Charp

2004

61 indlæg i dette emne

Det ser ud til at august er velfyldt med bryllupper. Selv skal vi giftes d. 14. august, men på denne dato er det præcis 8 år siden min dejlige kæreste så mig første gang og tænkte:"hende må jeg have" og gik hen og præsenterede sig. Selv syntes jeg at han var frygtelig utjekket og uinteressant ved første øjekast, men efter et par måneders bejleri overgav jeg mig fuldstændig og har ikke siden kunne slippe ham. :wub:

Vi er også godt i gang. Jeg har lavet en bog til os hvor vi skriver alle ideer og aftaler ind i, så er der mere styr på alle de mange ting der skal laves. ()()

Vi har dog allerede fundet stedet hvor vi skal giftes, præsten der skal vie os, receptionslokalerne, festlokalerne, ringene og musikken. Kjolen syr en af mine gode veninder, som er skrædder. Vi har aftalt at vi tager ud omkring marts/april og får inspiration og så går hun ellers i gang. taz

Glæder mig så meget !!!

Redigeret af August04
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:hjerte: hejsa :hjerte:

Jeg skal giftes den 31-07-2004 i Toreby kirke på lolland med min dejlige kærste .

Vi kommer godt nok fra Fredericia men det altid været drømmen at blive gifte i den kirke mine bedsteforældre og forældre er blevet gift i. ()()

Gjæder mig meget

Stort tilykke til alle jer der skal giftes i 2004 :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :in love:

VI skal også giftes den 21-08-04 kl 15.00

Jeg kan se at vi er en del der har valgt denne dato !!

Hvor fra i landet kommer i ??

Vi har mere eller mindre planlagt hele vores brylleup alt er i hvertfald booket såå nu håber jeg at vi har fået det hele med !!

Jeg skal så småt til at lave de invitationer og bordkort vi har valgt så det bliver spænde :specool:

Ja der er mange af jer der skriver der er lang tid til men venner der er kun 10 mrd i dag og der er masser der skal planlægges og laves inden !!

Vi bestilte frek. limosine i går, det var bare kanon !!

Knus Chalarsen

0

Del dette indlæg

Hej igen!

Ja, vi skal jo også giftes den 21/8 næste år.

Vi har booket kirke og feststed og også ønsket en bestemt præst, så må vi se om det kan lade sig gøre.

Ellers har vi ikke gjort så meget endnu. Jeg er så småt begyndt at tænke på at lave invitationer. Stærkt inspireret af Cecilie har jeg været inde på nettet og bestille stempler til at lave dem med. Så nu går jeg bare og venter på de dukker op :)

Vi bor i Århus, hvor også brylluppet skal foregå ()()

:hjerte: -hilsen Charlotte

0

Del dette indlæg

Min folovede og jeg skal også giftes næste år. Datoen er sat til den 10. april, påske lørdag. Mine forældre blev også gift påskelørdag bare for 35 år siden. Det bliver spændende, men er også ret nervøs over det, for jeg er så bange for at glemme et eller andet ()() Men hva' som vi siger heroppe i det nordjyske det skal nok gå, det er ik´så ring enda!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 8.5.2004 - åbenbart ikke helt så "populær" en dato som andre. Men det er præcis 19 måneder efter at vi mødte hinanden: d. 8.10.2002. Og derfor synes vi det skulle være d. 8. Og den 8.5. er den første lørdag d. 8. i 2004 - derfor blev det dagen ;o)

Det er MIG der har det store forkromede overblik over hvad der sker, skal ske etc. Min kæreste/forlovede og jeg snakker om det, men han lader planlægningen være i mine hænder - og det er jeg GLAD for, for det er sådan jeg bedst ka' li' det.

Indtil videre er jeg kommet så langt:

- præst og kirke er bestilt (vi skal have en anden præst end den som er tilknyttet)

- festlokaler er bestilt til festen (forsamlingshus, som er i høj kurs)

- har fået en veninde til at lave invitationer (hun er en ØRN til det!)

- "kogekone" er arrangeret (en god veninde af mig, som også skal med til festen!)

- kjolen er langsomt, men sikkert, ved at tage form (det er en veninde som skal sy den)

- fotografen er på trapperne til at blive bestilt

- bagemester for bryllupskagen er fundet (en af Dan's venner)

- musikken skulle være på plads (nogle af min far's venner)

- ønskelisten bliver arbejdet på mere eller mindre dagligt

- bordpynten er nogenlunde bestemt

- ringene er næsten bestemt (vi skal lige have dem hjem til butikken!)

Det var vist det meste! Jeg ELSKER at forderede sådan noget, så det er en FRYD at gå igennem det!

/arno :fægter:

Hejsa

Jeg vil godt melde mig på den 8 maj. Sjovt nok valgte vi også den 8 maj 2004 der har vi kendt hinanden i præcis 4 år så vi synes det var den ideelle dag at holden den store fedt

:) :hjerte:

0

Del dette indlæg

Min mand og jeg skal velsignes den 27.03.04 i Nivå kirke. (Blev gift på rådhus den 12.04.03). Vi ville gerne have holdt festen lidt tættere på vores bryllupsdag, men så kunne vi ikke komme på vores drømme-bryllupsrejse til Maldiverne.

Kirken, lokaler, mad, kjolen, blomster, ringene, musikken, bryllupsrejse, invitationer og bordkort er ved at være på plads, så det eneste vi mangler er gommens tøj, mine sko, slør og smykker - håber jeg :)

0

Del dette indlæg

:hjerte:

Jeg er vist efterhånden d. 7-8. herinde der skal giftes d. 14/8-2004, medmindre der kommer en termin "i vejen". :)

Jeg har intet bestilt endnu men har da lavet huskeseddel og studeret et par tusinde hjemmesider...*G*

Hvis LAILA læser dette, blev jeg da lidt nysgerrig da jeg tror vi bor meget tæt på hinanden...lidt pudsigt.

Håber vi alle får solskin på vores bryllupsdag. D. 14/8 kan de da ikke tillade sig andet når vi er så mange.

Imponeret over hvor langt i er.....uhhhh :)

Pia

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer