Miss-putte

Hvornår slutter festen??

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa

Vi har reserveret et hotel hvorpå vi skal overnatte efter vores bryllup d. 25. februar 2006 - men jeg kom til at tænke på "hvordan" i andre har gjort? Kommer man bare på hotellet om natten/morgenen efter brylluppet i brudekjole osv? Hvad tid slutter festen egentlig - ca??

-HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Vi har også bestilt Hotel til vores bryllupsnat ..vi ankommer i vores bryllupstøj .... og vi tager vist afsted ved 2-3 tiden .... men nu må vi se .... :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Min erfaring er at der er stor forskel på hvornår festen slutter, afhængig af om man holder festen på et hotel/en restauration eller i et selskabslokale/forsamlingshus/havefest.

Mange hoteller/restaurationer har fast sluttidspunkt kl. 2.00 og mange andre steder betaler I ekstra for de små timer.

I forsamlingshusene m.v. er der derimod normalt ikke begrænsning på og der oplever jeg tit at der festes igennem til 4-5 tiden.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I forsamlingshusene m.v. er der derimod normalt ikke begrænsning på og der oplever jeg tit at der festes igennem til 4-5 tiden.

Festen behøver jo heller ikke nødvendigvis at slutte, fordi brudeparret trækker sig tilbage.

Jeg har da adskillige gange oplevet, at brudeparret under velkomsten gjorde opmærksom på, at DJ'en var hyret til kl 5, men når brudeparret blev trætte, forbeholdt de sig retten til at trække sig tilbage. Gæsterne kunne så bare beholde DJ'en og feste videre til de ikke gad mere, eller til DJ'en gik hjem...

0

Del dette indlæg

Vi holder festen på en restaurant hvor de servere natmaden kl. 01.30 musikken spiller dog til kl.02 så regner vi med at gæsterne er væk ca kl. 03.00

Men vi har nu heller ikke bestemt os for om vi bliver festen ud eller om vi smutter..

-HAHA- Heidi

0

Del dette indlæg

Vi holder festen samme sted som vi overnatter og da de ikke har begrænsninger i hvornår festen slutter og vi er frit stillet mht. hvor længe vi ønsker Limelight skal spille ... så er det et ret åbent punkt i planlægningen ... vi har kun snakket lidt om det men er enige om at det vist ikke rigtigt kan planlægges ... der kan jo ske så meget i løbet af dagen og aftenen ... så det ligger slet ikke fast her

Dog skal vi spise morgenmad med gæsterne dagen efter og være ude ved middagstid ... så den slutter deromkring -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer