Guest Lakridspigen

R+C Blir' gift

111 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nåja..sange skal der til....

Og lige et tip;

Skriv det første vers ned og tæl stavelserne. Så kan du bruge en kladde og strege ud efterhånden som du laver ændringer der rimer og passer!

Her er et eksempel på en fjollet sang fra min hund til min kæreste;

Det var en lørdag aften

Jeg sad og sagde vov.

Jeg ventede ved døren

mens du kun havde sjov.

Hver gang jeg så en bil så sort

jeg trak mod denne vej

men du var bar i Skanderborg

og leged’ ej med mig.

Jeg prøvede at hyle

Jeg kradsede og bed

Men du var ikke hjemme

Så hundedyret led

Og sokken den var ikke sur

Og lugted’ ej af dig

Hvad skal en boxerhund dog gør’

Når den nu savner dig?

Ja, tosset er man jo!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har udeladt noget essentielt kan jeg forstå...frieriet;

Vi vidste hurtigt at det bare var OS. Jeg mødte min elskede via en fælles firmatur, og da jeg havde en anden afviste jeg ham blankt! Han var direkte farlig - på dansegulvet tænkte jeg; det er jo sådan en som ham jeg skal have!

Men pæne piger laver ikke gris. Han fik lov til at overnatte på sofaen fordi han bor langt fra byen, men min eks fik det at vide. Jeg bliver hurtig single, men tager ikke kontakt til C. Han prøver tilgengæld at sende sms'er og fritte min chef for oplysninger. 1 år senere sidder han og taler om mig med en veninde igen. En aften da hun sptter mig i byen smser hun loverboy og vupti! Han er kørt 60 km kl 1 om natten for at se mig. Jeg er ved at besvime, men ved at denne gang må jeg ikke lade ham gå. Og han slap for at sove på sofaen!

Vi taler hurtigt om børn og fremtid. Jeg har nægtet at få børn - men han VIL. Og langsomt åbner jeg for den mulihed i takt med at han bare ER den dejligste og mest opmærksomme mand. Alle mine venner er vilde med ham. Det er også nyt!

Jeg beder ham snakke med sine forældre før han frier. Jeg vil være sikker på at han har opbakning. Den dag han vil tale med dem er jeg vildt spændt. Vi skal nemlig på en tur i november på et slot på min fødselsdag, og det aner mig at han vil fri dernede. Men han kommer hjem, og jeg går ud i gangen for at kysse ham goddag. "Næh, har du blomster med?" siger jeg - og han kigger på mig og spørger; "vil du gifte dig med mig?" Øh, ja! Svarer jeg..."Ih, det var godt, jeg skal sådan tisse!" Og så gir manden mig blomsterne og går ud på toilettet med overfrakken på! Jeg er målløs, men glad...og vi griner...han kunne ikke vente, for hans forældre var blevet så glade, han var nervøs og det var bare faret ud af ham. Det var meget romantisk - for det var satme ment! Og han er meget opmærksom og sød på sin helt egen måde; ikke noget med et manuskript til den herre!

:loveboard:

Jeg endte med min kæreste, nu forlovede på et slot i Harzen ugen efter (ja, det lyder pensionistet I know!) Men der var vi på et slot i 3 dage, kæmpe værelse, indendørs pool. Den ene aften var en 5 retters candleligt affære med fantastisk service og mad. Vi fik tid til hinanden, boblede rundt i poolen, kyssede i saunaen satte drage op på golfbanen og drak skøn champagne. Det var MUMS!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg endte med min kæreste, nu forlovede på et slot i Harzen ugen efter (ja, det lyder pensionistet I know!) Men der var vi på et slot i 3 dage, kæmpe værelse, indendørs pool. Den ene aften var en 5 retters candleligt affære med fantastisk service og mad. Vi fik tid til hinanden, boblede rundt i poolen, kyssede i saunaen satte drage op på golfbanen og drak skøn champagne. Det var MUMS!

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Pensionist agtigt eller ej, det lyder til at have været en dejlig romantisk tur :carrot:

Og et dejligt ligefrem frieri :loveshower:

Pernille :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yezzzzz jeg elsker at lave sange med sære rim! Min mand kan glæde sig til en ret vanvittig én :hug: .

Han ved det heller ikke...men jeg har inviteret 40 mennesker til børnefødselsdag på søndag :respekt: Han får kagemand, ballondyr og hele dynen!

Han er 10 år yngre end mig, så det er vel passende??!!

0

Del dette indlæg

Lige et tip jeg gav prikkedeC om hvordan man make-up fjerner Tatoveringer!

Du kan sådan set selv lave det, men øv dig i god tid!

Du skal først vaske og tørre området godt. Så putter du en tynd gele på, f.eks aloe vera gele fra Forever Living, som vil holde området fugtigt, så make-upen kke krakelerer. Dernæst en god concealercreme - jeg bruger EsteeLauder. Du glatter overgangene med duppe bevægelser. Og så pudrer du som en gal! Så putter du en foundation på - og den skal på over et sørre omrde, evt hele brystpartiet. Og så pudrer du hele molevitten igen!. En god pudder er poudre Majeur fra Lancôme, den er meget let og fin og kan ikke ses.

Jeg har dækket mænds store stygge tatoveringer med denne fremgangsmåde - pudderet er SÅ vigtigt, for at du ikke får din hvide kjole plettet!

Du tager pudderet med, og dupper så efterhånden som du får det varmt på dagen.

God fornøjelse!

Redigeret af Lakridspigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ideer til lidt minder og aktiviteter jeg selv overvejer på dagen;

Hver gæst skal i løbet af festen dekorere et felt på en planhe med nogle bestemte farver (for at man kan holde ud at se på det ) Nogle skrev lidt, tegnede, citerede og det blev rigtig flot. Lidt mosaik-agtigt. De gjorde det med lyserød, gammelrosa og sølv. Planchen blev indrammet og hænger i brudeparrets sovevrelse. Det blev faktisk rigtig godt!

2. I laver en postkasse der blir åbnet på jeres 1 års bryllupsdag. Gæsterne kan så forberede en kuvert hjemmefra eller lave en i løbet af festen. Her kom der billeder, digte, takkebreve, små hilsener og sågar en 500.- seddel! En dejig måde at lave en lile "tidskapsel" på.

3. Hver gæst skal gøre en god gerning i jeres navn og aflevere "bevis" for det via et postkort inden bryllupsdagen. Der var suppetjans i Røde Kors, gadefejning, hundeluftning og vinduespudsning iblandt. Den er rigtig sød fordi alle kan gøre noget, og det koster intet. Korene er lige til jeres scrap-bog! Og modtagerne af den gode gerning sender så jer gode ønsker. Det er den rene forbøn!

0

Del dette indlæg

Update...argh!

Der er ikke sket en skid! Joeh..vi har holdt en ryste sammen fest, den berømte børnefødselsdag for 40 mennesker, hvor vi sludrede bryllup og ønsker, men jeg har stadig ikke fået en bekræftelse fra hotel eller receptionssted med tilbud på prisen!? Nu blir' jeg snart nervøs for om det hele holder på den 7. oktober. Det er blevet vores dato..og vi vil gerne snart melde det ud til gæsterne!

ævævævæv Jeg er mulet!

0

Del dette indlæg

Yipeeeee!!!

Så blev hele molevitten vendt på hovedet!

Væk er kirken, receptionsstedet og festlokalerne! Receptionslokalerne er for langt væk og for dyre, og feststedet løb fra deres tilbud og ko med en pris der var 50% dyrere end først - så jeg greb knoglen; fik lavet en ny aftale med et andet sted, booket en anden kirke og min egen dejlige præst istedet for ham den sure i min barndomskirke og vupti! Det oprindelige budget blev overholdt, bedre køreforhold og overnatning til alle uden at skulle sortere!

Så nu er der ingen af os der har tilknytning til nogen steder; men vi starter jo også på en frisk sammen!

Hurrra!!! :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det rart at I har fået tingene til at falde ud til jeres side - væk er alle bekymringerne med "de gamle" aftaler og ind med nogle nye, som det lyder til at I svinger meget bedre med.

appropos jeres nuttede hund - så havde Annen fået taget nogle flotte billeder af hele "familien" (brudepar og hunde) de er her i Annens bryllups historie trådpost-8347-1138177728.jpg

0

Del dette indlæg

Hej knirke! Ja..jeg har set dem!! Det var også de billeder der gjorde mig endnu mere ked af at det er et hundefrit bryllup! Men jeg kan godt se at det ikke kan lade sig gøre, men uhhhh jeg ville gerne have min hund med på dagen! Det er mit eneste "familiemedlem", da jeg ikke tror min far overhovedet vil med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-15806-1141138768.jpgNå, der er ikke meget nyt..joo, jeg fandt et lille smukt fotoalbum i London til 25.- - (de havde kun det ene tilbage, defror prisen), og så en gæstebog, med plads til tegninger, lommer og lidt fjollerier.

Jeg har fået syet små blomsterbuketter til at hægte min nederdel op med..de skal klippes af tyllet og prøves lidt af i designet.

Jeg kommer med foto snarest!

0

Del dette indlæg

Lidt opdatering!

Jeg fik støvet rundt i mine gemmer og fandt 2 helt nye fotoalbums. De er godt nok blå, men af den lækre dyre slags, klar til fotos i op til 25x30 cm og små historier og udklip. Haps! Dem bruger vi!

Jeg fik købt en masse små notesbøger herinde af karina...de skal nu pyntes og bruges til gæstebøger, gavebøger og den slags.

Min søde kæreste foreslog selv at vi tog en eftermiddag og fik kigget lidt på gaver. Vi fandt en hel del ting vi vil samle på, også en serie glas der lige var rabat på...så vi endte med at købe rød-, hvid og champagneglas med det samme. Typisk os! :biggrin:

Vi har besluttet at lave en gaveliste man kan bede om. Jeg kan ikke lide at medsende den, men jeg syntes det vil være synd også at gæsterne styrter rundt og leder efter en fin gave, og så får vi 3 af slagsen og må bytte den. Nu kan de så spørge - men vi laver nok en bryllupshjemmeside med den på også. Vi har valgt en serie bestik, en serie glas og et stel. Derudover noget vi begge har lidt af vi ønsker at "opfylde", og så gode håndklæder og duge - ting der ikke vælter budgettet for gæsterne, og noget vi vil bruge med glæde.

Vi brugte weekenden på at rode i hinandens skabe og gemmer; gudskelov at vi har købt sommerhus! Vi har hver især nok af ALT til at møblere 5 huse uden at købe noget! Det bliver underholdende at få plads til alt det sengetøj, køkkenting og cd'er vi i forvejen har. Vi må ønske os noget meget småt, ellers drukner vi!

Min søde kæreste skal have en "6 mdr's til bryllups dag" af mig; en slags par-polterabend, så han skal flyve i helikopter, forkæles med sushi og i kurbad. Så nu er der mere at spare op til...GYS...kan man ikke snart vinde i lotto??!!

0

Del dette indlæg

Hejsa Lakridspigen

Uha jeg kan ikke helt gennemskue hvad dit problem med billederne skyldes. Du har fulgt den guide jeg har lavet og alligevel går det galt?

Måske du kunne forklare lidt nærmere - så er jeg sikker på at én af os kan hjælpe.

Men hvis du nu vil sætte flere billeder ind i samme indlæg så husk at billederne tilsammen ikke må fylde mere end 70 kb. Du kan hele tiden se lige under listen med vedhæftede billeder hvor meget billederne fylder i alt.

Hvis der sker en fejl når du forsøger at uploade et billede vil der stå en fejlmeddelelse i øverste linie (den brunagtige, hvor titlen på tråden står!)

Prøv også at kigge på Martins guide til billedeupload - måske kan du selv der gennemskue hvad det er der går galt.

Held og lykke med det. Hvis du fortsat har problemer må du også gerne sende mig en PM.

:biggrin:

Jeanet

0

Del dette indlæg

Hej søde Britteren!

Ja, jeg er ved at gå gakkelak...jeg har gjort billederne mindre...og beder dem om at blive tilføjet mit indlæg.

Det blir det så. Tilgengæld slettes der så i de andre indlæg!

Så prøver jeg at indsætte det der er slettet...så kommer de allesammen!?

Så redigerer jeg et 3. indlæg..og sørme om der ikke der popper et billede op som slet ike passer ind i indlæget, men er forsvundet flere uger før?!

Jeg tror det spøger på min side!

Nå, men nu har jeg prøvet at samle ale fotos et sted..men det ødelægger jo historien lidt, da læserne skal gætte sig til hvad hulen jeg henviser til!

Gid systeme var så nemt som 123hjemmesiden, nøøøj det er bare nemt!

Tak for din søde hjælp og tid!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer