missepige

Jeres bryllupsduft?

90 indlæg i dette emne

Forresten har jeg en body lotion fra D&G Light Blue, som jeg gerne vil forære væk. Jeg fik den i julegave, men synes ikke så godt om den. Den er slet ikke pakket ud endnu.

Skriv den som vil have den!

:respekt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forresten har jeg en body lotion fra D&G Light Blue, som jeg gerne vil forære væk. Jeg fik den i julegave, men synes ikke så godt om den. Den er slet ikke pakket ud endnu.

Jeg eeeelsker denne duft.....Kan du ikke få den byttet???

knus trine

0

Del dette indlæg

knus trine

Nej, desværre ikke. Der var hverken byttemærke eller bon med.

Men vil du have den?

:hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

knus trine

Men vil du have den?

:hug:

Jeg står også gerne i kø for den

:balloon::cheerleader3: Heidi

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-

knus trine

Men vil du have den?

:carrot: det vil jeg da RIGTIG gerne :carrot:

knus trine

0

Del dette indlæg

UUUUUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH jeg VEEEEED SLET ikke hvad jeg skal have på!!!!! -HAHA- .

Men En ting er helt sikker - jeg skal ihvertfald have købt en!!!! :super:

Det finder jeg nok ud af - der er jo stadig laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tid til det bliver min tur til at have så stor en dag!! -HAHA-:respekt:

:bearhug: Trine

0

Del dette indlæg

Eventuelt en af disse, som absolut er mine favoritter:

- Eternity (Calvin Klein)

- Contradiction (Calvin...)

- Coco Chanel

Håber dog at jeg finder en anden duft - som jeg falder padask for - for som en i denne tråd er inde på, så kunne det være fedt med en duft, som man kun forbinder med denne særlige dag.

KH Xzenia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber dog at jeg finder en anden duft - som jeg falder padask for - for som en i denne tråd er inde på, så kunne det være fedt med en duft, som man kun forbinder med denne særlige dag.

KH Xzenia

<{POST_SNAPBACK}>

Det er lige netop også derfor jeg vil have en duft specielt til den dag -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg har efter mange overvejelser besluttet mig for at have Jádora fra Dior, da det er min yndlingsperfume og så har jeg fundet den i en lille taskevenlig udgave for nærmest ingen penge på eBay.

post-9572-1138436969.jpg

post-9572-1140590066.jpg

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Lige for tiden bruger jeg Pure fra Jil Sander, Alien fra Tierry Mugler og Her fra Narciso Rodrigues.

Gucci Rush har jeg ogsaa altid vaeret vild med, men som naevnt flere gange i den traad ville det vaere rigtig fedt med en ny duft til brylluppet :cheerleader3:

F.eks. kan Carsten stadig huske hvilke parfumer jeg brugte, da vi laerte hinanden at kende for 11 aar siden (Narcisse og 1881), og jeg kan huske hans duft fra dengang (Roma). Saa jeg er overbevidst om, at til denne store dag skal en helt speciel duft til, til os begge - som vi saa forhaabentligt vil kunne huske paa vores sölvbryllupsdag til den tid...... :cheerleader3:

Melder tilbage naar jeg har fundet DUFTEN!!!!

Det kunne da egentlig ogsaa vaere meget sjovt at höre hvilke dufte jeres maend bruger..... :cheerleader3:

:cheerleader3: fra Else

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik en 50ml Issey Miyake duft af mine forældre i fødsalsdagsgave, så den er puttet væk til om nogle måneder..Sammen med den var der en lille prøve på den blå herreduft fra Issey og den er bare SUPER god!!

Lige da den kom på, var min første tanke: "Eau de fluegift" :cheerleader3: - men efter bare 5 min var jeg helt solgt og er VILD med den!!

Så jeg har købt den til kærestens fødselsdag, 13. februar, så vi har hver vores IM duft - ihh, jeg glæder mig!! Han syntes nemlig også at den var god!! :cheerleader3::cheerleader3:

:cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg fik en 50ml Issey Miyake duft af mine forældre i fødsalsdagsgave, så den er puttet væk til om nogle måneder..Sammen med den var der en lille prøve på den blå herreduft fra Issey og den er bare SUPER god!!

Lige da den kom på, var min første tanke: "Eau de fluegift"  -HAHA- - men efter bare 5 min var jeg helt solgt og er VILD med den!!

Så jeg har købt den til kærestens fødselsdag, 13. februar, så vi har hver vores IM duft - ihh, jeg glæder mig!! Han syntes nemlig også at den var god!! :cheerleader3:  :cheerleader3:

:cheerleader3:  :cheerleader3:  :cheerleader3:  :cheerleader3:

<{POST_SNAPBACK}>

:bearhug: Jeg var også helt vild med den, men lige efter jeg fik den, blev jeg gravid med den første og havde totalt kvalme i 3 mdr. :puke: (Skal lige siges at min lugtesans, er totalt skærpet når jeg er gravid. ØV) Så efter jeg havde født, var jeg ved at kaste op, hver gang jeg lugtede til den.... SÅ den blev solgt igen :cheerleader3:

Men jeg regner med, at jeg skal have Marc Jacobs på, når vi skal :bearhug:

:cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg skal helt sikkert have Hugo Boss Woman Deep Red på, det er en fortryllende og varm duft som også vil passe perfekt til vores blodrøde tema!!! Har I duftet den? Den er vidunderlig!!! Lidt tung, og utrolig feminin! Fik den i julegave af min kære forlovede, han havde selv valgt den til mig. Jeg kendte den ikke inden da. Ja, jeg lyder som en hel reklamefilm, men den er altså bare :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har også bestemt mig for at finde en helt ny duft som jeg kunne forbinde med dagen..

Da jeg var inde og prøve brudekjle havde ekspedienten en på som bare var så god.. Jeg kunne ikke kende duften,men .. ih.. hvor var den god..

Jeg suser så ned i Matas for at test snuse.. men nej... kunne bare ikke finde den..

Så måtte tilbage og spørge ekspedienten...

Hvad må man ikke gennemgå?? :cheerleader3:

Amor amor fra Chacarel...

Så det skal være min duft på dagen... :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg havde jo sådan set tænkt mig bare at se hvad jeg følte for på dagen, men i går gav min dejlige kæreste mig et stort knus og spurgte hvad det var jeg duftede så dejligt af, som gjorde ham helt nyforelsket. :cheerleader3: Jeg havde fundet en gammel kending frem, som jeg vist brugte ofte dengang vi startede med at komme sammen. (Tendre Poison fra Christian Dior. ) Jeg blev så rørt! Tænk at dufte sådan kan fremkalde gamle minder! Så nu tror jeg at jeg tager den på til brylluppet.

post-15692-1138629698.jpg

0

Del dette indlæg

jeg tror at jeg skal have Ralph Lauren "Glamourous" for den er jeg helt vild med og det er min udkårne også han købte den til mig da jeg fødte vores anden søn d 5/7-2005 :blink::bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer