missepige

Jeres bryllupsduft?

90 indlæg i dette emne

Jeg tror jeg køber Issey Miyake duft - den har jeg lånt idag og gået og duftet til..Den er bare god og såen rigtig sommer og blomster-let agtig..

Bonus er så at kæresten også syntes den er lækker til mig.. :blushsmiley:

Jeg køber den nok nu, men venter med at bruge den første gang til den dag..

Hvad gør I?

:respekt::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg ikke falder i svime over nogen ny duft inden august, hvilket jeg ikke tror jeg gør, for jeg er godt nok kræsen, når vi taler dufte....så bliver det enten:

* Love* fra Eternity ell. * Intense* fra Hugo Boss....

Svale

Forresten nu vi er ved dufte.... * Love * fra Eternity er en årsduft, men er der nogen af jer, der har en ide om, hvor jeg kan finde ny forsyning henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skifter også rimelig tit duft - men har nu længe kørt i Hugo Boss Woman og en blå duft fra Biotherm..

Så snakkede jeg lidt med min mor om det og hun syntes jeg skulle have en bryllupsduft - og da hun rejser meget, så kan hun ofte finde dem noget billigere end i Matas..

Hun skal til USA påtorsdag i en uge og om en måneds tid skal hun et "smut" til Indien..Gid man kunne få en plads i hendes kuffert med et kamera og en pose lommepenge..

Skægt at se jeres andres valg - meget forskellige måman sige

:respekt::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har heller ikke rigtig tænkt på det endnu. Men jeg har 3 favoritdufte som alle er lidt friske i det...

:respekt: Laura

:hug: Light Blue fra Dolce Gabbana

:balloon: Hugo Boss Woman

Så det blir nok en af de 3 jeg vælger...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uhhhhhha jeg skal ha denne skønne duft på ...den dufter hammer godt og super friskt... og for det tredje så er Peter helt tosset med den  :hug:

Lækker.lækker duft...den havde jeg osse på til vores :balloon: .Og jeg savner den og er vild med dens blide friske duft (måske man skulle ønske sig sådan en i fødselsdagsgave).

Ellers er der mange af de andre dufte jeg osse er RET vilde med...I kommer allesammen til , IK kun , at se smukke ud men osse dufte skønt :respekt:.

0

Del dette indlæg

Gucci Envy Me... Jeg har hele serien, altså shower gel, body lotion og parfume. Mmmmm. Lækkert! :respekt:

Jeg fik den også som taskestørrelse i julegave. Endnu mere lækkert!

Ellers er jeg også ret vild med Beyond Paradise fra Esteé Lauder :hug:

Kærligst Fynbo :balloon:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer