Guest Lakridspigen

R+C Blir' gift

111 indlæg i dette emne

Hej med jer!

Jeg skal gftes med min dejlige kæreste i Oktober.

Jeg var på den anden bryllupssite, men der var simpelthen for forvirrende!

Vi er langt i planlægningen til d. 7/10 2006, men alligevel er der masser af småting jeg håber at vende med jer.

Jeg har ingen kvindelige familiemedlemmer, og savner den der helt tøsede snak om blomster og farver. Jeg kan læse at her er flere med samme hang!

Jeg håber at få og give fif om dette og hint, og at møde nogle ligesindede piger i hvidt herinde!

Redigeret af Lakridspigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg håber at få og give fif om dette og hint, og at møde nogle ligesindede piger i hvidt herinde!

<{POST_SNAPBACK}>

Så er du klart kommet til det rette sted.. her er altid gode råd og masser af inspiration at hente..

Velkommen til - og tillykke med det forestående bryllup

-HAHA-

B*

0

Del dette indlæg

Vekommen -HAHA-:blink::blush:

Jeg har ikke været her så længe, men allede "stjålet" og ladet mig inspirere til flere ting - så mon ikke det samme vil ske for dig.

Velkommen fra en anden ny bruger.

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj hvor er I søde! Tak!

Jeg har supersurfet allerede nu *GGG*

Her er lidt mere om planerne;

Kirken er den jeg er døbt, konfirmeret og min mor er bisat fra. Den er reserveret.

Stedet bliver (forhåbentligt!) det sted min tilkommende har kontakt til; her holdt hans forældre bryllup for 30 år siden. Så er der lidt fra hver side!

Kjolen fandt jeg på nettet til 1500.-!!! Der skal ændres lidt, men nu er der tid og råd! Skoene fandt jeg forleden til 199,- Hvem sagde hurtigt og billigt??

Prisen har ikke været altafgørende, men 8000.- for en kjole til at hænge i skabet er for dyyyyyrt! Min forlovelsesring er meget enkel og fin; vi vælger helt enkle guldringe til vielsen.

Efter kirkebryllup er der reception for gæster- her kan ungerne deltage og spise kage sammen med os. Familiens ældre kan så vælge ikke at komme med til fest, og alligevel være en del af det hele. Jeg syns selv det er smart!

Festen er hundefri. ARGH, jeg ville gerne have min hund med til receptionen og have et billede af os sammen. Min mand foreslog at vi dagen efter henter hende og så får billeder af os i pænt tøj med hundepoter på..det er da en skæg ide!

Mit dilemma; min gamle sure far vil ikke følge mig op, han ved endnu ikke om han overhovedet vil deltage. Så jeg overvejede en god gammel ven af familien, men SÅ ville min far sikkert blive sur på ham. Min far er det eneste familiemedlem jeg har såeh...ja..jeg vælger min dejlige kammerat som har været som en bror for mig...og blomsterpigerne; det blir 3 af mine mandlige venner!

Så er det en god del af mine mandlige venner der på den måde afleverer mig til min elskede! Utraditionelt? Jep! Men de er der med hjertet! (i modsætning til ham den sure far)

Lyder det helt galt?

Jeg prøver at sætte billedet af ringen ind!

Hej sålænge!

0

Del dette indlæg

Har også svaret på dette et andet sted men nu får du den også lige her:

Jeg grinte lidt da jeg læste det med dine mandelige blomster"piger"!

Men nej, jeg syntes faktisk det er en rigtig god ide!

Der er noget ganske særligt over at blive afleveret, og det skal da ikke være en far der bare er sur og ikke gider,

der skal have denne ære!

Bare min mening.

Redigeret af TinaJensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til

Jeg synes det lyder som om du/I har en fornuftig måde at løse tingene på ... utraditionelt men det gør det ikke mindre spændende ... synes det er en lidt sjov/speciel(læs dejlig) måde at blive fulgt op på ...

Håber din far tør op så han kan nyde sin datters største dag

-HAHA-

Lene

0

Del dette indlæg

Tid til at liste lidt; opdateret 10/7

FØR

Ægteskabsattest < er indsendt

særeje < advokatmøde d. 15/7

Præst > Ringe efter sommerferien

Kirkemøde/Organist < kontakt senst 14 dage før

Hotel < Ringe for aftale 7. august

hundepension < bestil eter sommerferie

polterabend < er sendt!

Invitationer < check!

papirsager/invit./takkekort/

gæstebog < check

checke kamera

lave tale og sang

DAGEN

Selskabslokale/Feststed < Check!

Fotograf < CV foto

Musik /orkester / underholdning < band er bekræftet/mangler setliste.

Transport til og fra kirke <kiken ligger 20 m fra feststed

Pynt i kirken < ingen..eller???

Musik i kirken < kor, afventer

Kok/Catering/MAD < check

Drikkevarer < det samme- check om proppris

Bryllupskage < gave fra gommens veninde

Serveringspersonale < inkl.

Bryllupsrejse < Sydafrika i dec. Dep. er betalt

Overnatning på bryllupsnatten < får vi på hotellet v. festen

Vielsesringe + indgravering < mangler

Brudebuket /Knaphulsblomster < hvide liljer

Borddekorationer < engangskameraer og sæbebobler, Er købt

Diverse pynt (Servietter, lys osv.) < jaeh.....

Invitationer/Bordkort/Menukort < invitationer er ude/bordkort klar

Takkekort < ...ahem

Frimærker < nåja...

Bruden < check!!! har! fra nettet til 1500.-!!!

Brudekjole + til retning <jep..mangler lidt

undertøj < Stropløs bh er købt

Strømper < mangler

Sko < har! til 199!

Strømpebånd < fik af kjolesælgeren

Taske < er købt til 99.-

Smykker < familiejuvelerne

Slør < check!

Hår pynt < check!

Sjal/kappe/Bolero < sjal til 129.-

Hudplejeserie/parfume /Makeup < Dejlige Ulla G fikser mig!

Frisør /Makeup < bestil tid til frisør og hudklinik hv 1 og 2 uger før

Gommen > får sit tøj af sine forældre

Frisør (Gommen) < han glemmer det nok

Brudemænd < købe ens buketter/skjorter. Skjorter og slips er indkøbt.

EFTER

husk at pakke overnattetaske

morgengave..manchetknapper?

Det ser da nogenlunde ud! Sjovt nok mangler alt de manden skal deltage i *GGG*

post-15806-1140832973.jpg

post-15806-1140833013.jpg

post-15806-1141136358.jpg

post-15806-1141136417.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Lakridspigen!

Velkommen til, først og fremmest! Synes det er superskønt med dine blomsterpiger!!

De der sure og bitre fædre... Hvad sker der for dem??? Min bedre halvdels er lidt på samme måde... Chris insisterede på at han skulle være best man, men pludselig (efter en "negativ" juleaften, tror jeg) har han skiftet mening og spurgt sin bedste ven i stedet... Godt for ham!!! Jeg frygter også at han skaber dårlig stemning til festen :bearhug:

Glæder mig til at følge din planlægning :birthday:

:bearhug: Maiken

0

Del dette indlæg

Hej Maiken!

Tak for de søde ord, ja pyyyhh....det er en stressfaktor! Jeg er ellers ret cool med alt det bryllupshalløj, men jeg orker bare ikke min fars sure bemærkninger til mig og mine gæster. Han brillierer ofte ved at kommentere HØJT og tarveligt om alle.

Til min biologiske brors bryllup var han så sejlende beruset at jeg takkede farvel halv et bare for at slippe for ham!

Min kommende ovevejede sin far som best man, fordi han er så sød og god - me der var problemet at han ikke kunne vælge mellem 2 fantastisk gode venner, og han skal jo ikke giftes 2 gange!!! Han tog en snak med dem over en øl, den ene var vild for at være best man, den anden beæret, men genert og helst fri. Sådan blev det!

Toastmasteren er oså min "opfølger", og min dejlige gamle ven (og ekskæreste..fniiis) er Matron of honour, mens de 2 andre brudefyre også er dem der "passer" mig når min mand er væk. Ikke noget frækt, men alle 4 mænd er singler, så jeg bliver feteret og inviteret til middage og biograf som deres ledsager..min kæreste syns det er skægt at ringe til dem og spørge om de kan passe mig når han skal på arbejde i udlandet!

Iøvrigt; ved du hvordan man får billeder ind i teksten??? jeg tror måske at det ikke har virket fordi de har været for store...men ellers kan du nogle tricks?

0

Del dette indlæg

Hej Maiken!

Tak for de søde ord, ja pyyyhh....det er en stressfaktor! Jeg er ellers ret cool med alt det bryllupshalløj, men jeg orker bare ikke min fars sure bemærkninger til mig og mine gæster. Han brillierer ofte ved at kommentere HØJT og tarveligt om alle.

Til min biologiske brors bryllup var han så sejlende beruset at jeg takkede farvel halv et bare for at slippe for ham!

Min kommende ovevejede sin far som best man, fordi han er så sød og god - me der var problemet at han ikke kunne vælge mellem 2 fantastisk gode venner, og han skal jo ikke giftes 2 gange!!! Han tog en snak med dem over en øl, den ene var vild for at være best man, den anden beæret, men genert og helst fri. Sådan blev det!

Toastmasteren er oså min "opfølger", og min dejlige gamle ven (og ekskæreste..fniiis) er Matron of honour, mens de 2 andre brudefyre også er dem der "passer" mig når min mand er væk.  Ikke noget frækt, men alle 4 mænd er singler, så jeg bliver feteret og inviteret til middage og biograf som deres ledsager..min kæreste syns det er skægt at ringe til dem og spørge om de kan passe mig når han skal på arbejde i udlandet!

Iøvrigt; ved du hvordan man får billeder ind i teksten??? jeg tror måske at det ikke har virket fordi de har været for store...men ellers kan du nogle tricks?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe, det må være dejligt at have nogle "sittere" når manden er udenbys.... Men hold da op, det er godt gået af din bedre halvdel at han er helt ok med at du hygger med dem. -Især når den ene er din x... Det er der vist ikke mange fyre (eller kvinder for den sags skyld) der finder sig i :birthday:

Og du fandt sørme selv ud af det med billederne :bearhug: De må max fylde 70 og så er det kun bestemte filtyper du kan sætte ind... :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej og velkommen til! :bearhug::bearhug::birthday::balloon::bearhug:

Jeg syntes at det lyder fint med dine "Brudepiger", står selv i lidt samme sitiation med min far og ganske simpelhen valgt at han ikke skal deltage!

Vores bryllup er osse lidt utradinonelt!

Men tro du finder masse af den der tøsesnak som du leder efter, det har jeg ihvertifald :thumbsupsmileyanim:

Men glæder mig til at følge din planlægning! :biggrin:

0

Del dette indlæg

foto test..det var str. der havde mulet det..så her er et foto af hunden i sandkassen. Så skal jeg nok tage billeder når jeg har noget at vise!

<{POST_SNAPBACK}>

Det er da bare den sødste hund jeg længe har set!

Min datter på 5 år så lige billedet og sage at jeg ikke måtte læse videre da hun lige skulle kiggge på den :bearhug:

0

Del dette indlæg

Tak Tine W og Fru Munk!

Ja, jeg har fundet en mand der kan rumme alt! Også en hund der spiser hans kuglepenne og sutter på hans sokker :-)

Vi talte en dag om hvorfor par skændes om bryllupper; og så satte vi os ned, lavede en gæsteliste og en bordplan til 80. På en time. Iøvrigt før han havde friet.

Så allerede dér vidste jeg at hele planlægningen ville blive et fælles, hyggeligt projekt. Men jeg er da ved at gå grassat over at de ikke er vendt tilbage med et tilbud og om de kan have os på hotellet! Kirken er reserveret, men vi skal jo vide hvad vi skal spare op og om de kan matche en ny dato!! GRRRR...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til BK - du har så sandelig styr på meget mere end jeg havde første gang jeg loggede på :birthday: Glæder mig til at se mere i det nye år - og :bearhug:GODT NYTÅR :bearhug:
0

Del dette indlæg

Kæreste Lakridspi(b)(g)e :bearhug:

Velkommen hertil :bearhug: Jeg er sikker på, at du bliver rigtig glad for at være her, og hvis der er noget vi kvinder elsker, så er det at snakke og høre om bryllupper! :blushsmiley:

Det er jo lige før, at det er til vores fordel, at du ikke har nogle kvinder i familien :birthday:

Jeg glæder mig meget til at følge med i resten af jeres planlægning :bearhug:

Rigtig godt nytår!

Kærligst FynboBredahl :balloon:

0

Del dette indlæg

Forresten er jeg for det første ked af, at du har mistet din mor :birthday: Er det mange år siden? For det andet er jeg også meget ked af, at din far er som han er. Det er sgu så trist, at man ikke bare kan glæde sig over den aller største dag i sit liv uden at krumme tæer over et eller andet.

Selv har jeg en svigermor, som nægter at deltage i vores bryllup, hvis min svigerfar også kommer med. De er skilt, kan du nok forstå. Men det må blive hendes problem - det er jo ikke min svigerfar og hans nye kone, der har et problem med at se min svigermor, men omvendt!

Undskyld at jeg lige fik brugt din dejlige tråd til at brokke lidt i :bearhug:

Kærligst Fynbo :bearhug:

0

Del dette indlæg

Godt nytår til jer alle!!!

Og FynboBredahl; brok dig endelig her! Vi skal jo have det ud af vores system :-))

Min mor døde i sommeren 2000 efter mange års sygdom, men hun fik så en galop-cancer der 3 uger efter diagnosen trak det sidste ud af hende.

Vi var ikke supertætte, men havde da håbet at hun måske engang kunne deltage lidt og dele oplevelsen omkring bryllup med mig.

Surt med dine svigerforældre. Af og til får jeg bare lyst til at stikke af og holde bryllup helt alene med min kæreste, men han vil gerne fejre og fejres, og heldigvis er hans kæmpefamilie søde og behandler hinanden godt.

Vi var ellers ved at få sved på panden; der var lige en babyalarm; men det ser ud til at jeg ikke er gravid alligevel..pyyyhhh...dårlig timing! Barn er ok..men først efter brylluppet! Jeg skal lige have tid til at vænne mig til tanken!

Jeg fik lige en julegave som hunden gerne vil lege med; På gensyn herinde snart!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer