LotteC

LotteC

172 indlæg i dette emne

For hulen - hvor er du smuk i den kjole Lotte !!!!!!!  ()()

Har faktisk ikke set din lille tiara før; den er jeg også noooget vild med ;)

Nyd solen!

Birgit - fra hullet i jorden. Over and out *host*

:) Tak! Den er bare for lækker at ha' på :blush: Ka' man ikke sælge køkkener i sådan én kjole??!?

Har aldrig fået sat hår før, og det er bare top-nice (som Trinepigen ville sige det!) at blive nusset og forkælet og det eneste jeg skal gøre er at sidde og sippe kølig hvidvin. Det er lidt blæret og Pretty-Woman agtigt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi været på en lille picnic ud i Randers' parker.

Og vi har endeligt besluttet os for at få taget billeder i Doktorparken, hvor der er mange muligheder for variation i baggrunden - på meget lidt plads. Der er alt fra den romantiske (og symbolske!) bro til store træer og åbne plæner.

Så mangler vi bare, at solen skinner fra en skyfri himmel næste lørdag! Åh, det ville være fantastisk!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nuiiii hvor er jeg træt af IKKE at kunne håndtere en computer.

Har lige brugt hundrede år på at lave en bordplan med fine tekstbokse og jeg skal komme efter dig... Men jeg vil så grumme gerne ha teksten til at stå på skrå;  Å je ka itte hitte u a'et ()()

*Er der en computer-troldmandinde til stede*

<{POST_SNAPBACK}>

Hvad for et program bruger du ? WORD ?

Sig til - så hjælper jeg gerne :))

Elle

0

Del dette indlæg

Sorry, jeg ikke er så net-aktiv, men computeren står nede på arbejde. Så her har jeg ikke lige lyst til at være mere end højst nødvendigt i ferien jobbar

Fåååårk for en møg-vejrudsigt til lørdag! Det bliver vist indendørsbilleder til os... La' os se, hvad Tove fotograf fra TBM siger...

Jeg har ellers ikke lagt på den lade side - flere billeder af bordkort, gaveæsker og kirkehæfter følger sidst på dagen i dag.

Har også bagt bundene til bryllupskagen - men laver vist lige en ekstra-kage i str. bradepande - bare for en sikkerheds skyld! Har fundet et husmoderligt gen med matchende "der-skal-i-hvert-fald-ikke-mangle-noget-syndrom"

Fortsættelse følger i aften :veiledsmile1:

0

Del dette indlæg

Nuiiii hvor er jeg træt af IKKE at kunne håndtere en computer.

Har lige brugt hundrede år på at lave en bordplan med fine tekstbokse og jeg skal komme efter dig... Men jeg vil så grumme gerne ha teksten til at stå på skrå;  Å je ka itte hitte u a'et :bearhug:

*Er der en computer-troldmandinde til stede*

Hvad for et program bruger du ? WORD ?

Sig til - så hjælper jeg gerne :))

Elle

Hey Elle!

Har fixet den. Vi har desværre lige modtaget to afbud. Ét fra mandens bonusfar, der har fået ny hofte i sommers - og som nu har fået rosen i benet (*er der nogen, der kan forklare mig, hvad det er? Jeg ved bare, at det må gøre helt vildt ondt siden han ikke kommer!* og ét fra min søde veninde, hvis mor er faldet og har brækket to hvirvler i ryggen. Ganske forfærdeligt. Håber, at de begge kommer sig snart!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og den corsage !!!!!! DAMN girl....  :bearhug:  ()()  Hvor har du købt den ?

:bearhug:

Hej Lambada!

Så er det liiige om lidt.

Corsagen er egentligt en gammel svend fra Hunkemöller. Den sidder bare pænere end den nye fra Passionata. Meeeen det skader ikke at ha' lidt ekstra undertøj til bryllupsrejsen, vel?!??

Tak for de søde ord om sløret - jeg er selv ok tilfreds med det.

Jeg håber virkeligt, at vejret arter sig på lørdag, så vi kan få taget billeder i Doktorparken. Vi tager en pose brød med ned, så vi kan få lokket nogle ænder og gæs til :) Det skulle nok kunne gi' nogle sjove billeder! Måske skal Erling ta' haglbøssen med... :frizz2:

I dag skal jeg lave roser og anden kagepynt i sugarpaste. Der er faktisk kun 3 "forberedelsesdage" tilbage nu.... :balloon:

Jeg vender grusomt tilbage med billeder af hele balladen senere på dagen i dag!

0

Del dette indlæg

Lækker, lækker, lækker , lækker, lækker - ligesom i den der dumme reklame for Matas. Men du ser altså lækker ud i den kjole.

Sløret er vildt flot - suk...

Krestine

Hehe... Karen Marie - Du' for lækker! Hmmmm... Har erstattet selvterapi med selvforkælelse ;) Det du'r! :frizz2:

0

Del dette indlæg

Jow forresten!

Har fundet ud af det med smykkerne!

Tage et arvestykke fra min mor på. Halskæde og arbånd er sendt til rensning hos guldsmeden. Det er vist det, man kalder for en "murstenskæde". Har købt nye øreringe til.

Og så har hr. gemalen røbet, at han har arrangeret en lille tur for os til Euro-land :loveshower: Men jeg må ikke få noget at vide om, hvor vi skal hen :hippie6: Og hvad der skal pakkes. Men har sørget for, at min far og bonusmor kommer ned og passer hus, hund, kat og Trine. Vi vender i hjem igen fredag eftermiddag - jf. fynske traditioner skal æresporten pilles ned der :bearhug: Og så får vi gæster igen!

Var ved tandlægen og få slebet bisserne op i mandags. Og i går var jeg ved frisøren. Så det begynder så småt at ligne et bryllup nu.

Gemalen fik købt sko i mandags, og danset dem til ved finpusning af brudevals mandag aften.

Han er ellers ikke meget hjemme. Jagtsæson'en er jo gået ind :wee:

0

Del dette indlæg

- og som nu har fået rosen i benet (*er der nogen, der kan forklare mig, hvad det er?

Hey du

Rosen er en akut hud infektion som skyldes streptokok bakterier. Huden bliver rød og hæver og det er yderst pinefuldt. Samtidig kan man få kulderystelser, feber og hovedpine. Det skal behandles med pencilin.

Vi fik også afbud til vores fest i sidste sekund (og en enkelt tilmelding faktisk *G*) - det er irriterende for ens bordplan, men på den anden side så sker så pyt..... Og det er rigtig synd for dem der går glip af festen.

Bordplaner er jo til for at blive printet ud............. flere gange *G*

Kram

Elle

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej nu har det været et styk tid siden jeg har været her - og swupti sker der så meget.

Kjolen er jo en drøm - woww - man kan jo blive jealoux - du bliver gusmuk. Sløret er blevet super duper godt - dejlig med de buger.

Håret bliver sikker også rigtig smuk når der lige er 2 timer til - men jeg ville også tage tiara op i toppen.

Det med slæbet op og ned bliver jo næsten stressende - men kan godt forstå planen - man vil jo helst ikke svine den fuldstændig til eller falde over den.

Det bliver sikker helt fantastisk og jeg glader mig allerede at se billeder.

:loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower::loveshower:

Sandra

0

Del dette indlæg

Hej tøser!

Sommerfuglene flakser rundt i maven på mig! Der er egentligt nogenlunde styr på tingene. I morgen kommer min søde mor og dekorerer bryllupskage sammen med mig. Har sprøjtet 60 hvide chokoladesommerfugle og lavet 40 marcipanroser. I morgen laver vi borter i sugar-paste og blade til roserne.

Gæstebogen er ikke lavet endnu, men det er en "sidste prioritetsopgave" for os.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi været på en lille picnic ud i Randers' parker.

Og vi har endeligt besluttet os for at få taget billeder i Doktorparken, hvor der er mange muligheder for variation i baggrunden - på meget lidt plads. Der er alt fra den romantiske (og symbolske!) bro til store træer og åbne plæner.

Så mangler vi bare, at solen skinner fra en skyfri himmel næste lørdag! Åh, det ville være fantastisk!

<{POST_SNAPBACK}>

:cheerleader3::blush:WEEEEEIIIIII LOTTE :bearhug::(

Jamen om det da ikke er i morgen endnu en Randers tøs skal (y) , vil bare lige ønske et KÆMPE TILLYKKE på dagen, og er sikker på at solen nok skal skinne på jer vej i morgen...og for altid, så I kan få taget billeder ude i Doktor-parken - jo der er MASSER af gode muligehder.

Og undskyld jeg ikke lige har været omkring din side de sidste dage, så here goes!

Slør, diadem -SMUUUUUUUUKT, du bliver da for ÜBER LÆXI min snut.

Blærerække gaveposer - FÅÅÅRK de er gode, og godt at se en gom der virkelig involvere sig :bearhug: .

Har jeg glemt noget..................... :)

:carrot: :carrot: :carrot: Du får lige en TILLYKKE-dans herfra :carrot: :carrot: :carrot:

:loveshower: Zoey - Randers-pige

0

Del dette indlæg

Jeg har lige skimmet din planlægning.. og jeg har slet ikke kommenteret noget :)

Men det kommer nu...

Du bliver så flot i din fantastiske kjole. :(

:blush:

Jeg håber i får en dejlig dag imorgen, og håber vejret er med jer

Stort tillykke :cheerleader3:

Knus heidi

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres søde kommentarer!

Vi havde DET mest forrygende bryllup og kom ikke i seng før kl halv fem :carrot:

Der var der bl.a. sket flg:

- Vi havde hoppet rundt i den solbeskinnede og velbesøgte Doktorparken for at få taget billeder til stor moro for de øvrige gæster. Stor cadeau til fotograf Tove Murmann fra Risskov for hendes måde at være på og hendes tusind kreative idéer.

- Vi havde fået KILOVIS af ris!

- Vores søde familie og venner har bygget den VILDESTE æresport

- Der var så mange indslag til festen, at vi måtte danse brudevals før desserten

- Min elskede havde arrangeret, at "mine" linedancere kom helt fra Aalborg for at underholde gæsterne + han havde fået to til at komme og synge og spille "Only Love" (den der fra Mistralens Datter) *tuuuuude* + han afslørede, at vi i morgen rejser på citybreak til PARIS. Jam'n ER han da ikke bare for lækker!!!

- Vores blomsterdame arbejdede 26 timer i træk for at dekorere vores lokaler

... og jeg kan bare blive ved!

Historien kommer forhåbentligt herinde næste weekend! I morgen på denne tid sidder vi på en lækker café og tænker tilbage på en uforglemmelig og yderst markant dag i vores liv.

:cheerleader3: fra fru Andreasen ()()

0

Del dette indlæg

Fåååårk! Forkert navn på flybilletten! Er bestilt i "pas-navnet", men tåberne har stavet forkert...

Mens jeg lige sidder og venter på at komme igennem, får I et billede af æresporten. Den er top-fynsk! Tusind tak - ikke mindst til min yderst flittige svigerinde!

post-11675-1126503306.jpg

Au revoir! Skal sende jer en tanke fra en nuser lille café ved Seine!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer