Metteapril06

Vores bryllup 15. April 2006

515 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åhhh ja forresten piger...

Jeg har simpelthen brug for Jeres hjælp...

Ser I, jeg har en lille bitte plan, som jeg meget gerne vil have ført ud i livet. Dog kan jeg være lidt i tvivl om, det nu også kan lykkes....

Egentlig havde Flemming og jeg aftalt, at vi ikke skulle på nogen bryllupsrejse - eller dvs. det skal vi, men først i september...

Nu er jeg imidlertid kommet på den idé, at jeg gerne vil give Flemming en rejse til London i morgengave..... ja altså jeg skal jo selvfølgelig også med :yay: Det skal bare være en overraskelse til Flemming.

Min plan er, at vi skal rejse den 17 eller 18 og så være i London i 3 dage eller sådan.....

Det kræver selvfølgelig lidt planlægning og Flemming skal jo have fri fra arbejde uden at vide det.....

Er der nogen af Jer, der har en idé om, hvor man kan være heldig at opstøve billige flybilletter og hoteller???

:toot:

Mette

0

Del dette indlæg

Hejsan søde Mette

Prøv at tjekke med Ryan Air og Mærsk - de plejer suverænt at være billigst.

Du kan evt. google på Bed & Breakfast / London og se hvad du kan finde; de er som regel MEGET mere charmerende end de billige hoteller - og ikke dyrere.

Der er selvfølgelig også masser af "pakketure" - dem kan du også finde ved at søge på feks. "miniferie" og "london" på google.

Absolut god idé, i øvrigt!!!

;)

Birgit *der er tidligere "londoner"*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sterling flyver også billig til London - og ja med hensyn til hotel så er det jo google eller turistinfo man skulle prøve.

Men hensyn til få fri - kan du ikke få kontakt til hans chef forklare situationen og få ham fri uden at han opdager noget?

:toot: Sandra

0

Del dette indlæg

Prøv at kigge på ryanair.com.

Vi var i London i påsken - 6 overnatninger med morgenmad samt flybilletterne - 4300 kr.

Hotellet var ikke den store luksus, men der var rent, morgenmaden var god og det lå centralt. Godt sted til turister!

Håber du finder ud af noget - London er en super skøn by!!

0

Del dette indlæg

Tak for rådene

Jeg HAR været inde og søge på Ryan Air, men jeg tror ikke de er nået til næste år endnu...

Ihvertfald kan jeg ikke få oplyst nogle afgange lige gyldigt, hvilken datp det er i april (efter den 15. selvfølgelig)

Men jeg prøver igen senere - jeg har jo god tid...

Det bliver nok bare ikke så længe vi kan/skal være derovre.. Både pga. det øknomiske aspekt i det.. vi skal jo på ferie senere også,.... men også pga. "mangel" på ferie fridage.....

Men jeg skal nok finde ud af noget... :toot:

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

:bearhug:-HAHA--HAHA-

Så har vi simpelthen afleveret den første indbydelse......

Godt nok var det "kun" til mine forældre, men det er da en start.....

Underligt som det hele pludselig bliver mere virkeligt....

*kram*

Mette

(der rigtigt er kommet i julehumør)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh ja forresten piger...

Jeg har simpelthen brug for Jeres hjælp...

Ser I, jeg har en lille bitte plan, som jeg meget gerne vil have ført ud i livet. Dog kan jeg være lidt i tvivl om, det nu også kan lykkes....

Egentlig havde Flemming og jeg aftalt, at vi ikke skulle på nogen bryllupsrejse - eller dvs. det skal vi, men først i september...

Nu er jeg imidlertid kommet på den idé, at jeg gerne vil give Flemming en rejse til London i morgengave..... ja altså jeg skal jo selvfølgelig også med :yay: Det skal bare være en overraskelse til Flemming.

Min plan er, at vi skal rejse den 17 eller 18 og så være i London i 3 dage eller sådan.....

Det kræver selvfølgelig lidt planlægning og Flemming skal jo have fri fra arbejde uden at vide det.....

Er der nogen af Jer, der har en idé om, hvor man kan være heldig at opstøve billige flybilletter og hoteller???

:bearhug:

Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Prøv at søge på Kelkoo - der skulle du gerne få de billigste priser frem og det er sådan lavet at du skulle kunne se alle mulige priser fra flere forskellige steder..

God tur!

-HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg har slet slet slet ikke fået kommenteret dine/jeres utrolig flotte indbydelser, de ser bare super proff ud. Havde selv lidt kig på dem, for de er jo fra bryllupsbogen -HAHA-

Og din kjole er bare WAUW da bliver ikke et øje tørt :bearhug:

Ihhheeeee da er altså ikke længe til vores bryllupsdag :loveshower: Når vi først er ovre nytåret er da kun sølle 3 måneder til :carrot:

Det må være den fedeste fornemmelse at få sendt indbydelserne ud, jeg tror jeg vil stå med kæmpe :toot: på læberne når jeg putter dem i postkassen.... Har valgt at sende dem ud d. 5 januar -HAHA- Nok lidt mærkeligt at jeg har sat dato på det, men så havde jeg ligesom det at rette mig efter....Også er det min fridag :carrot:

Fin ide til morgengave må jeg sige... Hvor skal i hen til september så ???

Pernille :toot:

0

Del dette indlæg

hmmm ja jeg kan ikke prale af, at der sker meget på planlægningsfronten her hos os....

Vi afleverer i øjeblikket indbydelser til dem vi kan. Vi vil helst aflevere de fleste personligt, så de bliver afleveret lidt efter lidt.

Heldigvis synes vores gæster også at indbydelserne er flotte, så mit arbejde er inegnlunde spildt..... he he

Nu skriver vi jo snart den 13 december - og jeg skal prøve kjolen igen jubiiiiiii :bearhug::angry: Gad vide om jeg stadig kan passe den...??? Underligt som man kan få alle mulige og umulige ideer ind i hovedet.... :angry:

Jeg kan stadig passe alle mine bukser, så mon ikke jeg kan passe min kjole også.....(jeg er IKKE gravid eller noget i den retning......)

Nå jeg tror, jeg vil ud og gå en tur med min hund - jeg har en hårdt tiltrængt fridag idag...

*kram*

Mette :jul2: :jul10:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

puha da.....

1 stk. nattevagt er overstået........ :carrot: Jeg er ellers bare ikke god til at holde mig vågen og mit system passer faktisk overhovedet ikke til at være vågen om natten og sove om dagen....

Men det gik faktisk forbavsende godt i nat - og jeg kunne sove da jeg kom hjem.......jubiiii. Så nu glæder jeg mig bare til min lønseddel kommer...... *gnække* *gnække* *gnidder hænderne sammen*

*knus*

Mette :jul10:

0

Del dette indlæg

Så er det simpethen på tirsdag, jeg skal prøve min kjole igen...

Om jeg glæder mig???....... Nej da :whistle:

:) Mette

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor bliver det super skønt at prøve kjolen igen, er da slet slet slet ikke misundelig :thumbsupsmileyanim:

Pernille :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så er det simpelthen idag det sker...

jeg glæder mig som et lille barn til at prøve kjolen igen - tænk nu hvis jeg har taget på :balloons:

hmmm....

Nej det bliver spændende at prøve igen.....

*knus*

Mette

P.S Jeg skal nok huske kameraet........

0

Del dette indlæg

Kære Mette.

Endnu en fantastisk planlægningstråd som jeg fuldstændigt har overset! Jeg er SÅ imponeret over dine invitationer og bordkort. Nå, ja og kirkeomslagene, selvfølgelig. De er meget smukke og den lyse creme-farve er lige min stil :balloons:

Jeg håber, du får en rigtig dejlig genprøvnings-oplevelse i dag :blush:

Kærligst FynboBredahl :jul12:

0

Del dette indlæg

JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAa hvordan gik tilretningen ???

:carrot: BILLEDER :carrot: BILLEDER :carrot: BILLEDER :carrot: BILLEDER :carrot: BILLEDER :carrot: BILLEDER :carrot: BILLEDER :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAa  hvordan gik tilretningen ???

:carrot: BILLEDER  :carrot: BILLEDER  :carrot: BILLEDER  :carrot: BILLEDER :carrot:  BILLEDER  :carrot: BILLEDER  :carrot: BILLEDER :carrot:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja er enig med Pernille ..ej kom nu vi kan da ikke bare sidde her og vente såååå længe ..... :balloons: vi vil se billeder :blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer