Guest Maiken soon to be Østergaard

Danmarks værste ægtemand...

31 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes virkelig det er for meget...

Hvis ens mand virkelig er så dårlig at man mener han skal udstille sig selv og gøre sig selv til grin på tv og evt. ende med den væreste title man kan få, så synes jeg godt nok at der både er noget galt med konen og med ægteskabet.

Hvis en mand/kone virkelig er blevet så slem, så er man nok også selv skyld i det, for jeg tvivler på at nogen gifter sig med en som man i virkeligheden synes er den væreste af alle!!!

Så nej tak, det er ikke noget vi skal se :loveboard:

0

Del dette indlæg

Synes nu bare det var skægt og ligeså plat som alle de andre programmer der sendes i øjeblikket... Det gælder åbenbart om at være den dårligste til et eller andet for at komme i tv... Dårligst til at gøre rent, lave mad, indrette sig, tabe sig, opdrage børn, køre bil og nu også at være gift!

Stort hurra for den danske befolkning der kæmper for at være tabere :loveboard:

0

Del dette indlæg

Synes heller ikke dte er sjov at udstille folk på den måde - håbede på at den slags reality shows snart vil forsvinde. Ville aldrig finde på at tilmelde en til sådan en program - hvis der er problemer så snak da om det derhjem.

Synes det er for meget.

:loveboard: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej jeg hedder heidi

jeg er med sammen med min kæreste kim i det program danmmarks værste ægtemand jeg har meldt ham til fordi jeg syntes folk skal se hvordan han er

og at han kan se jeg mener det alvorlig

så jeres negative meninger kan i holde for jer selv

er i sur over at vi udstiller os selv så lad være med at se det

mvh heidi samlever til deltager kim

0

Del dette indlæg

hej jeg hedder heidi

jeg er med sammen med min kæreste kim  i det program  danmmarks værste ægtemand  jeg har meldt ham til fordi jeg syntes folk skal se hvordan han er

mvh heidi  samlever til deltager kim

<{POST_SNAPBACK}>

hør her du har ved at deltage i et tvprogram valgt at andre mennesker har lov til at diskutere jeres person.

og nu du er her kan du så ikke svare på det største spørgsmål: hvis ens mand er så slem at man mener han er danmarks værste, hvorfor er man så stadigt gift?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt ærlig, nu er det da ved at være lidt for meget med de der reality shows. Jeg mener hvem vil vise sig selv på den måde, at man har opgivet sin ægtemand og melde ham til et tv program. Det er næsten lige så latterligt som dem der melder sig til programmet hjælp vi har børn. Sikke en falliterklæring

0

Del dette indlæg

Ja, jeg kan jo kun ryste på hovedet, selvom jeg et eller andet sted er en smule imponeret.

Hver gang jeg siger "NU kan tv-programmer simpelthen ikke blive dummere og mere intetsigende"... ja så springer der straks en tv-station ind på scenen OG GØR MINE ORD TIL SKAMME. Det er da IMPONERENDE.

Dengang DR's monopol blev brudt synes jeg, at jeg kan huske noget om, at eksperterne udtalte, "at NU fik vi konkurrence og det ville give bedre programmer bla bla bla..."

15 år senere... hvad fik vi så?

Et kæmpe udvalg i tv-kanaler, der alle påberåber sig at være forskellige men alligevel har to ting tilfælles:

1. Der skal pludselig almindelige mennesker ind i alle programmer

2. Ingen ide er for stupid til at komme på skærmen - det handler om, at vi alle sammen for enhver pris bliver kendte, og så er det fuldkommen lige meget hvad vi bliver kendte for.

Lad os tage et par eksempler. I dag kan man fx blive kendt for:

- At leve som et svin

- At ha kørekort uden at besidde selv de mest grundlæggende kørefærdigheder. Politiet burde ha' inddraget samtlige kørekort

- At sætte sit parforhold på prøve på et luksushotel

- Ikke kunne opdrage sine børn selv

- Ikke at kunne slå en pind i en l*rt uden at ødelægge alle tre dele (underlaget bliver nemlig også ødelagt, når pinden slås i)

- At bytte familie med en anden i en periode... og gerne svine vedkommendes liv til for åben skærm

- at tage ned på en tropeø/farm/(indsæt selv flere steder) og opføre sig mest muligt uværdigt

- Og nu kan man så også være Danmarks mest lousy ægtefælle.

Jamen er vi da virkelig så syge efter berømmelse, at det er fuldkommen underordnet hvor meget vi nedværdiger os selv... bare vi kommer på skærmen?

Man kunne selvfølgelig have forudsagt, at det ville gå sådan her, for i dag er der jo ikke noget særligt i at være kendt. Det kræver bare at man går på landsdækkende tv med shows med sketches, hvor alle vittigheder og pointer er minimum 15 år gamle (Finn Nørbygaard bør nok føle sig ramt her). Man kan også bare gøre som Søs og Kirsten og generelt skabe sig mest muligt, og håbe, at nogen vil synes det er sjovt... så behøver man jo ikke anstrenge sig for at levere lidt kvalitetshumor.

Det er meget muligt at vi aldrig har haft så mange kanaler at vælge imellem som vi har nu... men det er også et faktum, at vi aldrig har haft så lidt grund til at sidde foran tossekassen.

Til dem, der ikke kender den endnu, har jeg lige indsat en af mine yndlingsvittigheder herunder. Den er så vidt jeg husker fra 1999... men hvem kan fortælle mig forskellen til tv-hverdag anno 2006...?

Postet billede

1

Del dette indlæg

Ja, jeg kan jo kun ryste på hovedet, selvom jeg et eller andet sted er en smule imponeret.

Hver gang jeg siger "NU kan tv-programmer simpelthen ikke blive dummere og mere intetsigende"... ja så springer der straks en tv-station ind på scenen OG GØR MINE ORD TIL SKAMME. Det er da IMPONERENDE. 

Dengang DR's monopol blev brudt synes jeg, at jeg kan huske noget om, at eksperterne udtalte, "at NU fik vi konkurrence og det ville give bedre programmer bla bla bla..."

15 år senere... hvad fik vi så?

Et kæmpe udvalg i tv-kanaler, der alle påberåber sig at være forskellige men alligevel har to ting tilfælles:

1. Der skal pludselig almindelige mennesker ind i alle programmer

2. Ingen ide er for stupid til at komme på skærmen - det handler om, at vi alle sammen for enhver pris bliver kendte, og så er det fuldkommen lige meget hvad vi bliver kendte for.

Lad os tage et par eksempler. I dag kan man fx blive kendt for:

- At leve som et svin

- At ha kørekort uden at besidde selv de mest grundlæggende kørefærdigheder. Politiet burde ha' inddraget samtlige kørekort

- At sætte sit parforhold på prøve på et luksushotel

- Ikke kunne opdrage sine børn selv

- Ikke at kunne slå en pind i en l*rt uden at ødelægge alle tre dele (underlaget bliver nemlig også ødelagt, når pinden slås i)

- At bytte familie med en anden i en periode... og gerne svine vedkommendes liv til for åben skærm

- at tage ned på en tropeø/farm/(indsæt selv flere steder) og opføre sig mest muligt uværdigt

- Og nu kan man så også være Danmarks mest lousy ægtefælle.

Jamen er vi da virkelig så syge efter berømmelse, at det er fuldkommen underordnet hvor meget vi nedværdiger os selv... bare vi kommer på skærmen?

Man kunne selvfølgelig have forudsagt, at det ville gå sådan her, for i dag er der jo ikke noget særligt i at være kendt. Det kræver bare at man går på landsdækkende tv med shows med sketches, hvor alle vittigheder og pointer er minimum 15 år gamle (Finn Nørbygaard bør nok føle sig ramt her). Man kan også bare gøre som Søs og Kirsten og generelt skabe sig mest muligt, og håbe, at nogen vil synes det er sjovt... så behøver man jo ikke anstrenge sig for at levere lidt kvalitetshumor.

Det er meget muligt at vi aldrig har haft så mange kanaler at vælge imellem som vi har nu... men det er også et faktum, at vi aldrig har haft så lidt grund til at sidde foran tossekassen.

Til dem, der ikke kender den endnu, har jeg lige indsat en af mine yndlingsvittigheder herunder. Den er så vidt jeg husker fra 1999... men hvem kan fortælle mig forskellen til tv-hverdag anno 2006...?

Postet billede

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug::bearhug::biggrin::balloons::balloons:
0

Del dette indlæg

Det kan godt være det bare er mig, men jeg synes virkelig det er for meget...

Hvis ens mand virkelig er så dårlig at man mener han skal udstille sig selv og gøre sig selv til grin på tv og evt. ende med den væreste title man kan få, så synes jeg godt nok at der både er noget galt med konen og med ægteskabet.

Hvis en mand/kone virkelig er blevet så slem, så er man nok også selv skyld i det, for jeg tvivler på at nogen gifter sig med en som man i virkeligheden synes er den væreste af alle!!!

Så nej tak, det er ikke noget vi skal se  :bearhug:

kunne ikke være mere enig
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er stort set enig....

Opdragelsesprogrammerne har kort været oppe at vende her i tråden........jeg har en "løbende diskussion med mig selv" om konsekvenserne for forældre og børn i programmerne og kan ikke helt finde ud af hvad jeg mener omkring den side af sagen.

Men hvad jeg kan se.....er at en del familier bliver hjulpet til at se deres familieliv på en ny måde og til at løse konflikter anderledens. Selvom tingene er fine herhjemme er vi da også blevet inspireret til at "finjustere" på vores børneopdragelse.

Jeg tror at nogle familier pga. programmerne føler sig inspirerede til at opsøge hjælp hvis de har problemer - ikke mindst fordi de kan se at arbejdet med familen hjælper.

Beatles

0

Del dette indlæg

Efter min mening, så er min grænse nået... Hvis ens ægtemand virkelig er så slem, så ville en eller anden form for terapeut eller en skilsmisse nok være at foretrække... Det næste bliver vel at vi skal kåre de værste børn, husdyr, medarbejdere etc. Hvorfor ikke kåre de bedste det vil jeg hellere se (ikke fordi jeg ser det alligevel)...

:bearhug: Nancy (som selv mener, at hun har den bedste mand...)

0

Del dette indlæg

Efter min opfattelse er det pop programmer og det irriterer mig at jeg betaler licens til den slags. Børneprogrammerne er også lidt pop, og som Beatles også er inde på er der trods alt noget i dem, man kan bruge som inspiration o.l.

0

Del dette indlæg

Efter min opfattelse er det pop programmer og det irriterer mig at jeg betaler licens til den slags.

Det gør du så heldigvis heller ikke - i hvert fald ikke denne gang.

TV Danmark, som er ophavsmændende til dette nyeste fordummende realityshow, har gudskelov ikke adgang til licensmidlerne -der ER åbenbart alligevel retfærdighed til :bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjaaaaa... Jeg synes så egentlig at det var et ganske harmløst show, og helt ærlig... Hvis ikke man gider se det, så er der jo en hel del andre programmer man kan zappe videre til :blush:

Jeg synes i hvert fald ikke det er noget at blive harm over. De par som har meldt sig er jo med på spøgen - jeg kan ikke lige se at showet skulle "udstille" mere end parrene vælger at udstille? Og vi andre kan så måske nikke genkendende til nogle småting, og grine lidt af det. Det gjorde min mand og jeg i hvert fald da vi så genudsendelsen i går :biggrin: Og vi ser ellers ikke lign programmer.

Snakkede med en veninde om det. Hun står og skal flytte sammen med sin kæreste og dennes to børn, men har det svært med at han ikke hjælper til hjemme. De havde også set programmet, og havde efterfølgende en MEGET GO' snak om deres eget forhold. De fik begge sagt nogle ting, og min veninde var meget glad for at programmet havde "åbnet op" for nogle ting som egentlig havde irriteret hende et stykke tid, men som hun ikke havde fået taget sig sammen til at snakke om.

Så der KAN også være "gode bivirkninger" :biggrin::blush::blink::super::)

Jeg synes så også at nogle af de børneopdragelsesudsendelser der er for tiden er ganske fine og harmløse. Om ikke andet, så kan de være med til at løse op for nogle "tabu-emner". Der er så nogle af dem som jeg ryster på hovedet af... :sm:

0

Del dette indlæg

Tjaaaaa... Jeg synes så egentlig at det var et ganske harmløst show, og helt ærlig... Hvis ikke man gider se det, så er der jo en hel del andre programmer man kan zappe videre til

Øhhh - for nogle måske. Vi har 3 kanaler i alt + lokaltv som jeg ikke kan bruge til noget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej jeg hedder heidi

jeg er med sammen med min kæreste kim  i det program  danmmarks værste ægtemand  jeg har meldt ham til fordi jeg syntes folk skal se hvordan han er

mvh heidi   samlever til deltager kim

Jeg syntes da det er fedt i tør stille Jer frem.

Du har sikkert gjort alt for at få ham "opdraget", så dette er din sidste udvej - :super::biggrin:

Han vil helt sikkert få øjnene op og se at der også findes en anden verden - en hjælpsom og romantisk verden.

Jeg følger Jer, bare rolig.

Kunne jeg komme til det, var min mand meldt til de "fantastiske 5"

:biggrin: Knus til dig Heide

Redigeret af HenrietteS
0

Del dette indlæg

Øhhh - for nogle måske. Vi har 3 kanaler i alt + lokaltv som jeg ikke kan bruge til noget.

Hi, hi... Tja - så kunne du måske "zappe" videre til en hyggestund på sofaen, eller en go' film på VHS/DVD, eller begynde at lære at strikke, søde Bent? :super:

0

Del dette indlæg

Hi, hi... Tja - så kunne du måske "zappe" videre til en hyggestund på sofaen, eller en go' film på VHS/DVD, eller begynde at lære at strikke, søde Bent? :biggrin:

<{POST_SNAPBACK}>

umiddelbart tror jeg Bent er mere en 'filte' type :blush: så afsted på bibloteket og lån 'den store filtebog' - så kan du hurtigt få lavet en thevarmer eller to, og samtidig slippe for de fordummende udsendelser :biggrin:

:super: Stine - der selv har 4 kanaler og som flittigt bruger bibloteket - men som dog ikek har lærte at strikke eller filte - endnu

0

Del dette indlæg

umiddelbart tror jeg Bent er mere en 'filte' type :biggrin: så afsted på bibloteket og lån 'den store filtebog' - så kan du hurtigt få lavet en thevarmer eller to, og samtidig slippe for de fordummende udsendelser :biggrin:

:super: Stine - der selv har 4 kanaler og som flittigt bruger bibloteket - men som dog ikek har lærte at strikke eller filte - endnu

:blush: Den glæder jeg mig til at se...! En filtet thevarmer! :blush::blink:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer