne lidt vildt som go-kart, ...

Eller en hygge tur i tivoli.

Er ikke så meget for at synge eller stripper.

Og om aften skal der bare festes.

Jeg vil heller ikke at det bliver alt for dyrt for mine piger, de skal jo også have råd til at omme til bryllup :lommeuld:

Sandra

0

Del dette indlæg

Hmmm...

Jeg gad nu godt at det blev til flere dage...... gode veninder ud at spise 1 dag.Evt bowle og ud at danse.

2.dag evt i teatret og før elller bagefter ud at spise...

3.dag Og dagen før brylluppet samles hele min familie og hele Peters familie... til hyggelige sammenkomst... lidt vin og lidt god mad og masser af snak.

Og så må svigerfamilien godt tage gemalen med sig hjem...... så jeg kan få noget skønheds søvn...

Ja det kunne jeg godt bruge..... :balloon: Jannie

Redigeret af Queenii
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg tror min drømmepolterabend ville være:

Blive overrasket/kidnappet hjemme http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif

Så en tur med lidt skøndhedshalløj; en ansigtsmaske eller lidt massage :heppe:

Så på Bakken med madkurv, og kunne rende rundt der inde, evt. se bakkesangerinderne :huh:

Jeg er ikke til alle forlystelserne mig selv, men jeg ælsker at se andre morer sig derinde. Så en hyggelig aften på de forskellige beværtninger med dans, sang og hornmusik :heppe: Og så hjem og i seng :sleepy:

Det ville være den bedste måde jeg lige nu kunne forstille mig at min polterabend kom til at foregå på :)

:balloon:

0

Del dette indlæg

Jeg vil også gerne fortælle om min drømme polterabend... :balloon:

For det første skulle alle dem jeg holder af med..

Og alle skal deltage !!!

Morgenmad..

Når men så vil jeg gerne indspille en cd... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Frokorst på en lille cafe eller lign.. Og tøse snakke

Og så en tur ned i en klatreklub

Og så lige en tur med gogekarte..

Og så kunne jeg godt tænke mig at lære at danse.. (kan overhovedet ikke danse)

Og så skal der spises aftensmad på en fin resturent..

Og så til sidst.. FESTE.....Og vil gerne mødes med mændene til festen.....

0

Del dette indlæg

Hvordan kunne min drømme POLTER se ud .... hmmmm prøver ...

Jamen en start med total overraskelsesmoment ... hvor vi skulle ud og spise en hyggelig frokost hvor efter vi skulle ud og ha lidt beauty treatment, som lidt ansigsbehandling, manicure og Lign. så man blir :kiss: lækker ;)

Evt noget fysisk udfoldelse som go-cart eller Bowling ( jeg er total bowlings mongol ... men det er skuiiiiide sjavt ...) :hug:()()(y)

Så derefter ud og spise en :kiss::hug: lækker middag ..gerne Tyrkisk ...muuuums har en stor svaghed for det.... :kiss::kiss:

Og så ud på en bar og danse ....natten lang....

Men ikke noget med udklædning og sælge kys eller kondomer.....Det vil de aldrig få mig med på ...ville heller dø end at gå det igennem

Er ret sikker på at det kunne blive en fed og :hug::hug: hyggelig Polter ....

0

Del dette indlæg

hej

jeg ville gerne overraskes og hentes når jeg mindst venter det... og ville det gerne sådan at det både var mine veninder og mine venner ( har flere drenge venner end piger) og familien der deltog.

der måtte gerne ske noget ..

fx noget med mudder bad og massage og maincure mm

også noget aktivt fx laser eller paint ball hvor man render rundt og skyder hinanden.

elsker heste så det kunne også være rigtig sjovt at komme hen et sted jeg ikke plejer at være fx. på travbanen og komme ind i staldende og kører en hest.

indspille en cd kunne også være sjovt men synd for dem som skal hører det bagefter :band:

der må geren være noget udfordring og noget sjovt hvor alle kan deltage... også måtte det gerne ende med noget god mad :kiss:... og at Alex og jeg skulle mødes og lærer at danse brudevals

men for at være helt ærlig tror jeg nu ikke at jeg får noget polterabent, da min omgangskreds er meget spredt og kun få kender hinanden så kan ikke helt se hvem der skulle angerer det, men skulle jeg blive overrasket skal i nok få det afvide !!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bestemte heldigvis selv *G*

Bare os to, helt alene, med hygge og en tur i biffen og ud at spise. Sådan fejrede vi det incl. min mands svendegilde samme dag, det var bare perfekt.

Idag havde det nok set lidt anderledes ud pga. vores økonomi, så havde vi nok valgt at starte dagen lidt tidligere, sprunget falsskærm, kørt go-kart og derefter ud at spise og i biffen, Selvfølgelig sammen og helst alene, men vennerne var da velkommen hvis det var *S*

Redigeret af Cg
0

Del dette indlæg

åh tænke tænke..

Hvis jeg selv kunne bestemme?

så ville jo nok for vildt overraskes af alle mine veninder og andre tøser der skulle med til bryllup.. skulle være mange.. om morgenen med lækker morgenmad

så ud og ride eksempeltvis, elsker at ride... måske med en afsluttende picnic i dyrehaven.. måske her der kunne laves noget quiz maleri eller lignende.. :bud:

så ud og danse danse danse... gerne noget nyt, square, linedanse salsa osv..

:band:

noget massage hos nogle lækre fyre :bearhug:

også noget rigtig god mad.. eks noget lounge ligge ned og så bare en ordentlig gi den skalden i byen tur.. med høje hæle, for meget make up og alt for lange negle og lækkert tøj..

(hmm kan man putte noget fægtning ind her et sted :fight: )

nej jeg ville være glad hvis jeg kunne have en super hyggelig dag som ikke nødvendigvis kostede det vilde.,

Lotte :bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer