Dikus

Dikus' bryllupsbilleder

123 indlæg i dette emne

HEJSA

JEG KAN SE VI SKAL GIFTES SAMME DAG SJOVT DA JEG IKKE HAR SET SÅ MANGE DER HAR VALGT ET VINTER BRYLLUP MEN GRUNDEN TIL VI SKAL DET ER AT JEG BLIVER FÆRDIG MED MIN UDDANNELSE SAMME DAG OG VI HAR VÆRET SAMMEN PRÆCIS 6 ET HALVT ÅR DEN DAG MEN JEG FØLGER DIN DAGBOG MED SPÆNDNING. OG DIN DATTER ER DA FOR SØD KAN GODT FORSTÅ DU ER GLAD FOR HENDE.

HVAD SÅ HAR DU VÆRET UDE OG KIGGE PÅ KJOLE

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er servietterne købt, og foldningen på plads :)

Min kæreste mener dermed, at jeg har fortjent titlen som årets bridezilla - han var lige ved at falde om, da jeg seriøst begyndte at diskutere foldninger med ham (og blev sur, da han ikke gad :balloons: ). Nåh... Han er jo samarbejdsvillig så under dæmpede protester engagerede han sig, for hvordan argumenterer man med mit vinderargument: Så er det ude af verdenen, når vi alligevel har det fremme?

Måske er han bare overrasket over, HVOR mange ting, jeg kan blive ved med at gå og overveje. Men det er da det, der er det sjove, ikke sandt? :)

Det bliver en "åkande" foldning af servietterne. Inden i åkanden kommer risposerne så til at stå. Det bliver flot, men kommer til at tage en evighed, da alle kanter i foldningen skal presses godt :frizz2: Det er der vel egentlig ikke tid til om aftenen, men så må jeg jo overlade lidt mere af oppyntningen til andre, end jeg egentlig havde tænkt mig :banned:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/huug.gif Jeg fik aldrig prøvet kjoler (hvor er smileyen der græder vandfald???)

Da jeg lige var blevet forlovet, skulle jeg bare liiige alene ind og sondere terænet i to butikker, mens jeg ventede på toget. Jeg havde nemlig budgetteret med kjole til 3.000, men var egentlig RET sikker på, kjolen ville få budgettet til at vælte (sikkert med flere tusinde). Jeg havde så hørt, at sidste års modeller ofte var på tilbud, så de var til at betale sig fra. Planen var så, at jeg skulle prøve et HAV af kjoler, indtil jeg fandt den rigtige billige - og ellers købe en dyrere i sidste øjeblik -HAHA-

I den første butik bliver jeg nedslået, for det var nogle KLUDE, der var på tilbud... Slukøret går jeg ind i nr. 2 butik - og der hænger DRØMMEN så: I en vis-mig-din-kjole-tråd havde jeg set en pronovias kjole, som jeg sukkede over, men den var ALT for dyr. Der hang den så, dog med en anden overdel (som jeg var endnu mere vild med). MEN da jeg kommer ind i butikken siger ekspedienten, at hun kun er ved at mærke kjolerne ned til om søndagen, hvor der er tilbud, så jeg kan under ingen omstændigheder købe dem!!!

Da jeg ikke kan komme om søndagen, beder jeg hende om at skrive kjolens navn/nr ned, så jeg kan forhøre mig i andre butikker... Ekspedienten ryster opgivende på hovedet og forbarmer sig, idet hun spørger om jeg så ikke vil prøve den på, selvom den ikke er i min størrelse og de kun har den str. Så kan jeg da få en ide om, hvorvidt det er opringningerne værd. Da jeg så får kjolen på passer den mig, som den var syet til mig. Der står jeg med tårer i øjnene, er ved at falde om af suget i maven. Jeg er bare slået om kuld - så fin syntes jeg, jeg var... Og ekspedienten blev også begejstret, for hun proklamerede, at kjolen vist VILLE med mig hjem, så jeg fik lov til at købe den, selvom de så manglede den i deres søndags-tilbud. Jeg fik skørt og slør med og måtte af med 2.100 kr - Kjolen havde oprindeligt kostet 10.000 :(:blush:

Som I nok kan forstå, brænder jeg for endelig at få billeder af mig og kjolen, men jeg må vente til der er en tålmodig fotograf - og det kommer der altså i denne weekend :carrot: Nåh, så fik I kjolehistorien alligevel; jeg er også så glad for den, men jeg frygter, det snart er en lystfiskerhistorie: Næste gang jeg fortæller historien, så må jeg bryde ind i butikken, der egentlig var lukket, og kjolen hopper selv på mig med hjælp fra min fe-gudmor :)

0

Del dette indlæg

Dejlig histori - og med de følelser du har for kjolen kan du være sikker på det er den rigtige og du bliver glad for den

og vi bliver glad for billeder!!! -HAHA-:blush:

:( Sandra (som er endnu mere spændt nu efter fortællingen)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har min dejlige veninde så været på besøg OG taget billeder. Jeg kan næsten ikke vente med at få dem på computeren - MEN min mail kan ikke åbne hendes billedfiler :toot:

Nu håber jeg virkelig, hun får sendt dem i et format, min mail kan klare...

I dag meldte vor musiker afbud. Det er min nieces faster (eller noget i den stil), som havde lovet at spille gratis med en ven, som så gerne ville have lidt for det. Hun spurgte godt nok om det var OK, men jeg kunne ikke drømme om at sige nej, da det var fordi, hun havde fået et større betalt arrangement (og det er jo mange tusind kroner hun får for det...). Det var lidt ærgeligt, men sådan var det så:Men så ringede ham, hun skulle spille sammen med, som så syntes det var synd for os, så han ville nu spille gratis og så lade en af hans musiker-venner, som han alligevel skal spille til fire bryllupper med før vores, få hans betaling (som i forvejen er halv pris). Så nu får vi alligevel musik :) Jeg vidste slet ikke, hvad jeg skulle sige - synes det er så sødt af ham; specielt når man tænker på, at de slet ikke kender os: Han mente så, han ikke spillede for pengenes skyld, men for glædens - og han var sikker på, vores bryllup blev festligt, så det ville være en fornøjelse for ham at spille til det :hug: (og da de to er sammentømrede, behøvede de ikke at øve først...) :(

0

Del dette indlæg

Sikke en dejlig tråd, du har her. Det er nu sjovt at følge alle de forskellige måder at planlægge brylluppet på. Jeres skal helt sikkert nok blive helt vidunderligt.

Hvor er jeres datter vidunderlig, den kjole passer hende jo helt perfekt. Hun kommer til at stråle om kap med sin mor på den store dag.

Og nu venter jeg også spændt på billederne. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det kunne jeg... Jeg undskylder meget for det tvære fjæs - jeg var altså ikke sur; bare meget spændt og TOTALT blændet af blitz :baa: Jeg skal vist lære at smile til fotografen i stedet for at skære ansigter :bearhug:

Nåh, her er så det sidste...

Og så skynder jeg mig i seng...

post-12387-1126039219.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej smukke - fancy meeting you here  :(

Spændende at læse mere om jeres dag, og du er jo en gudinde på jord i den kjole!!

Jeres datter er da vidunderlig og kan godt forstå, hvorfor hun vil være ballarina i den kjole - ville jeg også være  :bearhug:

Jeg har kun en ting at sige: NU ER DET SNART MIN TUR TIL AT SE BILLEDER :cheerleader3: På lørdag.... Jeg glæder mig!!!!!!! :) Lægger du dem mon ud på jubii? eller kan jeg finde dem her???? Kan næsten ikke vente, selvom det bliver underligt at du sådan forlader "de kommendes" rækker...

:blush: Dikus

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer