LotteC

LotteC

172 indlæg i dette emne

Hermed en haste-og-panik-oprettet dagbog, hvor jeg kan holde styr på "de sidste detaljer" (Øh, en HEL del!) og hente opbakning/praktisk support/gode idéer fra alle jer krea bridezillas inden den stoooore dag :boohoo:

Fortsættelse følger efter weekenden. Nu ta'r vi nemlig på tur til Fyn for at se friluftsteater *kryds fingre for godt vejr, please*

See ya! :bearhug:

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Heeeeeejjjj Lotte - Godt at se dig :-)

:bearhug:  :boohoo:

Heeej Pernille! Er du også her *fnis* :respekt:

Har lige sendt et nødråb ud på Kreativt Forum, som du liige er quinden til at løse -HAHA-:blush:

Vi skrives ved engang når jeg returnerer fra Fyns Land.

By the way - 4 ud af de sidste 6 indlæg i "det andet sted" er af P&K :super:

Schhhh.... Man kan høre en knappenål falde til høstakken i et glashus hvis man går over åen efter brændte bagerbørn -HAHA- Med andre ord: Der er lidt stille...

0

Del dette indlæg

Heeeeeejjjj Lotte - Godt at se dig :-)

:bearhug:  :boohoo:

Heeej Pernille! Er du også her *fnis* :respekt:

Har lige sendt et nødråb ud på Kreativt Forum, som du liige er quinden til at løse -HAHA-:blush:

Vi skrives ved engang når jeg returnerer fra Fyns Land.

By the way - 4 ud af de sidste 6 indlæg i "det andet sted" er af P&K :super:

Schhhh.... Man kan høre en knappenål falde til høstakken i et glashus hvis man går over åen efter brændte bagerbørn -HAHA- Med andre ord: Der er lidt stille...

Hi Hi tænkte det nok:-) Som hørt andet steds fra, så er han en røv med to ører - stakkels kone!

Men jeg er glad for at alle dukker op her. Skriv jer på den nye messengerliste - så kan vi rigtigt snakke:-)

Knus

Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Alle ZuZammen! Og tak for den hjertelige velkomst!

Det er næsten helt KULT det her :boohoo: :fløjt:

Føler mig lidt som medlem af et hemmeligt selskab, der danser "De Forbudte Trin"

- desværre med hr KL's tæer som ufrivilligt dansegulv :boohoo:

Nå - det er da godt, at vi kan fortsætte vores logemøder på denne dejlige plet :bearhug:

Er der forresten en hjertelig sjæl, der kan hjælpe mig med det der med billeder? Jeg kan læse, at de skal være mindre - men hvordan gør jeg?!? (Vil gerne selv ku ku)

De bedste hilsner

Lotte

0

Del dette indlæg

Hejsa

Billederne må ikke fylde mere en 70 kb ialt i en medelelse. Desuden skal de være mindre (pixels). Når du har et billede, der skal herind, kan du tjekke størrelsen ved at holde musen over det, så kommer størrelsen frem. Hvis den så bliver for stor skal du redigere det.

Du kan også se her: Her

Krestine

Hej Alle ZuZammen! Og tak for den hjertelige velkomst!

Det er næsten helt KULT det her  :boohoo:  :fløjt:

Føler mig lidt som medlem af et hemmeligt selskab, der danser "De Forbudte Trin"

- desværre med hr KL's tæer som ufrivilligt dansegulv  :boohoo:

Nå - det er da godt, at vi kan fortsætte vores logemøder på denne dejlige plet  :bearhug:

Er der forresten en hjertelig sjæl, der kan hjælpe mig med det der med billeder? Jeg kan læse, at de skal være mindre - men hvordan gør jeg?!? (Vil gerne selv ku ku)

De bedste hilsner

Lotte

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøver igen med billeder *suk*

Hermed kirken - Sct. Mortens Kirke i Randers. Smuk og speciel. Er heeeelt vild med orglet. Der er et super kor, der synger til alle gudstjenester OG vielser :jupi:

Er vild med rock - især BAROK :lol: Okey - den var dårlig....

:bearhug::boohoo::boohoo:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif

Altertavlen (af Per Kirkeby) og det laaange gulv

post-11675-1123513589.jpg

Og orglet! Det første jeg ser som frue (y)

post-11675-1123513674.jpg

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer