Guest Lakridspigen

R+C Blir' gift

111 indlæg i dette emne

Nå..tiden nærmer sig! Uh hvor jeg glæder mig!

På vores 6 mdrs dag-til-bryllup ville jeg overraske min søde mand med at prøve en tur i en helikopter, altså hvor han selv prøver at rive i styrepinden. Alt er godt meeeen :balloons: han vejer for meget!?

han må max veje 110, og det bette kid har sneget sig op på 125! (hvordan man tager 20 kilo på efter 3 ugers skiferie er mig en gåde!) Æv..Han er også for høj til at køre ræs, der må man nemlig max være 198.

Det må ende med et kokkekursus, ellers kan han prøve noget nyt; at hænge vasketøj op! (Men det er sikkert ikke ligeså sjovt) :bask:

post-15806-1142373574.jpg

Her er lilje billedet jeg modulerer rundt på bordkort og invitation.

Den mørkegrønne farve håber jeg kan blive kontrast farve på dugen foran mig, så min råhvide kjole ikke klasker mod en kridhvid dug.

Jeg fik raget rundt på nettet og fundet en hvid minkstola. Jeg fik den for 2500.-. I House of Brides (sikke nogen priser!!) var der en tynd gang pjask af en bolero i chiffon til 600.- og jeg kommer aldrig til at bruge den igen, så ud med den ide igen. Minken kan jeg jo lune mig med i mange år, og jeg kan godt lide tanken om at en del af bryllupstøjet biver brugt dagligt!

ÆHHH BÅÅÅT! Stolaen kostede 4500.- pga en fejl, så den blev afbestilt hurtigt igen!

Den søde mand insisterer på at vi spiller "here comes the bride" og den traditionelle march ved udgangen. Ja, kagefigurer vil han også have! Så jeg røg med på badeænderne, det er de eneste jeg kan holde ud at se på kagen - og det tager toppen af det højtidelige!

post-15806-1142373538.jpg

Selvfølgelig røg der lidt engangskameraer og hjerte sæbebobler med...gad vide om de virker med så hjerter???

post-15806-1142373554.jpg

Jeg er vild med Liljer, så noget i denne lidt løse stil kommer buketten nok til at blive. Jeg binder den selv.(Igen er jeg for nærig til at give 1000.- for noget jeg smider 3 timer efter brug!)

Det var så nyhederne - det går for langsomt efter min mening!!

Redigeret af Lakridspigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der sker ikke nok! Men jeg fik da varerne fra something blue; kameraer, sæbebobler og badeænder til kagen. Den dejlige Missepigen sendte mig sit segl, og jeg fik jodlet ned og købt lak, så det skal snart prøves!

Min mand er flyttet ind, så jeg er ved at drukne i hans møbler, tøj og køkkenting. Vi har sat en del på den blå avis, og der er da røget en reol og et kontorskrummel af en kommode.

Mangler nogen herinde en skænk eller et arkivmøbel i metal???!!

Vi har nu sparet 2100 op. Vi mangler kun 123.900.- nu! :balloons:

0

Del dette indlæg

Der sker ikke nok! Men jeg fik da varerne fra something blue; kameraer, sæbebobler og badeænder til kagen. Den dejlige Missepigen sendte mig sit segl, og jeg fik jodlet ned og købt lak, så det skal snart prøves!

Min mand er flyttet ind, så jeg er ved at drukne i hans møbler, tøj og køkkenting. Vi har sat en del på den blå avis, og der er da røget en reol og et kontorskrummel af en kommode.

Mangler nogen herinde en skænk eller et arkivmøbel i metal???!!

Vi har nu sparet 2100 op. Vi mangler kun 123.900.- nu! :bearhug:

Sikke som du har gang i den... og undskyld at jeg ikke har været her før og sige HEJ!!! :balloons:

Hvordan ser skænken ud? farve osv???

:balloons:

0

Del dette indlæg

Hej

Sure mennesker er FORBUDT til brylluper :cheerleader3: - kan man ikke glæde sig den ene dag, så er der altså ingen adgang, så håber du løser det med din far :bask:

HVilket feststed har I fundet nu så? og måske vigtigere HVOR har du købt skoene? og hvad mærke er de?

HEld og lykke med planlægningen :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Miss Pyssycat: Hej og velkommen herinde!

post-15806-1143672836.jpg

Sådan ser skænken ud! Den er i kirsebær og det så fint ud i hans lejlighed, men sammen med mit montana i grå ligner det :balloons: !!!!

Den kan hentes på Østerbro til 700 bananas eller et slør og 500.-!

Og CHME

ENIG! Sure mennesker..jamen, jamen..Gid vi måtte skyde dem!

..Og skoene er fra Deichmann i Fields til 199.-. Mærket er vist bare deres eget. Yipee for den forretning!

post-15806-1142373538.jpg

post-15806-1142373554.jpg

post-15806-1142373574.jpg

0

Del dette indlæg

Smilet er tilbage! Jeg har haft problemer med mine bare skuldre på min kjole, og havde egentligt søgt en stola. Kjolen er købt brugt fra Stasia til 1500.- og de vile da gerne lave en stola i samme blondestof der er på overdelen...til 3000!?

Øh...tak men nej tak. Jeg har søgt og ledt, men sørme om der ikke i Debenhams var et sjals agtigt chiffon tørklæde i præcis den farve som blonden har!!! Og på tilbud til 120.-!!!

Så nu er det noget med at slæbe overdelen rundt og finde en BH der er fin og ikke titter frem. Badutski har sendt en fin skabelon til kameraerne, så dem vil jeg møfle rundt med når jeg får tid.

Liljer er åbenbart verdens mest sjældne blomst i stof og papir. Jeg leder videre.

0

Del dette indlæg

Humoren tæsker videre i vores planlægning!

Vi skal nu have en forlover mere; hans titel bliver Best Boy! Jeg har aftalt med ham at han får mit strømpebånd på under sin kilt, så når folk råber; vi vil se dit strømpebånd, så hopper han op på stolen og blotter låret! Yez! Sådan!

Jeg har haft mit første mareridt, jeg prøver at lave invitationsliste; men folk er inde i et regulært partnerbytte; så det er da godt jeg har listen i Excel! Vi veksler mellem 65 og 84 personer alt efter om det er FØR eller efter en weekend! Godt vi først skal sende ud om 1 1/2 måned!

Jeg ved også hvad jeg skal aftenen før brylluppet; for jeg er blevet hyret ud til et foredrag - de ville holde det den 7, men da jeg ikke kunne rykkede de hele arrangementet for at få mig. Fedt! Og man kan sige; jeg er jo alligevel nervøs, hvorfor så ikke passe biksen! Jeg skal også på arbejde om mandagen efter brylluppet, men jeg holder altså fri både lørdag og søndag!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyhederne er som følger; Invitationerne er trykt og klar til at blive overbragt! Vi har købt en sen bryllupsrejse...den 25/12 sætter vi kurs mod Sydafrika, elefanter og giraffer! Det bliver 10 dage dernede med varme og oplevelser! Vi vil også prøve at nappe en weekend efter brylluppet, men endnu ved vi ikke hvordan arbejdet ligger dér.

Yipee!

Vi kan få vores nye efternavn og forhåbentligt nå at få nye pas - flybilletterne er bestilt i det nye navn, så det skal vi jo!

0

Del dette indlæg

??!! Har de?? Jeg var derinde i søndags...men der var ikke nogen...hvilken afdeling så du dem i? Det kunne jo være fint til bordet! Jeg fik endelig frembragt nogen i stof...men de er store!! Jeg syr dem om og laver en prøve på hårpynten. Men liljeservietter...jep! Det vil være fint!

0

Del dette indlæg

Opdatering: Vi er begyndt at sende invitationer ud! Tak til alle der har vist deres, påmindet om hvad man skulle skrive osv. Folk tilbagemelder at det er fedt med så meget info, vi har lavet dem som en hel lille bog, med sjove infoer om os, praktiske oplysninger, mail adresser på toastmaster, hotel og den slags.

Bagsiden er lavet som et postkort, så kan gæsterne krydse af om de vil med i kirke, reception, fest, overnatning og hvor mange der kommer til hvad.

Vi håber så at de svarer i tide!

Jeg fandt den sødeste lille hvide taske til 100.- - og faktisk lige mage til én jeg så i en tråd herinde som jeg beundrede.

Vi har fundet vores ringe, nu skal vi så bare bestille dem. Meget enkle guldringe, men med 9 sten samlet i midten. Jubiii!

Og morgengaven mangler jeg så stadig til ham den lækre....

Han daffer på ferie om en uge, så jeg kan smide kjolen på ginen og prøve at få skørtet til at sidde pænt.

Så får jeg brug for lidt input igen fra jer!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lisen!

Tak for rosen! Jamen den eneste grund til at der er ckeck på det hele er at jeg ikke klippe-klistrer som de andre herinde! Jeg er som kreativ nok, men ærlig talt; det er ikke mange der påskønner det! Og så sjovt er det ikke at lave 80 eksemplarer af alt!

Min dejlige mand syntes også det er herligt at snakke bryllup, og der er ikke en dag hvor vi ikke lige har en idé eller noget bryllupsrelateret at tale om. Det er jo super at have det sådan!

Jeg smutter lige ind i din tråd, efter noget GUF!

Hej sålænge!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg brugte en del af billederne fra "sessionen" til vores bryllupshjemmeside, og et enkelt i invitationen. Min mand og jeg var ved at brække os af grin og hunden syntes det var skægt at prøve sløret! Hver gang jeg skal vise kjolen frem eller måle går hun grassat. Hun vil helst stå på det lille slæb! Vi har planer om dagen efter brylluppet at tage ud i en skov med kjole, hund og hvid skjorte og tage nogle rigtige mudderfotos med poter over det hele på kjolen!

Ellers syntes jeg at tingene er lidt i stampe....

0

Del dette indlæg

post-15806-1151358878.jpg

Hej Smut!

Ahem..det er vist længe siden jeg har opdateret!

Hunden er såmænd the one-and-only BOXER!

Hun er knap 2 år, og jeg er helt fjantet med hende. Jeg har savnet en hund i 10 år, og har så sandelig fået VOV til fingerspidserne!

Hvor er den hund bare kær, lige til at :bearhug:

Det er ved at være lige om lidt for dig også...............så bliver jeg jo helt alene herinde....

Beatles

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes! Al kjole pynt, slør og hårpynt er færdigt!

Det pyntede og jeg er atter glad for mit valg.

Sløret er blevet SÅ flot, men fotos yder det ikke retfærdighed. Det var søde Annie W der fik broderet vores nye efternavne, og det er meget diskret. Jeg skal nok få klippet den del af (der sidder også alle krystallerne!) Krystallerne er granatrøde og matcher mine arvesmykker, så jeg er rigtig glad!

Fronten er bare helt glat - som manden ville have det!!! Jeg ville bare have lidt liv bagpå!

Sjalet er i chiffon og matcher præcis! Jeg fandt det til 120.- på udsalg.

Min søde svigermor kom idag for at "godkende". Jeg ringede og spurgte om hun ville have en tøse-dag. Det var første gng bare os to, og jeg nød det!

Hun er en herlig dame, og jeg vil så gerne have at de føler sig som en aktiv del af brylluppet. Bagefter gik vi ud og shoppede og spiste frokost. Jeg brugte en formue!!! Men fik totalt gode varer der vil følge mig i årevis.

Her er lidt fotos fra kameraet...

post-15806-1152120503.jpgpost-15806-1152120527.jpgpost-15806-1152120552.jpgpost-23-1063011914.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer