Guest Svale

"uventet" økonomisk hjælp

7 indlæg i dette emne

Vel hjemme fra en hyggelig dag i campingvognen hos mine forældre!!! Vi har jo før takket nej til penge fra dem til hjælp til bryllupet, men igår fik jeg sagt til min mor, at Søren ikke synes vi har råd til bryllupet næste år, og han gerne vil sælge vores bil og købe noget mindre....

Idag da vi sad alene os tre - mine forældre og jeg - sagde de, at de gerne vil give os 20.000 til hjælp til bryllupet, og det er incl. kjolen til mig!!! Jeg har lidt svært ved at tage imod dem, men samtidig hjælper det os bare så meget....regner med at vi selv kan spare 20.000 op og så er det kun 20.000 vi skal ud og låne, hvis ikke svigerforældrene giver bidrag også....

Jeg har i mit stille sind håbet på 10.000 fra dem, for de har givet udtryk for, at de gerne ville hjælpe økonomisk, men nu blev det så en realitet!!! Dejligt!!

Synes det er ok, kun at skulle låne 20.000 for at få sit bryllup, så jeg håber, at jeg kan få Søren med på den...der mangler faktisk kun lige Hr. Nielsen....men vi håber!!

Svale

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med det!!! :denmarkflag:

Det er bare så fedt at få hjælp så det hele kan gå op i en højere enhed. Vi har også fået hjælp fra begge sider, og det gør bare en kæmpe forskel i budgettet!

Men endnu engang tillykke - nu bliver planlægningen lidt sjovere (hvis du da kan få manden med til at sige pænt ja tak).

:bearhug: Charlie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altid dejligt med lidt hjælp - også økonomisk. Vi har fået 10.000 kr af både Rasmus' far og mor (endelig en fordel ved skilsmisse.... :denmarkflag: )

Mine forældre giver mig kjolen og tilbehør - smykker, opsætning osv. Derudover laver min mor også bryllupskagenm så der sparer vi 1800 kr. Dejligt.

0

Del dette indlæg

:denmarkflag: Ja, det er utrolig dejligt at få et økonomisk bidrag, uanset størrelse.

Hvad med om i også ønsker jer penge til brylluppet? Det gør vi bl.a (nu også fordi vi ikke rigtig ved hvad vi skal ønske os). Det har vi sagt til alle, at vi ønsker os penge, så havde i måske også et bidrag der til festen, så i måske kun skulle låne 10 eller 15.000 kr det er jo også penge.

Knus Ingelise

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer