missepige

Jeres bryllupsduft?

90 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg tror jeg skal dufte af min nuværende duft - DNYK - be delicious - den er bare såååå lækkker.

Postet billede

:thumbsupsmileyanim: Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Den har jeg også, og er også bare HELT vild med den.... Så jeg overvejer også at tage den på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

DEt er da ærgeligt, man ikke kan dufte igennem skærmen...

Jeg havde slet ikke tænkt på en bestemt duft, men det kan godt være jeg smutter ud og finder en... Så er der bare det der med pladsen i skuffen.. :balloons:

Redigeret af christinemor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg bestemt mig!

Jeg har ellers haft lidt svært ved det, da jeg havde lidt at vælge imellem!

1) Jeg fik engang for mange år siden en parfume af Rasmus, som han helt selv havde valgt. Han var bare vild med den, og ingen af os kendte den. White cashmere af Donna Karan. Jeg elsker duften og den minder mig om Rasmus

2) Mange af de andre parfumer, som jeg har, som Rasmus bare er SÅ vilde med

Men, men, men: Jeg har længe ønsket mig en ny parfume. En som jeg bare forbandt med vores bryllup.Og jeg fik en ny en af Rasmus i valentinsdagsgave : Allure fra Chanel :balloons:

Så det bliver den, så den altid kan minde mig om denne dag!

post-10628-1140270633.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har heller ikke rigtig tænkt på det endnu. Men jeg har 3 favoritdufte som alle er lidt friske i det...

:balloons: Laura

:biggrin: Light Blue fra Dolce Gabbana Lige nu er denne min favorit...skal lige ned i Matas og se hvilke str de har den i...det ville jo være smart hvis jeg kunne have den i min taske...den skal nemlig også være mit det blå

:biggrin: Hugo Boss Woman

Så det blir nok en af de 3 jeg vælger...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

For et par måneder siden fik jeg en lille prøve på

Issey Miyake: L'eau D'Issey

Jeg synes den duftede okay, men bestemt ikke min ynglingsparfume (som jo er GUCCI II)

Men Niels var fuldstændig vild med den... Han kommenterede den alle fire gange jeg havde prøven på... Og gik hele tiden og duftede til mig...

Så nu køber jeg den til brylluppet og tager den på som en overraskelse... :carrot:

post-13440-1140271700.jpg

0

Del dette indlæg

Puha det er da et godt spørgsmål. Min favoritduft er helt klart MISS DIOR CHÈRIE fra Christian Dion. Den er simpelthen såååååå lækker. Kan kun anbefale at man liiiiige smutter i matas og prøver.... :balloons:

Ellers er LÉAUPAR KENZO også rigrig god...

God duftelyst :carrot:

TanjaB

0

Del dette indlæg

ih altså...det var da en af de ting jeg egntlig ikke havde tænkt på...

men mens jeg sad her og læste alle i andres svar kom jeg da på nogen som kan være en mulighed..

D'ete fra kenzo...kan rigtig godt lide den duft..

Oscar de la renta...fik engang en af min store bror men kan ikke huske om den hed mere end bare designer navnet..men er sikker på det ved min storebror...

Red door, Kenneth sagde engang da vi næsten lige var begyndt at komme sammen at han vidste han skulle forføres når jeg havde den duft på..

Der er så mange jeg kan lide.....flere end de 3 jeg har skrevet....så det vil være svært at vælge..

Kan også være jeg vælger en helt ny duft som så kan være et specielt minde fra den dag som der er andre herinde der skriver...

:balloons: Mimse..

Redigeret af mimse29
0

Del dette indlæg

For et par måneder siden fik jeg en lille prøve på

Issey Miyake: L'eau D'Issey

Jeg synes den duftede okay, men bestemt ikke min ynglingsparfume (som jo er GUCCI II)

Men Niels var fuldstændig vild med den... Han kommenterede den alle fire gange jeg havde prøven på... Og gik hele tiden og duftede til mig...

Så nu køber jeg den til brylluppet og tager den på som en overraskelse... :carrot:

Det er også min bryllupsduft - kæresten blev glad for hans IM duft !!

Vi kommer da til at dufte helt vild godt begge to.. -HAHA-

:)-HAHA--HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis ikke jeg falder vildt for en anden duft, så skal jeg have *Babydoll* fra YSL på. Den er en af de få dufte der dufter godt på mig og så er Erik også ret glad for den. :)

den er jeg også på, den er vildt lækker synes jeg!!!

den elelr sentiment fra escada -HAHA-

0

Del dette indlæg

Duft Top 10 - Kvinder

Her kan du se Matas' 10 mest solgte parfumer til kvinder i 2005

1. Dolce & Gabbana - Light Blue

2. Cacharel - Amor Amor

3. Cacharel - Noa

4. E.Arden - Green Tea

5. Cacharel - Anais Anais

6. Lacoste - Touch of Pink

7. Lancôme - Miracle Woman

8. Britney Spears - Curious

9. E. Arden - 5th Avenue Woman

10. Kenzo - Flower By Kenzo

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Men jeg skal ned og beslutte mig for om jeg vil have den der firkantede fra Gucci som er mega lækker eller og jeg skal have hugoboss woman på eller Miracle :)

De 2 sidste bruger jeg til daglig alt efter hvilket humør jeg er i -HAHA- Men det bliver nok først endeligt afgjort på dagen -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg skal have denne fantastiske duft på

det har været min duft i mange år

desværre kan man kun købe den på nettet eller på tysklandsbåden

da matas ikke fører mærket Givenchy...

duften hedder

Organza

Den duft kan min kæreste også godt lig så det er jo bare dejligt

Hilsen Camilla

post-15149-1140611542.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er lige faldet for Sarah Jessica Parkers parfume Lovely. Gik i taxfreen på færgen til Norge her i sidst uge og prøvede den både der op og hjem, og jeg var solgt begge gange. Så nu skal jeg bare ud at købe den. Tror det bliver duften. Bruger ikke parfume til hverdag, så det må være til brylluppet, så jeg ikke kun kan være lovely men også dufte sådan... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godt spørgsmål. Det har jeg da virkelig slet slet ikke tænkt på :)

Det bliver nok én af dem fra skabet - Thomas har givet mig de fleste, så jeg ved, at han er vild med dem :bearhug: ..... jeg må se, hvad jeg er i humør til på den store dag :biggrin:

Charlotte

Redigeret af Charlotte_H_P
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg er nu personligt også ret vild med Izzey Miyake. Men jeg har bare haft den mange gange de sidste par år.

Og så var det, at jeg puttede den i toilettasken, da jeg skulle holde jul hos mine froældre og tabte toilettasken på badeværelsesgulvet.... -HAHA-

Så nu lugter min toilettaske meget kraftigt af L'eau d'izzey

Men jeg synes nu jeg vil prøve en parfume, jeg ikke har haft før - for at have et minde. Så det bli'r nok Lulu Guinness, som jeg sidste sommer duftede i Magasin og bare ikke har kunnet glemme.

post-16141-1141905651.jpg

Redigeret af lihj
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer