Charp

2004

61 indlæg i dette emne

Hvornår finder jeres store dag sted!

Jeg skal selv giftes med jordens dejligste mand den 21. august 2004. :wub:

Er bare lidt nysgerrig efter hvor mange 2004-brude der har fundet vej hertil :hjerte:

Håber at I gider svare :P

Knus Charlotte

Redigeret af Charp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg melder mig også ind i klubben. :o

Idag er der 248 dage til. Jeg skal giftes d. 15/5 2004.

Folk jeg fortæller det til, siger også der er jo lææænge til.

Mit svar: Ja heldigvis. Der er godt nok mange ting, man skal have styr på. :guitar:

Jeg fatter slet ikke, der allerede er gået 2 mdr. siden min dejlige kæreste friede til mig. :wub:

Så tiden går stærkt, også selvom man er arbejdsløs :lol:

0

Del dette indlæg

Ja, det hører jeg også tit, så derfor har jeg i min webdagbog skrevet følgende liste og ikke hørt mere siden: (gælder for mit bryllup naturligvis, og jeg har glemt et par ting)

Kjolekigning og -prøvning, slør, valg af farver på servietter, samtale med blomsterdesigner og festkoordinator, prøvemiddag, bryllupskage, valg af musik, fotograf, sko, kirke, præst, udformning af invitationer, salmehæfter, menukort og bordkort. For slet ikke at nævne, udvalg af vine og mad til reception, bukning af 240 stk. ståltrådsfigurer, gæstebog, bordplan og gæsteliste. Derudover, ringe, frisør, make-upartist, øvning af brudevalsen og opsparing af 100.000 kr. Samt overnatning, brudepigekjoler, indkvartering, udenlandske gæster, transport og oppustning af balloner. Husk forresten også dåbsattester, ægteskabsattest, prøvelsesattest og navneskift.

Du må gerne låne den hvis de er for slemme :devil: :D

0

Del dette indlæg

Hej med jer!

Jeg er også en af dem som skal giftes d. 21/8 - 2004. Hold op hvor jeg bare glæder mig.

Vi har bestilt kirke, fundet ud af, hvor vi skal holde reception og bestilt der hvor vi skal holde middagen om aftenen.

Brudekjole vil jeg begynde at kigge på omkring januar. Min søster nævnte noget om polterabend forleden dag uhh...... fedt at vide at nogle gør sig nogle tanker om at lave en dejlig (forhåbentlig) dag for en på et tidspunkt.

mange hilser fra p.nille

0

Del dette indlæg

Vores store dag finder sted den 24. juli 2004, planlægningen er allerede godt i gang selvom der er "længe" til endnu!

Vi glæder os meget og har derfor heller ikke kunne vente med at gå igang med planlægningen.

Vi bliver viet i Bogense Kirke kl. 13.00, hvorefter vi så skal til fotografen (vi skal fotograferes foran en gammel herregård)

Imens ankommer gæsterne til festen, der holdes i et stort telt hjemme i haven.

Menuen er ikke helt fastlagt endnu, men vi starter lidt atypisk med kaffen og bryllupskagen kl. ca 15.00, Middagen kommer så til at bestå af forret, hovedret, desert/osteanretning det hele arangeres som ta selv bord.

Så serveres der kaffe og kransekage og nok også resterne af bryllupskagen.

Bryllupsrejsen går til Ægypten hvor vi regner med en 10 dages rejse. ( 3 dage på nilen og en uge på rundrejse)

Der er endnu mange ting vi mangler at tage stilling til, så jeg glæder mig til at høre fra jer andre hvilke planer og ideer at i lægger inde med.

Med venlig hilsen

Helen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op ... Jeg var helt "bange for", at vi var for hurtigt ude, så vi ikke kunne få tiden til at gå- Men det ser ikke ud til, at det bliver noget problem.

Vi skal vies kl. 13.00, derefter holde reception og have taget billeder.

Kl. 17.00 skal vi ud og sejle, turen tager ca. en time, her skal vi have velkomstdrink, dvs. det er kun de, der er inviterede til selve festen, der skal med på sejltur. Vi håber, at det vil give et "vink" til dem, der ikke er inviterede til festen.

Når den tur er forbi skal vi holde festen i Sørens forældres have i et telt, som vi allerede har bestilt....

Hvad er det for nogle figurer, der skal bøjes... Det lyder spændende!!! -Det kunne jeg godt tænke mig at høre mere om.... :o

Det meste bliver holdt i hvidt, dog med undtagelse af blomsterne, der skal være lyse.... Bordkort bestiller vi hos Calligraphen, hvide med sølvramme. Er der nogen, der har ideer til bordpynt, der passer ind i det hvide/sølv???

--> Krydder :tu:

0

Del dette indlæg

Tak fordi I stiller min nysgerrighed :specool:

Vi har bestilt kirken og lokalet hvor festen skal være, og vi har da også en nogenlunde idé om hvordan vi gerne vil ha´at dagen skal løbe af staben :D

Rent faktisk har jeg også skrevet et udkast til en lille tale til min kommende gom :wub:

Jeg blev så inspireret efter at vi havde været til bryllup her i sommer.

Så er der bare alle de andre tusind ting som der skal være på plads.

Mit(vores) næste projekt bliver nok indbydelserne.

Jeg går og venter på at den helt geniale idé skal dumpe ned fra himmelen :o , det er bare ikke sket endnu.

0

Del dette indlæg

Hvad er det for nogle figurer, der skal bøjes... Det lyder spændende!!! -Det kunne jeg godt tænke mig at høre mere om.... :o

Vores gennemgående tema er stråtråd *romantisk ikke* :tu:

På vores invitationer, skal der være to store hjerter bukket i ståltråd, og syet sammen med guld-sytråd.

På salmehæfterne bliver der syet ståltråds G-nøgler på, og på menukortet kommer de to hjerter til at gå igen, bare i mindre format.

Og så skal jeg have lavet nogle skilte og holdere til bordnummeret.

Nåh, ja, skal da også laveet par hjerter til vores gæstebog!

Der ER meget! Man drømmer ikke om det før man står i det *gg*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Selvom jeg først skal giftes d. 25 september 2004, har jeg fundet teksten til vores indbydelser og har næsten fundet ud af hvordan vores invitationer.

Ved godt at jeg er i rigtig god tid, men det er så'en at jeg har gået arbejdsløs i 5 md så jeg skal jo have noget at få tiden til at gå med.

Vi har bestilt kirke og feststed og er så småt ved at kigge efter fotograf og musiker....man hører jo alle steder at man skal være i god tid og det kan man vist godt sige at jeg er :D

0

Del dette indlæg

:P Jaaa jeg er også en af dem på hylden der.... vi gifter os d. 10.7.2004 - på mine forældres bryllups dag ! Og vi er også i fuld gang med forberedelser og har købt ind til invitationer og nogle sange osv.... men vi har jo hele vinteren til at klippe og klistre på tæppet foran pejsen med den kommerde mand ikk ?! :wub:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg må hellere melde mig til den gruppe af "brides to be" som skal giftes i 2004. Selv skal jeg giftes med Jean den 7. august 2004.

Vi har bestilt kirke, feststed, fotograf og musik...det er faktisk godt for nerverne at få styr på de "store" ting :D

Jeg bruger tiden på at finde inspiration til indbydelser og takkekort mm. Der er faktisk smadder god inspiration at hente på disse sider (og ######) hvor andre brude har lagt billeder ind af deres "serier"...jeg har i hvert fald tilladt mig at stjæle et par ideer...

Så snart jeg har noget færdigt skal jeg nok lægge billeder ind af det, så andre måske kan få lidt fif...

Anyway, tillykke til alle jer andre brude - jeg glæder mig til at høre mere om jeres planlægning i det næste års tid!!

:hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej

Jeg er også en af dem som skal giftes til næste år. Nærmere bestemt d. 07. august. Kirken er bestilt og første udkast til gæstelisten er lavet. Vi har kig på et par spisesteder og en bekendt er igang med udkast til indbydelserne. Hvem nævnte noget om at være i god tid ! :D :D

Jeg glæder mig til at følge med i jeres planlægning det næste års tid og blive inspireret af gode ideer og input.

B) B)

0

Del dette indlæg

Jeg er også en kommende år 2004 brud meen datoen......den er der vist ikke mange der tør vælge :lol: Vi har sat os fast på den 11/9 ...... :o og når jeg læser jer andres indslag ka jeg da godt se vi er waaay behind*GG* Vi har nemlig hverken talt med præst, fundet forsamlingshus eller så meget som overvejet indbydelserne endnu :wub: .......... så mon vi når det??????

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer