Dikus

Dikus' bryllupsbilleder

123 indlæg i dette emne

Annonce ♥

TAK - Jeg er også MEGET glad for hende :hjerte: Jeg glæder mig rigtig til at se hende gå rundt og være fin balletdanser (det er hun af en eller anden grund altid, når hun har kjole med lidt strut på...) til brylluppet.

Da vi sammen havde sat billederne ind og var på vej ned at handle ind, gik hun og småpludrede om bryllup, kjoler og hår - og så slog det mig, hvor fantastisk jeg synes, det er at kunne dele dagen med hende: Mig der i hvert tilfælde skulle giftes FØR jeg fik børn :hug: Det er ligesom en ekstra lille gave hver dag i forberedelserne...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA- hejsa

vil bar lige give dig et forsinket velkommen her fra mig også :)

det lyder som om i har været meget igennem, men også til at det langt om længe går den rigtige vej for jer.

sikke en dejlig datter du har og hvor er hun bare smuk i den kjole :lol: og som "lillebitteminimig skrev så river det godt nok noget i æggestokkene når man ser et billede af sådan en dejlig størrelse :)

rigtig søde sko, og dem kan man jo også sagtens bruge bagefter :lol:

glæder mig til og følge med i din tråd, og forresten så velkommen hjem fra ferie :hug:

:huh: Marlene

0

Del dette indlæg

I dag fik jeg at vide at en af vore receptionsgæster, er afgået ved døden.

Så måtte jeg jo tage hans invitation ud af bunken - og benyttede mig så liiige af chancen til at få et enkelt billede, så I kan se invitationerne... (Undskyld, hvis det virker morbidt på nogen måde, der er virkelig ikke meningen...)

post-12387-1122323312.jpg

post-12387-1122323327.jpg

Redigeret af Dikus
0

Del dette indlæg

Så fortsætter ferien. Denne gang går turen til Bornholm, 10 dage for kæresten og datteren, mens jeg må nøjes med fire, da arbejdet kalder. UHHH... Jeg glæder mig efter tre år i sygdommens tegn :)

Turen til Bornholm har sine små bryllupsopgaver: Jeg håber på at få et glasfad fra Bülow glaspusteri, som kan bruges som gæstebog. Men det kræver, at der kan skrives med en almindelig tush på faddet - er MEGET spændt... Jeg synes fordelen ved det er, at jeg kunne have fadet stående fremme i biblioteket, hvorimod en almindelig gæstebog vil være gemt væk ligesom et fotoalbum...

Derudover håber jeg på de sidste ideer til bordpynt og at finde nogle gode lys til kaffehyggen i den lille lysbutik, der ligger i Svaneke.

Derimod har jeg opgivet bolcher med monogram i, da der ikke er luft i budgettet til gaveæsker, eller hvad man skal kalde det. ÆV. Jeg var ellers ret glad for den ide.

I dag fik vi til gengæld at vide, at vort specieløl-budget vil holde, af vor ven, der bor i Belgien og vil tage med hjem til os. Så humøret er højt... Så skal vi bare finde ud af, om vi til de sene nattetimer (serveringen går hjem til midnat) skal have almindelige fadøl (vi gider ikke gå og finde flasker til folk...) eller fadøl fra Svaneke Bryghus. Vi foretrækker klart det sidste, men er mere end almindeligt nervøse over økonomien i det, men det vil tiden jo vise - det bliver en SUPER ferie til Bornholm - og ja, min kæreste går allerede og siger, at han glæder sig til at holde ferie med en bryllupskoordinator :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vi vel hjemme fra Bornholm alle sammen.

Lige som jeg åbner bryllupsklar, er der en pm til mig. Guldtasken med sommerfugle, jeg var brændt lidt varm på inde på byttemarkedet før ferien, var ikke blevet solgt... Det måtte jo være et tegn på, at jeg SKAL have den taske. Den koster kun 250 kr. men jeg havde jo ikke budgetteret med taske ;) Så spurgte jeg kæresten, hvad han syntes, vel vidende, at han altid synes, jeg skal KØBE :bearhug: Så nu får jeg altså en taske alligevel... Hvilken undskyldning skal jeg mon så bruge, når jeg vil have brudepigen med på toilet (min voksne veninde, der skal SLADRES med løbende :respekt: ).

Vore ølplaner ændrede sig lidt efter at have været på Bornholm. Vi havde regnet med at importere diverse specieløl, som skulle serveres under maden til øl-drikkerne og til festen for alle, men nu er vi blevet enige om, at det kun bliver Svaneke øl på fad... Dermed slipper vi nemlig for en masse flasker og folk vil efter maden kunne servicere sig selv - og det smager FANTASTISK... OG vi fik et fordelagtigt tilbud, så budgettet ikke overskrides. PERFEKT!!!

Jeg fandt ingen lys til kaffebordene, så nu skal jeg bare bestemme mig for bloklys eller flydelys... Tror jeg er mest til flydelys, hvis jeg kan finde nogle gode skåle - og lysene har en LANG brændtid, de skal jo brænde til den lyse morgen... Hmm... Det kan godt være, det bliver bloklys???

Glasfaddet som gæstebog er desværre ude af billedet, da Pernille mente, at tush ikke ville holde med tiden. Hun foreslog så glasmalling, men det vil jeg altså ikke udsætte mine gæster for (de blev trætte nok af mig, da de skulle klippe klistre til scrapbogen, da min datter kom til verden :boohoo: )

0

Del dette indlæg

Hejsa

Så fandt jeg også vej til din tråd - og er ikke mindre imponeret end resten af tøserne; du har jo en GAVE, sådan som du kan holde bryllup for et relativt beskedent beløb!!

Det kunne være du skulle skabe dig en karriere som "wedding-maker" ;)

Din datter ser skøn ud - og hvor er det dejligt at hun glæder sig sådan :bearhug:

ostelagkage forklædt som alm. bryllupskage

Fortæl fortæl!!!! Jeg har det nemlig ligesom ham, - men har ikke rigtigt fantasi til at forestille mig, hvordan man kan gøre sådan en kage "bryllupsklar"!

:boohoo:

Birgit

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået læst din tråd og jeg må sige, at det virkelig er en fantastisk præst I har! Også nogle rigtige dejlige venner - lyder som om de er guld værd. Din datter er da også bare fuldstændig bedårende i den kjole :smilie_oster03:

Som Birgit siger har du virkelig en gave, når du kan holde bryllup for ikke så mange penge. Det lyder nu også til, at du lægger mange kræfter i, at lave en masse selv.

Invitationerne er flotte - kan godt lige de to ringe, der hænger i snor.

:bearhug: Krestine

0

Del dette indlæg

Tak for de søde ord :bearhug:

Ostekagen laver min kærestes søster, og jeg blander mig så lidt som muligt - hun har nemlig kagetalent; det har jeg ikke... Hun har en cafe, så hun har kageforme i alle afformninger. Stativ til kagen vil hun leje fra kagekompagniet, hvor hun også tager et dekorationskursus! (Har jeg nævnt, at jeg er meget glad for min kærestes søster :hearts: ) Det, hun har nævnt for mig er, at bundene bliver lidt blødere end normalt, og at hun har eksperimenteret med det, så det nu også smager godt (stakkels cafe-gæster, der skal betale for mine forsøg :respekt: ). Planen er så at beklæde kagen med et tyndt lag sugarpaste og så dekorere herpå... Håber så bare, at det smager godt med sugarpaste på :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Hold da op..

Jeg er intet mindre end vildt imponeret....

Har netop læst din tråd igennem (jeg er ny herinde) - sikke du kan

Jeg tager hatten af og bøjer mig i støvet..... :hearts: :hearts:

Måske du kunne få en fremtid som bryllupskoordinator..

Jeg synes det er meget meget flot, alt det du har fået styr på og stadigvæk holder budgettet....

*knus*

Mette

0

Del dette indlæg

Sikkke en nuttet datter - med hårpynt! :boohoo: Endnu!

Anyway - du har da godt gang i den store planlægning - og fine invitationer!

Glæder os til at høre mere fra din planlægning!

hej fra knirke, og forsinket velkommen til! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Omgivelserne, hvis man som gæst får løst til at gå sig en tur i novembervejret :bearhug: Eller... Hvor vi kan få taget bryllupsbilleder, hvis det ikke regner :boohoo: (Det er Brandholts bjerg i baggrunden, selvom man ikke just kan se det på billedet; Fyens næsthøjeste sted..)

post-12387-1123432569.jpg

Redigeret af Dikus
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer