LotteC

LotteC

172 indlæg i dette emne

Mht slør, så slå et smut forbi min planlægning og se mit ! Jeg tror det er det jeg har - bare i kortere model. Det er købt i Kennedys i Assentoft og da jeg var derude sagde de at jeg sagtens kunne bestille det længere, hvis jeg ville. Jeg mener at de laver det som man vil have det. De er rigtig søde derude - prøv at ringe og hør ad :blush:

:bearhug: Lambada Bamse

Ja, det var godt nok billigt.. Tror jeg ringer derned i morgen for at høre hvad de skal have for et par timer... :)

Knus Lambada

<{POST_SNAPBACK}>

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lotte,

velkommen til - altid dejligt med endnu en Randers-tøs. :bearhug:

Lyder til, at du allerede har super tjek på mange ting.

Som Lambada Bamsen skriver, så tror jeg Kennedy's i Assentoft har et slør der minder om det du søger - har i hvert fald selv prøvet et der mindede meget om det.

Ses måske i byen på Lørdag - :carrot: :carrot: :carrot: har nemmerlig en lumsk mistanke om jeg selv skal poltes (men det har jeg jo haft før - se anden tråd) :carrot: :carrot: :carrot:

Glæde mig ti at følge mere med.

:loveshower: Zoey

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved I hvem jeg har købt min brugte kjole af?

TAAAADAAAAAHHHHHHHH : Danmarks bedste atletikkvinde! Nr. 4 ved VM i Helsinki!

Christina Scherwin  

Hmmm.... Gir' du autografer??!!!

;)

Bærgit

Kun på gældsbeviser... :carrot:

Forresten - Christina er helt vildt sød! Syns det er ret cool at hun er nr. 4 i verden. Krydser fingre for, at hun kommer med til OL i Bejing.. :frizz2:

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu skal den lige ha' max gas de sidste 3 uger http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

I aften skal vi til Randers Ugen og høre Peter og de andre kopi'er.

I morgen søndag skal vi ud og snakker med blomster-Dorte. Hun er nys udlært blomsterbinder og lyder til at ha' en milliard-million go'e idéer. Det glæder vi os rigtigt meget til.

Tirsdag aften skal mit triste slør ha' en makeover. Har købt perler og roser i vildskab. Der bli'r forhåbentligt lidt igen til at smide på taske og cape.

Onsdag skal vi lige smage vinene igen - denne gang til de rigtige oste. Det bli'r bare top-hyggeligt.

Skal forhåbentligt også mødes med tjenerne her i ugen. Det er det eneste essentielle, jeg føler, der ikke er tjek på. Heldigvis er der en planB - nemlig en kollegas svigerdatter, der er tjener og godt kan stampe nogen flere op af gulvet, hvis det oprindelige crew ikke holder ord... jobbar

0

Del dette indlæg

Tirsdag aften skal mit triste slør ha' en makeover. Har købt perler og roser i vildskab. Der bli'r forhåbentligt lidt igen til at smide på taske og cape.

Wooouww.... Lyder spændende... Det glæder jeg til at se resultet af...

Held og lykke med alle jeres projekter den kommende uge... Hvor må det bare være spændende at være så tæt på?

Hvordan har du det? eller skal man spørge hvordan har maven det?

:carrot:

Susanne

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Jeg er overraskende rolig. Endnu *g*

Sidder lige nu og grubler over, om vi mon bli'r poltet i dag. Vi driver en lille butik, så måske kommer der "uventede gæster" til lukketid kl. 13. ALLE har i hvert fald haft for travlt med AAAALLLT muligt til at komme med os til Peter og de Andre Kopi'er-koncert.

Tjekker og re-tjekker alle listerne. Kan sqi ikke finde noget at gå i panik over... Er omgivet af søde rare hjælpsomme mennesker. Ikke mindst mine søde kolleger er helt uundværlige. Og min lækre kæreste deltager tålmodigt og aktivt - så den ensomhedsfølelse nogle af de andre brude har givet udtryk for har slet ikke været til stede i min(vores http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif ) forberedelse.

Mangler engentligt en masse ting. Men har tillid til at det løser sig på bedste vis :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det bare dejligt Lotte... Det lyder som at planlægningen har været en skøn tid for dig og ikke stress element.. lige som det skal være... super fedt...

Hm... ja det kunne godt være at der var noget i gærde i dag...

Må man spørge hvad det er for en lille butik i har... Nu blev jeg helt nysgerrig..

hilsen spørge-jørgen...

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Sidder lige nu og grubler over, om vi mon bli'r poltet i dag. Vi driver en lille butik, så måske kommer der "uventede gæster" til lukketid kl. 13. ALLE har i hvert fald haft for travlt med AAAALLLT muligt til at komme med os til Peter og de Andre Kopi'er-koncert.

Tjekker og re-tjekker alle listerne. Kan sqi ikke finde noget at gå i panik over... Er omgivet af søde rare hjælpsomme mennesker. Ikke mindst mine søde kolleger er helt uundværlige. Og min lækre kæreste deltager tålmodigt og aktivt - så den ensomhedsfølelse nogle af de andre brude har givet udtryk for har slet ikke været til stede i min(vores :cheerleader3: ) forberedelse.

Mangler engentligt en masse ting. Men har tillid til at det løser sig på bedste vis  :carrot:  :carrot:

<{POST_SNAPBACK}>

Eiijj, hvor er det spændende om i bliver poltet i dag !! Hvad er det for en butik i driver ?? Jeg er jo også fra Randers :cheerleader3:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Lambada

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Tjekker og re-tjekker alle listerne. Kan sqi ikke finde noget at gå i panik over... Er omgivet af søde rare hjælpsomme mennesker. Ikke mindst mine søde kolleger er helt uundværlige. Og min lækre kæreste deltager tålmodigt og aktivt - så den ensomhedsfølelse nogle af de andre brude har givet udtryk for har slet ikke været til stede i min(vores :) ) forberedelse.

Mangler engentligt en masse ting. Men har tillid til at det løser sig på bedste vis  :carrot:  :carrot:

<{POST_SNAPBACK}>

Eiijj, hvor er det spændende om i bliver poltet i dag !! Hvad er det for en butik i driver ?? Jeg er jo også fra Randers ()()

:) Lambada

<{POST_SNAPBACK}>

Den hopper jeg lige med på, er jo også selv fra Randers området! :carrot: :carrot: :carrot:

Der er sørme ikke længe til :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jowjow - Vi er her skam endnu http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Vores lille køkkenbutik har netop udsendt en såkaldt profil-avis - og så kommer der kunder i butikken (heldigvis *det-er-ligesom-formålet-ikke*) Så vi har maxmaxmax gas på pt.

Vi er blevet poltet på helt traditionel vis efter konceptet "viklærdigpåsomenmegetgrimmandogsåskaldunedigågadenogsælgeusælgeligevarer" *suk* sgu ikke videre opfindsomt! Tænkte misundeligt på de mere respektfulde og kærlige aftner, som andre har haft... YndlingsLea for eksempel!

Nå, det var i alt i alt en sjov dag, hvor jeg fik lov til at skyde lerduer (Er det skidt-skydning det hedder? mere skidt end skeet, i hvert fald :) ) og Erling dansede linedance. Og så kørte vi go-cart alle 30 m+k og dét var vildt sjovt.

Og så skulle jeg lige sælge de hersens vare og så spiste vi på mexikansk restaurant og så skulle der sælges flere varer og ENDELIGT skulle vi ned og høre Peter og de andre kopier. :rockf:

Jeg er naturligvis taknemmelig for en god aften, hvor vi alle var sammen. Der var rigtigt deltagere, der havde stemt for at man droppede de gamle traditoner og lavede noget mere up-to-date. De var desværre blevet rendt over ende af nogle særdeles handlekraftige (og meget gifte) kvinder.

Så bottomline, ladies; hvis I får muligheden for at arrangere polterabend, så husk, at det er sjovere for brudeparret at grine end at være til grin :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Jeg havde også meldt ud - men deeeet blev så ikke lige respekteret :bestwishes:

Men misforstå mig ikke - det var en feeeeed eftermiddag og aften!

Forresten opfandt vi et nyt begreb (tror vi): KOBBER-POLTER!!!

Der kan alle udklædte brude lave pay-back på de umådeligt gifte koner, der ofte står (sikkert!) i spidsen for løjerne :wee:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu videre til de VIGTIGE ting i livet!

Bryllupsplanlægning :bestwishes:

Her er lidt tidsplan over de sidste hektiske uger - i omvendt rækkefølge!

11. september RELAX med venner og familie. Morgenmad ved 10-11 tiden. Assisterende husmor = svigerinde klarer alt det praktiske

10. september GIFTES MED MIN ELSKEDE! Time-for-time-plan følger http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/brud.gif

9. september MÅSKE ÆRESPORTBYGGERE på fynsk = alle mødes om eftermiddagen og bygger port her ved privaten. Fælles aftensmad ved 8-9 tiden

LAVE BRYLLUPSKAGE og fragte dén + alt det andet ned til festlokalerne

BORDDÆKNING - vi kan komme i lokalerne kl 16.30. Vi =Trine, Erling og jeg. Og vores fabelagtige blomsterpige Dorte. HUN er cool! Det bli´r ren Frede og Mary :hearts:

VED MIDNAT daffer vi ud til vore "reserveforældre" og sover sødt til dagen efter. Sammen!

8. september SIDSTE INDKØB TIL 9.+ 10. samt solariebesøg. Lave fyld til bryllupskage

7. september Lidt privatagtige ting som NLP-konsultation o.lign.

6. september FRISØR til Trinepigen og jeg for farvning og studsning

5. september TANDLÆGE *brrrrrrrr...*

4. september PRØVEOPSÆTNING af frisøren

3. september BAGE BRYLLUPSKAGEBUNDE TIL FRYSEREN

31. september Samtale med præsten

0

Del dette indlæg

Ouuuuug... Her inspirationsbilledet til mit slør:

post-11675-1124992446.jpg

Men det er ikke færdigt endnu og kommer ej heller til at se sådan ud :bestwishes:

Har klippet buer i kanten og kortet det op, så det bliver fodlangt (så jeg ikke snubler i det, når vi skal danse!) Har ikke fået broderet pynt på endnu, men der bliver lidt små silkeroser og lidt perler på.

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Oplæg til time-for-time-plan på DAGEN

Kl. 8.30 Godmorgen! Har sovet sammen ude hos vores kære reserve-forældre

Kl. 9.00 Morgenmad

Kl. 9.30 Erling daffer af til et sommerhus, hvor han mødes med sin BestMan

Kl. 9.30 Jeg suser afsted til make-up og negledame

Kl. 12.00 Tilbage til reserve-forældrene til frokost sammen med mine forældre

Kl. 13.00 Så skal der ordnes hår

Kl. 14.00 Kjole http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Kl. 14.40 Afgang til kirke

Kl. 15.00 Vielse

Kl. 15.45 Rosa Champagne uden for kirke

Kl. ca 16 går vi ned til feststedet (ca. 300 meter fra kirken) og skærer kagen for

Kl. ca. 16.30 tager vi ud og får taget billeder

Kl. ca. 17.45 er vi tilbage og beundrer pakkerne, som min datter i mellemtiden har pakket ud

Kl. 18.30 går vi til bords

Derefter.... Tja, det må tiden vise :bestwishes:

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Har været på powershopping! :carrot: :carrot: :carrot:

Hentede lige det sidste papir og bånd hos boghandleren

Fik bestilt en smykkelås hos hobbybutikken

Købt ferskvandsperler + "usynlig" tråd i en anden hobbybutik til mine smykker

Købte Pilgrimsmykker for en formue til Trinepigen *nuiii - hun bliver smuk!*

Mangler at købe

Trusser og strømper :bestwishes:

Blomsterløg + lynlåsposer til gaveæskerne

Mangler at lave

Kirkehæfter omslag + indstik

Menuhæfter - indstik

Fylde og forsegle gaveæsker

Lave gæstebog

Pynte brudeslør

Bage kagebunde + samle kage

Om en uge går vi på ferie - og så kan vi langt om længe hellige os vores bryllup og rigtigt GLÆDE os! :loveshower:

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer