Galadriel

Mette og Jonas' bryllup d. 26. august 2006

160 indlæg i dette emne

Bahhhh det her forum burde bryde ned de næste par timer, for jeg kan bare ikke tage mig sammen til at sidde og skrive statisk, sådan som jeg burde.

Hvor er det bare surt at have eksamen at tænke på samtidig med bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det en fed gæstebog, og lige i de farver jeg kan bruge. Hvis du kan leve med at en sønderjysk brud har en magen til vil jeg da meget gerne høre lidt om pris og hvor den kan købes. :iloveyou:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja Mette jeg kan sørme godt forstå dit valg af kjole nu hvor jeg ser den rigtige, den er bare super flot til dig...

Det synes jeg bare også :bunny_4:

Tak for sidst, det var simpelt hen bare så hyggeligt.

Jeg havde jo ikke fået taget min usb-pind op af tasken da jeg kom over til gruppen idag for at skrive opgave, så jeg fik også lige vist min gruppe alle mine billeder også :) Man kan jo ikke lader være

0

Del dette indlæg

:) Hejsa!

Så kom jeg da lige forbi din tråd! Og hvor er der da bare mange skønne ting! WAUW Siger jeg bare til dig i din kjole hvor er du da bare smuk, og hvor er kjolen da bare skøn!

Superfede billeder er det også, bliver sjovt at se når i får taget jeres egne!

Hygge hejsa! :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Jaja nu blev jeg genopfrisket - havde jo en del diskussioner med supersussen hvilken kjole du skulle vælge. Og kan nu se at du på prøvebilleder også har lidt kortere hår - men da jeg så din kjole kunne jeg godt huske den - det er den flotteste og perfekte du har valgt.

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der sørme sket lidt igen :bearhug:

I onsdags havde vi møde med præsten. Hun virkede rigtig sød, så jeg er sikker på at det nok skal blive godt. Hun fortalte om hvordan det hele kommer til at foregå og så fik vi valgt salmer også.

Vi valgte:

I østen stiger solen op

I blev skabt som mand og kvinde

Det er så yndigt at følges ad

Nu skal jeg så bare have fundet ud af hvordan vi skal lave salmehæfterne. Det havde jeg bare overhovedet ikke tænkt på, så der er jeg lidt i panik. Bliver nok lidt svært at få dem til at passe til invitationerne og bordkortene (når de engang er lavet).

Igår fik jeg så snakket med det par som skal giftes inden os og lavet en aftale med blomster i kirken. Det kommer til at blive creme og bordoux farvede blomster :blush: Det er jo super, så passer det til resten.

Jeg fik også lavet aftale med fotografen. Jeg skal have lavet bodouir billeder mandag d. 26. juni. Den dag skal jeg også have prøve sat mit hår, så jeg regner med at mine billeder bliver med det "rigtige" hår og slør (så kan det jo dække de mindre flatterende steder på min krop :P )

Puha, jeg har faktisk fået en del ordnet. torsdag i næste uge skal jeg hente mit slør hos Panayotis, dagen efter skal jeg have ordnet negle og om lørdagen holder vi prøvemiddag/vinsmagning, hvor vores forældre kommer.

Eneste minus der er, er bare at jeg på onsdag lige skal have overstået en erhvervsøkonomi eksamen -HAHA-

I tirsdags var jeg oppe i statistik og nøj hvor gik det bare ikke godt, men jeg bestod da med mit 7-tal pyhhhhh.

0

Del dette indlæg

Brudepigebuketterne!

Jeg blev inspireret af en herindefra, håber det var ok at stjæle idéen.

Det er godt nok Jonas der kommer til at stå for dem, sådan at de kommer til at matche min brudebuket. Jeg har bare vist ham billedet af den buket som jeg synes skal være model for brudepigebuketterne.

post-18173-1150467384.jpg

De skal være noget i den stil, bare mindre. Tænkte på ca tennisbold størrelse og måske med satinbånd i stedet for perlesnor, men blomsterne kommer til at være op til Jonas.

Tror bare mine 2 små niecer vil elske de buketter. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Så går den store jagt på et flot sted at blive fotograferet på vores bryllupsdag :bearhug:

Vi tager ud og kigger på et par steder lige her om lidt.

Så skal vi mødes med fotografen imorgen kl. 15.30, så hun kan se det sted vi har valgt.

Jeg har også snakket med kordegnen i Balle om det kan lade sig gøre at låne sognegården, i den utænkelige situation at det skulle regne på dagen. Det var ikke noget problem :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en smuk kjole, du har fundet dig!!

Held og lykke med at finde et flot sted, I kan fotograferes. Det skal nok lykkes :bearhug:

:blush:

Jamen tak for rosen -HAHA- Jeg er også selv meget glad for den. Eneste er bare lige at der er for lang tid til jeg skal gå rundt i den hele dagen :baa:

Stedet for fotografering står imellem Indelukket og Silkeborg Bad. Hvor er det godt nok svært at vælge.

0

Del dette indlæg

Så skal vi mødes med fotografen her om en halv time oppe ved kirken.

Regner med at vi lige tager en kigger rundt omkring kirken og bagefter tager til Silkeborg Bad og Indelukket og ser hvad der kan blive bedst.

Arj - det må da være skønt sådan at kunne mødes på forhånd og tale om, hvad for nogle billeder man gerne vil have taget!! :biggrin:

Fandt I nogle gode steder?

Redigeret af Lena2007
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal vi mødes med fotografen her om en halv time oppe ved kirken.

Regner med at vi lige tager en kigger rundt omkring kirken og bagefter tager til Silkeborg Bad og Indelukket og ser hvad der kan blive bedst.

Arj - det må da være skønt sådan at kunne mødes på forhånd og tale om, hvad for nogle billeder man gerne vil have taget!! :biggrin:

Fandt I nogle gode steder?

Ja det er bare dejligt. Og jeg kan ALTID ringe til hende hvornår det skulle være (næsten da i hvert fald ;) ) for det er en god ven af mine forældre. Er så glad for at det er hende der skal tage billederne, for hun er altid i super godt humør, som altid smitter af på andre http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/thumbsupsmileyanim.gif

Efter vi havde mødt med hende ved kirken, tog vi ind i Indelukket og gik en tur rundt. Fandt ret hurtigt ud af at det bare vil være så godt som perfekt. Der er i hvert fald masser af muligheder for gode/sjove/pæne billeder, så med mindre det øser ned (hvilket det selvfølgelig ikke gør) på dagen, så skal vi en tur ned i Indelukket på "picknik"

0

Del dette indlæg

Hej Mette...

Så fik jeg endelig lagt en hilsen i din tråd.....

Din kjole er jo inten andet end fantastisk.... Virkelig flot.....!

Den buket med snoren er jeg også bare helt vild med. Jeg havde selv sendt medenstående billede med Niels (Ikke lige Jeres farver... i know), Men jeg tror desværre at han har valgt en mere klassisk... Jeg synes ellers at denne er vildt praktisk....

Glæder mig til at se mere fra Jeres planlægning

:biggrin:

Susanne

post-13440-1150655159.jpg

0

Del dette indlæg

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Hej Mette...

Så fik jeg endelig lagt en hilsen i din tråd.....

Din kjole er jo inten andet end fantastisk.... Virkelig flot.....!

Den buket med snoren er jeg også bare helt vild med. Jeg havde selv sendt medenstående billede med Niels (Ikke lige Jeres farver... i know), Men jeg tror desværre at han har valgt en mere klassisk... Jeg synes ellers at denne er vildt praktisk....

Glæder mig til at se mere fra Jeres planlægning

:biggrin:

Susanne

Takker for komplimenten :super:

Den er godt nok også bare sød den buket. Egentligt så har jeg rigtig svært ved at finde ud af hvad jeg synes bedst om vedr. brudebuketten.

Jeg syntes bare at den "taskebuket" er såååååå sød. Sådan en i lidt mindre format vil bare være perfekt (og praktisk) til mine to små niecer, som skal være brudepiger for mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tidsplan for den næste uge:

Frem til onsdag: læse læse og lige læse lidt mere. Skal til erhvervsøkonomi eksamen onsdag kl. 13.50. Håber bare så meget at jeg kan tage mig sammen til at forbedre mig bedre til EØ end jeg gjorde til statistik. Skal bare for alt i verden bestå, så jeg ikke skal til reeksamen i august.

Torsdag: Hente mit slør hos Panayotis i Vejle (Så kan jeg jo lige passende prøve min kjole en enkelt gang mere, hvis der er mulighed for det :biggrin: ) Aflevere det hjemme ved min mor.

Fredag: Have ordnet negle, så jeg kan vænne mig til de noget længere gelenegle inden brylluppet. Plus forberede så meget som muligt til prøvemiddag lørdag inkl. handle ind selvfølgelig.

Lørdag: Hvis det på nogen måde kan lade sig gøre, skal jeg til globryllup ved Supersussen http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif Derefter er det hjem og kokkere til vores forældre kommer over til prøvemiddag/vinsmagning. Skal lige huske at få lavet en eller anden form for pointgivningssystem til vinene, så vi kan huske hvad der er bedst bagefter :super:

Søndag: Tømmermænd og oprydning

Mandag: Hente slør hos mor, til frisør kl. 9.00 hvor jeg får sat min brudeopsætning, når vi har fundet ud af hvordan det skal se ud. Klippes og evt. farves også. Derefter er det en tur hjem og få lagt en flot gang makeup, finde diverse remedier/sexet lingeri mv og så videre ud til vores fotograf og få taget bodouir billeder til morgengave til Jonas. Så skal jeg selvfølgelig lige hjem til mor og aflevere sløret igen.

Puha, hvor jeg bare glæder mig til onsdag eftermiddag, når mine eksaminer er overstået, så alt jeg skal tænke på er bryllup bryllup bryllup :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hvor skal du ha' lavet negle og hvem skal tage billederne af dig..?

Jeg prøver Salon Gorgeous på Hostrupsgade. Jeg har tidligere fået dem lavet af Bianca dengang hun havde SunRay, men desværre har jeg ikke hendes tlf. så jeg kan kontakte hende. Hun er ellers bare dygtig. Håber Salon Gorgeous er lige så god.

Det er en ven af mine forældre der skal tage vores billeder. Hun har jhh fotogÉn i Ejstrupholm.

0

Del dette indlæg

Derefter er det en tur hjem og få lagt en flot gang makeup, finde diverse remedier/sexet lingeri mv og så videre ud til vores fotograf og få taget bodouir billeder til morgengave til Jonas.

Spændende!! Sådan nogle har jeg også fået taget - sidste år til min kærestes 30års fødselsdagsgave. Det var ganske grænse-overskridende, men jeg var SÅ stolt af mig selv bagefter! :bearhug:

Håber du også får en rigtig god oplevelse!

Og held og lykke med eksamen!! :loveflag:

0

Del dette indlæg

Puha, hvor jeg bare glæder mig til onsdag eftermiddag, når mine eksaminer er overstået, så alt jeg skal tænke på er bryllup bryllup bryllup :loveshower:

Puh, ja, men tiden skal nok gå stærkt, og så kan du tillade dig at have bryllup på hjernen 24 timer i døgnet!! Skønno! :loveflag::bearhug::blush:

Held og lykke med eksamen!

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer