Galadriel

Mette og Jonas' bryllup d. 26. august 2006

160 indlæg i dette emne

HAHA nej Lisbeth tæerne er stadig normalfarvede så alt er vel i den afdeling :)

Tak for alle lykønskningerne allerede.

Det er nok også ret begrænset hvor meget mere jeg når at komme på inden.

Vi var lige ude og handle det sidste ind idag og nøj sikke et mareridt at finde et stedi Silkeborg, hvor man kunne købe en kasse dansk vand (ud over landkjær og andre billig mærker) og fanta free, så det endte med at vi tog i Bilka i Tilst. Og det gjorde åbenbart ikke noget for der var tilbud på sodavand :blush: så køreturen kom da ikke til at koste ekstra.

Men men men! Vi glemte fuldstændig at hente tallerkner idag! Så det er lige en ting mere vi skal huske imorgen.

Ellers så går resten af aftenen med at lave bordplan og pakke kuffert hjem til min mor og til hotellet. Og så skal jeg lige en tur hjem og hente min mors bil forhåbentligt så vi bedre kan have øllet imorgen tidligt

Nå tid til aftensmad

SÅ ER DET I OVERMORGEN!!!!

HVOR ER DET VILDT! :biggrin::sm::huh:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

.... og nu er det blevet til, at det er

:balloons::bearhug::):biggrin::kiss:

IDAG I SKAL GIFTES

... for jeg kan ikke få mig selv sparket til køjs... må jo hellere, så jeg er frisk til at tage billeder af :td: i... øhh - ved kirken (suk - der må ikke tages billeder under vielsen) om 14 timer :yay: . Og jeg tillader mig at vente med at ønske tillykke, til jeg kan gøre det face-to-face :hug: .

Når jeg kommer hjem, kommer der snarest muligt billeder under 'Billeder af brudepar'.

:kiss:

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været til et fantastisk glo-bryllup hos Annemette og Jonas.

Her er et billede af dem som nygifte. Der ligger mange flere billeder lige her.

post-10810-1156626401.jpg

:balloons:

-Lisbeth

Redigeret af Lisbeth67
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak allesammen!!!

Det var simpelthen en fantastisk dag! Al planlægningen og bekymringerne værd. Jeg nød dagen i fulde drag!

Jeg skal nok lige få lagt lidt flere billeder ind af både planlægning og bryllup (når jeg en gang får nogle af gæsterne)

Og så i hvor flot Jonas var?!

Og så i min buket?! Den var flottere end jeg havde forestillet mig at den kunne blive. Det hele var i det hele taget bare perfekt! (ja altså regnen kunne nu godt have ventet lige en time med at komme, men pyt, der skulle vist være et par pletskud alligevel)

:balloons: til alle der har fulgt med i vores planlægning

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer