270805

Hobby!

34 indlæg i dette emne

Jeg bruger min tid på at sy, strikke, programere logoer m.v. til brodering på min sy/brodér maskine (f.eks. skal vores bordkort være en sløjfe på stolen, med vores monogram på den en snip og navnet på den der skal sidde på stolen på den anden).

I øjeblikket er det dog vores bryllupsplanlægning og dette forum der sluger mest af min tid.

Derudover danser jeg squaredance.

Annie

Redigeret af AnnieW
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

- Træning(styrke og spinning) i det lokale motionscenter - er også instruktør i styrketræning der.

- Jobsøgning

- Passe hus, have, missere, kæreste, familie og venner

- Bryllupsplanlægning

- Pressekontakt og webmaster for et lokalt rallyteam

Det var alles - har ikke nogen kreative hobbyer. :blush:

0

Del dette indlæg

Ja jeg træner også 2-3 gange om ugen, og så er der ikke meget i hverdagen til en hobby (er ude af huset fra 5:45 til 18:00-18:30 og der orker jeg ikke mere ned at lave mad, se en god film eller læse, eller træne og så i seng) Men i weekenden elsker jeg også at bage, lave kreative ting selv, hygge møde med venner. Vi elsker også at have gæster. BK er en ret stor hobby.

Jeg malede tidligere - men kan ikke finde tid til det nu og ville hel vildt gerne lære at sy.

:blush: Sandra

0

Del dette indlæg

Hobby... Jeg har en del, men det er forskelligt hvad jeg lige vægter. Lige for tiden er jeg voldsomt i gange med at

BRODERE KORSSTING

Jeg skal have lavet tre pakkekalendre færdig til mine tre gudbørn til 1.12. og jeg er lige blevet færdig med den første... Det kunne lyde som om at jeg har travlt, og det har jeg rigtigt nok også. For samtidig skal jeg "lige" ha' lavet et billede til min faster, og en julepostholder til min svigermor... MEN - jeg er ENORMT hurtigt til at flytte fingrene, når det drejer sig om "bestilte" broderier. Lavede f.eks. det første på 8 dage. ELSKER at brodere; men gider ikke selv have det hængende :blush:

- - -

Ellers bruger jeg af og til også tid på at

LAVE 3D KORT

Men det har ikke lige været prioriteret det sidste halve år.

- - -

Så BURDE jeg rende meget mere rundt og

ORDNE KOLONIHAVE

Men jeg har ikke rigtig haft lysten til det, bl.a. fordi vi ikke har kunnet få fræset haven og komme ordentligt i gang fra bunden... Men jeg regner med at komme mere i gang med det i 2006.

- - -

Jeg ELSKER at lave mad, og eksperimenterer gerne og meget. Derfor bruger jeg en del tid hver dag på at

LAVE AFTENSMAD

- - -

Og sidst, men ikke mindst, så bruger jeg en DEL tid på at

LAVE HJEMMESIDE

Når først jeg kommer i gang, er jeg svær at stoppe... Der kan gå halve dage, hvor jeg bare sidder med snotten begravet i min bærbare, og Dan kan slet ikke forstå hvad jeg har gang i -HAHA-

- - -

Som noget nyt eksperimenterer jeg lidt med at

MALE AKVAREL og AKRYLBILLEDER

Men det er ABSOLUT ikke noget jeg gør regelmæssigt. Det er mere på "mini-hobby-plan". Jeg skal bl.a. have lavet to kalendre til min mormor og farmor til julegave, men det er jo "bare" 24 små billeder... - de skal laves i akvarel.

- - -

Noget jeg BURDE bruge mere tid på:

LAVE VIKINGETING

Men det har jeg ikke rigtig inspiration til...

Redigeret af arno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen, jeg kan ikke sidde stille en hel dag med bøgerne, så jeg løber enten en times tid eller tager til spinning i det lokale fitnesscenter - er mod alle odds blevet hooked på timer kl. 6.15 fredag morgen.

Når studietiden er slut (til sommer), skulle der gerne blive tid til at læse nogle gode romaner.

0

Del dette indlæg

:blush:

Jeg bruger min fritid på træning, jeg elsker at føle kroppen er brugt!

Ellers ELSKER jeg at have gæster, kender i ikke det at arrangere en hyggelig middag til venner?

Åh det er hyggeligt, jeg kravler i seng med en kogebog og søger inspiration til god mad og god rødvin! :champis2:

Også elsker jeg at lege med blomster, køber gerne 10 afskårne blomster og nogle strå, så har jeg en masse glaskrukker som jeg arrangerer dem i!!!

- Også selvfølgelig min dejlige kat og min skønne kæreste!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville faktisk ønske jeg havde mere tid til at sysle rundt med forskelligt.

Men når der er tid så ÆÆÆÆÆÆÆlsker jeg at sy tøj, men også sjove tasker.

Jeg er typen der hele tiden finder nye kreative ting som jeg simpelthen er nød til at kaste mig ud i. :rockf:

Derudover så har vi vores lille hund, som tager tid, en have der altid skriger på at blive ordnet samt et hus vi er igang med at sætte istand.

:blush:

mie

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer