Charp

2004

61 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa

Jeg skal giftes d. 12. juni 2004 i Viborg. Vi har bestilt kirke og resturante, men til gengæld har vi også købt tøjet.

Vi har et mega problem mht. musik. Vi kender ikke nogle og vi ved ikke hvordan vi skaffer det helt rigtige så det ender nok med en jukebox. Ellers kører alt efter planen. :guitar:

Jeg glæder mig helt vild, men som de mange andre sukkende bruden syntes der at være ALT for lang tid til. :angry:

0

Del dette indlæg

Hej !!!

Skal selv giftes den 28. august 2004 ... min kæreste friede til mig den 29. august i år med den smukkeste ring, som han selv havde designet og fået en guldsmed til at lave til mig :hjerte: Jeg er såååå lykkelig og glæder mig til den store dag :wub:

Hvor lang tid før køber i brudekjole, hvad har i tænkt på ?? Er der nogen der har overvejet at få den lavet af en designer ??

Jeg har ikke været ude og prøve kjole endnu, føler at der er god tid til det .... men hvor lang tid før skal man være ude ??

Uha ... der er 1000-vis af ting man skal tænke på ... og det bliver skøøøøntt !!!

Knuser fra Trold !!!

0

Del dette indlæg

Hej trold

og velkommen i august 2004 gruppen!

Der er som sådan god tid, men der er mange ting at tænke på, så du er ikke for tidligt ude. Det jeg fik at vide når jeg kigger kjole nu er, at det er en rigtig dårlig tid, fordi det er mellem kollektioner, så det er resterne der hænger tilbage og så lige de kjoler designerne har fået presset igennem, så det er ikke det bedste udvalg.

De nyeste modeller komme til Januar.

Jeg vil gerne have designet min kjole, og der skal du være ude senest 3 måneder i forvejen, da august er en riiiiigtig travl måned. Det er faktisk ikke dyrere med en designet kjole end en stangtøjs-model, så det er bare igang med at kigge......

OG HYG DIG! :hmm:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle...

Min STORE dag er den 14 august 2004, og jeg glæder mig heeellt viilddt. :wub:

Jeg kommer fra kommer fra en lille by tæt ved Billund og Grindsted. :guitar:

Pøj pøj til jer alle sammen :tu:

Knus Laila :wub: :angry: :wub: :lol: :wub: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes d. 8.5.2004 - åbenbart ikke helt så "populær" en dato som andre. Men det er præcis 19 måneder efter at vi mødte hinanden: d. 8.10.2002. Og derfor synes vi det skulle være d. 8. Og den 8.5. er den første lørdag d. 8. i 2004 - derfor blev det dagen ;o)

Det er MIG der har det store forkromede overblik over hvad der sker, skal ske etc. Min kæreste/forlovede og jeg snakker om det, men han lader planlægningen være i mine hænder - og det er jeg GLAD for, for det er sådan jeg bedst ka' li' det.

Indtil videre er jeg kommet så langt:

- præst og kirke er bestilt (vi skal have en anden præst end den som er tilknyttet)

- festlokaler er bestilt til festen (forsamlingshus, som er i høj kurs)

- har fået en veninde til at lave invitationer (hun er en ØRN til det!)

- "kogekone" er arrangeret (en god veninde af mig, som også skal med til festen!)

- kjolen er langsomt, men sikkert, ved at tage form (det er en veninde som skal sy den)

- fotografen er på trapperne til at blive bestilt

- bagemester for bryllupskagen er fundet (en af Dan's venner)

- musikken skulle være på plads (nogle af min far's venner)

- ønskelisten bliver arbejdet på mere eller mindre dagligt

- bordpynten er nogenlunde bestemt

- ringene er næsten bestemt (vi skal lige have dem hjem til butikken!)

Det var vist det meste! Jeg ELSKER at forderede sådan noget, så det er en FRYD at gå igennem det!

/arno :fægter:

0

Del dette indlæg

Hej Pusserpien

Vi regner også med at det bliver 11/9....og vi er heller ikke rigtig gået igang endnu..har dog det hele i hovedet og på små stykker papir rundt omkring...men bare rolig vi skal såmænd nok nå det... :specool: Men det er dog rart at læse herinde så man kan få en masse gode fif inden vi går rigtigt igang..

:wub: Jakobsen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja vores store dag kommer til at stå d. 3 juli. Jeg er vist indtil videre den eneste.

Vi skal vies kl. 12 i Greve landsbykirke, hvorefter receptionen bliver

afholdt hos svigermor og svigerfar i haven. Derefter kører vi alle til Sorø, hvor festen skal afholdes på Postgaarden. Et gammelt hyggeligt hotel. Vi betaler overnatningt til alle 50 gæster, for at få en god afslutning på en dejlig fest. Det er kanon at mødes om morgenen og sige ordentlig farvel.

Til Krydder, du spørger mht farve, der passer til sølv og hvid. Det gør lime.

knus Mie :D :hjerte:

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen

Jeg skal giftes d. 26. juni 2004 i Herning. (4 år og 1 måned efter vi begyndte som kærester) :hjerte: Vi bor godt nok i Helsingør, men jeg kommer fra Herning. De fleste gæster er også fra midt- og sønderjylland. Så vi blev enig om, at det er det bedste.

Mange hilsner Lena

0

Del dette indlæg

Hejsa derude i Bryllupsland :)

Vi skal giftes d. 8. maj 2004 (blev nød til at koordinere det med præstens friweekender!) og glæææææææææder mig.

Datoen og præsten samt lokaler er på plads, og så mangler vi "bare" alt det andet ()()

I dag har vi er møde med dem vi håber på skal stå for maden (ikke noget med suppe-steg-og-is hér, vi satser på fantastisk thaimad), og så skal vi nok også lige forbi Fredensborg Indkøbscentral for at se på forskellige slags papir og kuverter (julen skal ikke bruges på at flette julestjerneri år, men på bryllupsinvitationer, salmeblade, bordkort, menukort og takkekort .... hygge - hygge, og eksamensafstresningsprojekt ......)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mie,

Tak!!!

Vi skal også holde vores fest i Sorø ... Dog ikke på Postgaarden, det bliver holdt i haven ... ()() - Postgaarden, er den ikke halv-dyr?? - Vi havde overvejet at overnatte der d. 21/8 :) - men ved ikke rigtig, hvad de har at byde på i forhold til bryllup ()() - Ved du det?

Dog skal vi vies i Sorø Kloster kirke.... Den er bare så flot!! :(

Knus --> Krydder

0

Del dette indlæg

hej hej!!

Jeg kan skam også melde mig til klubben af brude i 2004!! Min ventetid er dog ikke så lang - og så alligevel. Jeg skal giftes d. 15/5 kl. 15.00 :specool:

Det bliver i Vennebjerg kirke, som ligger smukt med udsigt over vesterhavet!!! ()()

Til jer som "først" skal giftes til efteråret - bare rolig - tiden flyver afsted!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer