LotteC

LotteC

172 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jammen jammen - du har sgu da også chek på alt!!!!

Glæder mig til at høre om al din indre ro dagen inden  :balloon:  ()() Nej pjat, den skal nok være der hvis du bare fortsætter som nu!

Hej fra knirke  :)

Heiiii Knirke!

Sorry - jeg er totalt sorgløs og utjekket! I hvert fald når det kommer til bryllupsplanlægningen! Har pt. rigtigt travlt på arbejde (og i mine øjen ER bryllup altså "bare" en fest - én stor én, men alligevel....) og kunderne kommer så først. Det er trods alt dem, der betaler min løn, ikke? :)

Har en ægte tyrkertro på, at det nok skal gå alligevel ;) og overlever nok, hvis noget svipser!

Hey - jeg skal jo smedes sammen med min elskede soulmate! Hvor galt kan det gå??!?

0

Del dette indlæg

Så er der billeder af Trinepigen!

Min bonusmor har været flittig, har hun! GODT det ikke er mig, der skulle sy i det stof! Det er ægte silke - hjembragt fra Kina af min svigerinde, der kommer derude på business :)

post-11675-1125254471.jpg

Der mangler i øvrigt en halskæde fra Pilgrim. Håber den dukker op på tirsdag :)

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Så er der billeder af Trinepigen!

Min bonusmor har været flittig, har hun! GODT det ikke er mig, der skulle sy i det stof! Det er ægte silke - hjembragt fra Kina af min svigerinde, der kommer derude på business  :) 

post-11675-1125254471.jpg

Der mangler i øvrigt en halskæde fra Pilgrim. Håber den dukker op på tirsdag  :)

Wauuuuuw hvor er hun flot.... Vildt flot stof og kjole.. og model ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:hug: Narj - jeg har altså ikke tjek på tingene :(

Vi skal giftes næste lørdag og pt er jeg ved at finde ud af, hvad der skal i bryllupskagen :) Jeg har ikke skrevet tale til min gom. Jeg ved ikke, hvordan mit hår skal se ud. Mit slør er kun halvfærdigt. Mangler stadigt menuhæfter, bordplan, kirkehæfte og gaveæskerne... MEN jeg tror stadigt på, at det lykkes, og at vi får den DEJLIGSTE dag :rockf:

0

Del dette indlæg

Har købt nogle ret smarte stickers med numre på hos papir-pusheren (læs:boghandlerinden!) :frizz2:

4 sæt med numre til påklæbning af gaver + kort. Så kan min elskede datter få lov til at pakke alle vores gaver ud mens vi er hos fotografen.

Kan det på nogen måde gå galt?? Èt nummer på kortet og tilsvarende numre på gaven/gaverne. Der er også købt en serie blanke numre - bare i tilfælde af, at der er nogen, der har købt MAAAANNNNGGGEEE pakker :wee:

post-11675-1125337364.jpg

0

Del dette indlæg

Hey Lotte

Jeg synes det er rigtig smart med det nummer system. Det ville jeg egentlig også have haft, men jeg nåede bare ikke liiiiige at få købt mærker *GG*

Pas nu på du ikke stresser. Udsæt ikke til i morgen hvad du kan nå i dag (eller sådan noget). Jeg taler lidt af erfaring - jeg havde nemlig lige lidt for mange ting jeg skulle ordne de sidste dage inden og det var altså ikke helt så godt for mig.

Jeg ved godt det er stressende når man også har en hverdag og et arbejde der skal fungere ved siden af - men tag det som et godt råd fra en der var der for en uge siden. Uddeleger uddeleger uddeleger !!!

Knus fra

Elle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:):hug:

Den største tidsrøver er faktisk *taaadaaahhhhh* INTERNETTET.

Altså! Al den tid, man kan bruge til at KIGGE i stedet for at LAVE NOGET! :(

Jeg forsvarer mig (overfor mig selv...) med, at jeg HELT SIKKERT lærer en hulens masse og undgår en mængde forfærdelige fejltagelser ;) ;)

Men - i dag har jeg hentet låsen til min halskæde OG syet yderligere nogle perler på sløret. Og på lørdag kl.1300 går jeg på ferie :wee:

0

Del dette indlæg

Hjælp mig lige her - er det NU på lørdag du skal giftes eller næste lørdag ? Hvor hvornår ? Kunne jo være jeg tilfældigvis liiiige kom forbi Sct. Mortens  :(

:) Lambada Bamse

Hey LambadaBamse! Det er *heldigvis* ikke før næste lørdag. Og det er først klokken 15. Så jeg kan da lige få tørret søvnen ud af øjnene :hug:

Det ville være hyggeligt at få besøg fra B.Klar :wee:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hjælp mig lige her - er det NU på lørdag du skal giftes eller næste lørdag ? Hvor hvornår ? Kunne jo være jeg tilfældigvis liiiige kom forbi Sct. Mortens  :toot:

:) Lambada Bamse

<{POST_SNAPBACK}>

Hey LambadaBamse! Det er *heldigvis* ikke før næste lørdag. Og det er først klokken 15. Så jeg kan da lige få tørret søvnen ud af øjnene :(

<{POST_SNAPBACK}>

Desværre kan det nok ikke lade sig gøre at jeg ser selve vielsen ( ØV ØV ØV ) da Caya ( 1 år ) nok ikke liiiige kan sidde stille. Men det kunne jo være jeg kom forbi når i kom ud af kirken :super::kiss::bearhug: Har du også fået at vide at i er færdige 15.35 ?

:hug:

0

Del dette indlæg

Hjælp mig lige her - er det NU på lørdag du skal giftes eller næste lørdag ? Hvor hvornår ? Kunne jo være jeg tilfældigvis liiiige kom forbi Sct. Mortens  (y)

-HAHA- Lambada Bamse

Hey LambadaBamse! Det er *heldigvis* ikke før næste lørdag. Og det er først klokken 15. Så jeg kan da lige få tørret søvnen ud af øjnene -HAHA-

Desværre kan det nok ikke lade sig gøre at jeg ser selve vielsen ( ØV ØV ØV ) da Caya ( 1 år ) nok ikke liiiige kan sidde stille. Men det kunne jo være jeg kom forbi når i kom ud af kirken :o:):) Har du også fået at vide at i er færdige 15.35 ?

:bearhug:

Du kan da prøve med lille Caya-pigen... Der kommer andre børn, så der bliver sikkert liv og glade dage! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Men ellers vil vi være færdige omkring 15.45 -HAHA- Håber du kommer!

0

Del dette indlæg

Begivenhedsrig dag!

Vi har været til samtale med præsten - og ham kan vi godt lide! Han gik lithurgien meget nøje igennem og vi snakkede længe om, hvad der egentligt STOD i tekststykkerne. Hvad de smukke ord betød og hvad det nu var, vi sagde JA til.

For os er kirken mere end bare en flot kulisse. Og præsten er meget mere end bare endnu en statist i vores show. Så det passede os glimrende, at vi her har med en engageret og begejstret mand at gøre. Ikke så meget sødsupper her!

Så har vi aftalt møde med über-ober på tirsdag, så vi kan få serveringen på plads.

Og fået konfereret endeligt af med kokken, så der heller ikke mangler noget dér.

Vi har fået hentet 10 store opbevaringsæsker til at transportere alt habengut'et til feststedet. *mon det nu er nok?!??*

Erling er liiiige nu ude med vores forlovelsesringe for at få graveret nye datoer i.

Serviceudlejningen (på Fyn) har sagt OK til, at Erling tager "vores" 8 kandelabre med hjem, når han har været på jagt ved Søndersø her torsdag og fredag.

Serviceudlejningen (her i Randers) har ringet og sagt, at jeg kan hente servietterne i morgen. Skal liiiige ha' foldet 73 Syv-stjerner...

I aften skal jeg holde bryllupsfri og til forældremøde. Men i morgen, hvor jeg er alene hjemme, SKAL jeg være færdig med at dekorere sløret.

-HAHA- Jeg tror sqi, vi når det hele :bearhug:

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nuiiii hvor er det mærkeligt IKKE at have sin forlovelsesring på!!!

Den er ude hos guldsmeden for at blive shinet op til den store dag :hearts:

Drømte i nat, at min far og jeg ikke kunne finde ud af at komme udenom døbefonten på vej til alteret... Nogle drømmetydere til stede? *G*

0

Del dette indlæg

Nuiiii hvor er det mærkeligt IKKE at have sin forlovelsesring på!!!

Den er ude hos guldsmeden for at blive shinet op til den store dag  :hearts:

Drømte i nat, at min far og jeg ikke kunne finde ud af at komme udenom døbefonten på vej til alteret... Nogle drømmetydere til stede? *G*

<{POST_SNAPBACK}>

Hi hi, de dejlige drømmme - jeg er alllerede begyndt at drømme om bryllup - hvordan skal det ikke gå, når jeg er så tæt på som dig :bearhug:

Hvor er det fedt det hele er ved at komme på plads.. Det er ikke sjovt at skulle stresse rundt til sidst.. Jeg glæder mig vildt til at se sløret...

Jeg tror jeg vil overveje det med Caya... eller også skulle jeg se om min mor kunne tage pigerne den time.. Vil gerne se dig /jer, mærke stemningen og opleve præsten http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Og måske kunne jeg endda lokke Richard med...

-HAHA- Lambada

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer