Guest Receptionisten

Jacob Sveistrup/ Stjerne for en aften.

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej!

Det må du lige forklare lidt mere om! Du skriver, at jacob sang helt uden musik....altså ACAPELLA??? Hvilke sange sang han??? Jeg har svært ved at forestille mig det, for at være helt ærlig. Er selv sanger og ved, at det er en vanskelig opgave.

Sang Jacob i mikrofon????

Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej DitteM

Lige et opklarende spørgsmål:

I dit første indlæg skriver du, at du har svært ved at tro Jacob sang helt uden musik, for som sanger ved du, det er en vanskelig opgave. Men i dit næste indlæg skriver du, at du synes han har tjent sine penge nemt? Hvordan hænger det sammen?

Mvh.

Brud 2004

0

Del dette indlæg

Hej Brud2004!

Ja, det kan jo godt lyde lidt selvmodsigende, men lad mig forklare, hvad jeg mener:

Det er meget svært et synge et lokale med op til 50-100 mennesker op helt uden forstærkning rent stemmemæssigt. Man skal virkelig have power, men det ved vi jo også, at Jacob har. På den måde tager jeg da hatten af for, at man alligevel går til opgaven med krum hals.

Når jeg skriver, at han har tjent sine penge let, så er det udfra, at det, der koster jo dels er den tid orkestret eller solisten bruger på et arrangement samt vedkommedes udgifter til udstyr såsom band, instrumenter mm, der koster. Og hertil kommer at man jo også betaler for en kendt, selvfølgelig.

Jeg kan regne ud, at Jacob tager ca. 15 min. om at synge 3 sange og derudover ikke har bøvl med teknik osv, da han kommer helt alene uden noget. Det kan på den måde synes "nemt" at smutte lidt udenfor byen og synge tre sange og få 1500 kr for det.

Når det så er sagt, vil jeg da heller ikke være "Per-nitten-gryn". Oplevelsen var jo herlig for Receptionisten.

Til sammenligning skal en proffessionelt uddannet guitarist spille til min havereception. Han medbringer sit udstyr i form af intrument og forstærker og spiller for 500,- i timen. Han kan i øvrigt anbefales, hvis man bor i Århus-området.

Venligst Ditte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ditte M: Du glemmer at Jacob i dag må siges at have stjerne-status, og han er kendt. Ud fra den betragtning er 1.500 absolut ikke dyrt. Og jo for mig at se er han eller bliver han ihvertfald meget stor, og til den tid rækker 1.500 kr. ikke langt. Eks. får Razz ca. 12 - 20.000 for en halv time. Jeg tror det har været en stor oplevelse for bryllupsgæsterne

0

Del dette indlæg

Hej Bruden!

Jeg vil lige sikre mig, at min guitarist ønsker, at jeg videregiver hans nummer. Det havde jeg ikke lige tænkt over, da jeg nævnte ham, men nu ringer jeg ham lige op, og hvis det er OK, skal jeg nok maile dig hans nummer!

Diskobil: Jamen, du har ret - Jacob er stor og har stjernestatus. Jeg selv er da helt tosset med hans stemme, og ja, det betaler man for. Det ved jeg. Lad nu bare den potte være ude. Det var bare min umiddelbare kommentar, og personligt ville jeg ikke give 1500 for 15 min`s uakkompagneret sang, men smag kan ikke diskuteres. Jeg ønsker ikke at nedgøre den gode oplevelse med Jacob, så måske var det en dum udtalelse. Nå, men den kom altså spontant!

Venligst Ditte

0

Del dette indlæg

HEJ Postet billede

Jeg har taget kontakt til Jacob for at overraske min kommende mand under festen...

Og så vil jeg sige..." skat du er min stjerne i aften...men her kommer en der kun blev nummer 2..JACOB SVEISTRUP!!!!!! Det var nummer 2 han blev ikke????? Postet billede

Jeg er bare lidt i tvivl om sangene...jeg synes dem receptionisten fik Jacob til at synge er rigtig gode...men det gør jo ikke noget....jeg selv prøver at lægge hovedet i blød!!!!

En jeg er helt sikker på er Sybias THE DAY AFTER TOMORROW!!!( I ved.. why do birds sing when ever i near you!!!) Postet billede

Måske også Blue men Sorry seems to be the hardest way....men kan man synge den som en kærlighedssang til ens elskede...han elsker den ihvertfald min kommende mand...

Kan i ikke komme med forslag...gerne lynhurtigt??? Postet billede

KNus

Tina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Hvad med "Have I told you"? Jeg kan ikke huske hvem der synger den, men teksten er noget så sød: "have I told you lately that I love you? Have I told you there's no one else above you? You fill my heart with gladness, take away all my sadness, you ease my troubles that's what you do."

Men ellers hvad med den der bliver sunget i Notting Hill til sidst hvor Julia Roberts og Hugh Grant sidder på bænken i haven hvor man ser hun er gravid......"When you say nothing at all" med Ronan Keating - den er SKØN!

Eller hvad med I do (cherish you) med 98 degrees? (I do chereish you for the rest of my life, you don't have to think twise, i will love you still from the depths of my heart....)

Og HVIS nu det var din gom der skulle vælge en sang så ville jeg foreslå "She" (også fra Notting Hill) sunget af Elvis Costello

0

Del dette indlæg

Hej Dinna og I andre.

Sangen "Have I told you lately" er sunget af Rod Stewart. En fantastisk dejlig og sød kærlighedserklæring...

Jeg fulgte ikke så meget med i Stjerne for en aften, men kan huske at den ene Jacob var ham den lille med Joe Cocker-stemmen... Er det så IKKE Jacob Sveistrup?

Mvh.

Brud 2004

PS: Sygeplersken, bor du også på Sjælland?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu kom jeg jo også i tvivl, så jeg checkede det lige, og det var vist meget godt:

http://www.dr.dk/stjerne/biografi.shtml

Ikke et negativt ord om Jacob Sveistrup: Han bliver også stor, men efter min opfattelse ikke lige så stor som Jacob Andersen, der sang with a little help from my friend. Han har en stor stemme, og det var ham jeg tænkte på.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer