LotteC

LotteC

172 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej alle!

Så er vi vel hjemkommet fra Paris og smider lige et par "tyvstarts-billeder" ind indtil jeg får lavet bryllupsberetning. TAK til Tove TBM for den hurtige respons og gode billeder!

Vi havde en KANON dag. Eneste minus var, at den gik ALT for hurtigt :bearhug:

Her er min flotte mand og hans gode kammerat og barndomsven. Hvad de to har lavet sammen, kan der skrives lange bøger om! Men de må vist ikke sælges til unge under 80 år...

post-11675-1127146238.jpg

Her er jeg ved at blive viklet ud af bilen. Det blæst' en wældi' wind, den daw u'e fra west *uhadada*uhadadadada* Vi - min far, Trine og jeg - blev afhentet af en kammerat i velpyntet, super-rengjort bil. Det er ham, der står med måsen i vejret bag bilen for at hente brudebuketten

post-11675-1127146454.jpg

Redigeret af LotteC
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her skæres vores kage for. Vi havde lavet riiiiiigeligt!!! Troede vi... Havde bagt til 90 kuverter, og vi var kun 71. Der var godt nok ikke meget tilbage... :bearhug:

post-11675-1127149409.jpg

Her er vores borde, som vi dækkede aftenen før sammen med mine forældre. Der var ikke blomster på, da vi tog hjem kl. 23, så jeg var meeeeget spændt på resultatet!

post-11675-1127149582.jpg

post-11675-1127149864.jpg

0

Del dette indlæg

Ih hvor ser du bare smuk ud, og sikke en flot mand du har fået dig. Endnu engang tillykke med brylluppet.

Knus

Pernille :bearhug:

Hej Pernille!!!

Dejligt at høre fra dig :loveshower: Ja, jeg føler mig også VILDT heldig, for han er også rigtigt sød og rar og betænksom og dejlig :hearts:

Hvor huserer du pt. på nettet?

Kram - Lotte

0

Del dette indlæg

Til sidst får I lige et par "pikante" billeder fra festen

Strømpebånd og boxershorts.

Den lille kronhjort på strømpåbånden gjorde lykke hos jægeren! Forresten nedlagde han sin første hjort (en då-basse) i lørdags, da vi var kommet hjem fra Paris :wee:

post-11675-1127150282.jpg

Svigermor ser lidt bekymret ud, da sønnen smider bukserne. Hvad man desværre ikke kan se, er at bukserne er bemalet med en pink Cadillac. Hvor tror I udstødningen sidder....? Lige midt på r**** :bearhug:

post-11675-1127150456.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ihhh, hvor ser I godt ud sammen!!!

Rigtig gode billeder og din kjole er bare SÅÅÅÅÅÅ smuk!

Krestine

<{POST_SNAPBACK}>

Årrrh taaark, Krestine :bearhug: Véd du forresten, hvordan man linker til en salgsannonce under Køb&Salg?? Har lige smidt nye billeder ind på annoncen, hvor kjolen er til salg...

<{POST_SNAPBACK}>

Øhm... mon ikke det kan ordnes i signaturen, så det kommer på alle dine indlæg? Umiddelbart vil jeg tro at du skal kopiere adresselinien i dit indlæg fra køb&salg og lægge det ind i din signatur.

Prøver lige selv - vender tilbage med svaret.

Krestine

Jeps, det virkede. Lader den lige stå i min til du har fået din egen.

Fremgangsmåde:

Gå ind i dit indlæg i køb&salg og kopier adresse linien.

Gå ind i "mit kontrolpanel"

Tryk "rediger signatur".

Tryk på "http://" knappen og sæt ind.

Giv linket et navn - Jeg har skrevet Lotte C s kjole. Du kan eventuelt skrive flere billeder af min kjole.

Tryk på "opdater min signatur"

Knus Krestine

Redigeret af kst81
0

Del dette indlæg

Så er der lidt flere billeder fra Tove TBM :frizz2:

Først og fremmest; sørg for at finde ud af, hvordan buketten forventes at vende... Både din egen og brudepigens version :carrot:

post-11675-1127232549.jpg

Her er det første billede af os som nygifte i solskinnet. De små "flimmerkorn" er ris, som vi helst IKKE skulle ha' før vi var blevet fotograferet inde i kirken :bearhug:

post-11675-1127232574.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skulle vi ned og ha' kaffe. Først blev vi dog transporteret rundt i vores kammerats top-cleanede Citroën, hvor vi fik serveret champagne og hjemmelavede chokolader. Så alle gæsterne havde tid til at slentre de 2-300 meter fra kirken til feststedet :bearhug: Det var bare så sødt :bearhug:

Her kommer vi!

post-11675-1127233161.jpg

Så er gæsterne i gang med kaffe og kage. Forresten fylder et stykke kage fra den nederste kage MEGET på en lillebitte kagetallerken :yay:

post-11675-1127233177.jpg

0

Del dette indlæg

Altså!!

Kære smukke Lotte (nu med A) :bearhug:

1000'inder af HJERTELIGE TILLYKKE'r :bearhug:

Du ser vidunderlig ud i stadsen - og så ser du sq rolig ud; hvor lang tid tog det at indstudere :griner:-

Din mand ser både lækker og charmerende ud; et daaaaajligt par ;)

Glæder mig til at høre om dagen - og selvfølgelig til en masse flere billeder :yay:

*krammer & tillykker*

Birgit :lol:

PS: Du har absolut ret mht. buketten; den er lige mig ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fantastisk smukke billeder igen - rigtig sjovt billede af dig og brudepigen hvor i vender buketterne :griner:- Total griner :bearhug:

I er super smuk sammen - håber du smider flere billeder herind.

:bearhug: Sandra

0

Del dette indlæg

Altså!!

Kære smukke Lotte (nu med A)  :griner:-

1000'inder af HJERTELIGE TILLYKKE'r  :denmarkflag:

Du ser vidunderlig ud i stadsen - og så ser du sq rolig ud; hvor lang tid tog det at indstudere  :td:

Din mand ser både lækker og charmerende ud; et daaaaajligt par ;)

Glæder mig til at høre om dagen - og selvfølgelig til en masse flere billeder  :yay:

*krammer & tillykker*

Birgit :)

PS: Du har absolut ret mht. buketten; den er lige mig ;)

:(:(:)

ROLIG, si'r du! Well, det image afhænger i høj grad af første-skribenten og billede-materiale-udvælgersken her på siden!!!

Tak for din hilsen - flere billeder følger asap!

Kram

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer