Guest Lakridspigen

R+C Blir' gift

111 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

SÅ er jeg her! syg, snottet og endelig har jeg fået nogle fotos!

Det er en veninde der har stået tæt op af vores fotograf og scoret lidt!

Mine egne fra forberedelserne er ikke kommet endnu..æv...men klokken er fis og jeg har feber..så det blir den korte forklaring!

Vi kom i sidste øjeblik til hotellet.min duppedup dame var ellers gået igang kl 9..men da kloken var blevet 11.15 var hun ikke engang færdig med håret!?

Ergo, måtte jeg flå en bluse og et par bukser på, klare resten af min egen make-up, læsse bilen og køre som en sindssyg igennem byen med bamserne hvinende på bagsædet.

På hotellet ka jeg se at jeg aldrig når at skifte..så jeg går 1 trappe op, smider tøjet og flår kjolen på. Afsted med os! Vi kom ind kl 13.07...aftalen var 13.02 og min mand var skidenervøs....

post-15806-1160692501.jpg

Redigeret af Lakridspigen
0

Del dette indlæg

Som I sikkert har læst omring blomsterhandleren JOW så lignede buketten l***....det var de berømte minililjer ...som de jo hævdede ike fandtes!? Bladene var knækkede og 3 blomsterhoveder var faldet af. De roser jeg havde bestilt fik jeg ikke...men min mands blomsterhandler kunne nemt klare dem til brystbuketterne. Jaja...jeg ringede og sagde at jeg var dybt skuffet over dem, og ked af det. Hvad svarede de??? "Det er en pæn buket til prisen!?" Jeg skummede af raseri! og så sagde de guddødemig at der ingen fejl havde været da de gav min ven buketten. Han måtte iøvrigt derop 2 gange...1. gang havde de glemt den. Og butikken ligger 50 m. fra os?! Og enhver ved jo at en mand spiller fodbold med en brudebuket.

AMATØRER! :boohoo: Men jeg tog det pænt....jeg var bare glad for at bketten ikke var en kæphest for mig. Men den måtte da gerne have været pænere...jeg knaldede noget bånd om, strammede den, hev op og klemte sammen og aloha...afsted med den.

0

Del dette indlæg

Arj manner nu laver min side det der igen hvor den sletter og jumbler billederne rundt igen.

Og de er såååååå små...æv....nu var jeg ellers igang med den store forklaring! Jeg har ført bedt om hjælp fra admin. men de ville ikke hjælpe. Grrr

So, so sorry søde piger! Nu har I sådan hjulpet og glædet mig med jeres fotos!

GGG ja! Og så sættes der billeder ind i et nyt indlæg også!

Jamen...hvrfor sker det hele tiden????

post-15806-1160692419.jpg

post-15806-1160692501.jpg

Redigeret af Lakridspigen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer