Annika Christiansen

solosang i kirken

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg fik min kusine til at synge "Du er" af Søs Fenger i kirken fra mig til Thomas. Præsten var i starten ikke særlig begejstret for netop den sang, da den jo ikke er minded til kirken... men med lidt overtalelse fik jeg hende overvundet... smurte bl.a. tykt på i forhold til at teksten jo godt kunne læses som en sang om gud i stedet for om kærlighed mellem to mennesker... det var nok til at præsten godtog den -HAHA-

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har overvejet at finde en sangerinde - men hvor pokker leder man efter sådan en??

Jeg har en eller to i tankerne som jeg ved kan synge - men om de lige er interesseret i at stå og synge i kirken - ved jeg skisme ikke.

Hvor har I fundet jeres???

0

Del dette indlæg

Jeg har tænkt på at få en til at symge for min søde kæreste i kirken, nå på det tidspunkt min mand. Jeg er så super heldig så vores nabo synger helt fantastisk, og har sunget til bryllupper før.

Jeg har tænkt på hun skulle synge Because you loved me af Celine Dion, men jeg er meget i tvivl.

Jeg var til et bryllup hvor der blev sunget I wanna wake up with you af Eran DD, det var også en sød sang. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg hørte en sopran synge Pie Jesu af Andrewe Lloyd webber, super smuk sang hvis man vil have noget af det klassiske repertoire.

Min veninde er bryllupssangerinde til bryllupper, -HAHA- men hun gør vist mere i det rytmiske a la Shania Twain, Celine Dion, Perhaps love osv. Det er jo ellers også virkeligt flot, men det kommer an på hvad man er til- Kh Karen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Vi har engang arrangeret en sang i kirken, som overraskelse til brudeparret. Valget faldt på en mandlig sanger fra Århus. Sangen var Annie's Song (John Denver). Den sang er simpelthen så god og romantisk. Så den vil jeg anbefale.

Sangeren spillede også guitar.

MVh Xzenia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer