Galadriel

Mette og Jonas' bryllup d. 26. august 2006

160 indlæg i dette emne

Total eksamenspanik!!!!!

Jeg bliver hentet om en time, så tager vi afsted ind på skolen i Herning.

Jeg føler mig slet slet ikke klar!

Vil bare så gerne være ovre denne dag. Eller i hvert fald at kl var 14.15 så ville den dumme eksamen være bag mig.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUHUUUUUUU!!!!

Eksamen overstået!

Jeg fik 9!!!!!

Vi fik at vide at vores rapport var den bedste i år!!!!!

Nu kan jeg langt om længe ånde lettet op!

:griner:-

Jeg fatter det bare slet ikke.

Nu er jeg ovre første år af HD 1. del!

7-tal i statistik og nu med 9!!!! i erhvervsøkonomi!

:bearhug: :carrot: :bearhug::blink::( :smolf: :)-HAHA-:kiss:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have allesammen :balloons:

Jeg er også bare glad for at det er overstået nu.

Hej og Tillykke med det rigtig flotte resultat! Det er da virkelig godt gået! Jeg tænkte på, går du inde på HIH????

Ja det gør jeg teknisk set. Men undervisningen foregår i Silkeborg, men jeg var da til eksamen på HIH.

0

Del dette indlæg

Så har vi overstået "prøvemiddagen"/vinsmagningen.

Efter at have været til globryllup med de andre bridezillaer hos SuperSussen, skyndte jeg mig hjem for at se om jeg kunne efterligne den menu kogekonen laver for os til brylluppet.

Tror det lykkedes sådan nogenlunde. Vores forældre syntes i hvert fald at det hele smagte rigtig godt.

Jeg havde lavet et lille afkrydsningsskema til os alle sammen så vi bare skulle krydse af hvor god den pågældende vin var fra 5-1 hvor 5 var bedst. Vi havde 3 hvide og 3 røde og hele 5 dessertvine at skulle smage på. Hvor var det egentligt svært at nå at smage 3 hvidvine inden forretten var spist.

Nå men menukortet kommer til at lyde sådan her:

*Forret*

Lakserose på salatbund med asparges og flute

Vin: Carmen chardonney, Maipo Valley

*Hovedret*

Kalveculotte med syltede rødløg, gulerødder og sukkerærter

Tilbehør: råstegte kartofler med skysauce

Vin: Carmen syrah-merlot, Rapel Valley

*Dessert*

Pandekager med is og frugter (jordbær, ananas, kiwi) og appelsinsauce

Vin: Moscato Arione, spumante

*Natmad*

2-3 forskellige tærter

Mums! Det er godt der ikke er så lang tid tilbage!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mette

Det var hyggeligt at møde dig igår :)

Det lyder virkelig som en lækker menu, du må sige til, hvis der bliver en plads ledig til brylluppet :) Dine forberedelser virker enormt gennemførte med prøvemiddag til vinsmagningen og det hele :balloons:

Så er det imorgen, du skal have taget billeder? Jeg håber, det går godt, og du bliver tilfreds med resultatet. Husk vi elsker billeder! :) Men selvfølgelig kun hvis du har mod på at lægge dem herind :)

Held og lykke med det i hvert fald.

:)

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Det var hyggeligt at møde dig igår :blink:

Det lyder virkelig som en lækker menu, du må sige til, hvis der bliver en plads ledig til brylluppet :) Dine forberedelser virker enormt gennemførte med prøvemiddag til vinsmagningen og det hele :balloons:

Så er det imorgen, du skal have taget billeder? Jeg håber, det går godt, og du bliver tilfreds med resultatet. Husk vi elsker billeder! :) Men selvfølgelig kun hvis du har mod på at lægge dem herind :)

Held og lykke med det i hvert fald.

Tror måske det der med en ledig plads bliver lidt et problem, for indtil videre hvis de sidste vi mangler at høre fra også kommer, så er det kun lige at det passer med bordene :P Så bliver vi 64 og vi skal sidde ved runde 8-mands borde.

Og så er prøveopsætningen klaret!

Havde jo tid kl. 9.00 i morges, men da jeg så kom derind sagde frisøren at de havde altså ikke tid. Jeg var jo sat på til NÆSTE mandag! Jamen det kan jeg jo ikke!!! Der er jeg i sommerhus! Total panik!

Hun havde så lidt tid kl. 11.00 om jeg kunne komme ind der... Tjo... Det kunne jeg jo blive nødt til. Havde jo aftalt at jeg skulle have taget billeder idag. Så jeg brugte de 2 timer inde i byen i øs pøs regnvejr sammen med min storesøster. Da jeg så kom tilbage til frisøren sagde hun at hun havde fået et afbud, så nu havde hun god tid til mig. Det var jo bare fedt.

Nøj hvor blev mit slør godt nok bare beundret! De 2 frisører der er i salonen var vilde med det.

Nå men håret det blev sat og jeg var rigtig godt tilfreds! Har ikke noget billede endnu, fotografen har lovet at sende et her i aften. Derefter tog jeg hjem til min storesøster (Ja for selvfølgelig blev Jonas hjemme lige netop idag :) , hvor jeg havde nogle ting han bare ikke måtte se jo. Mænd altså :bask: ) for at få lagt make uppen og så var det ellers afsted til ejstrupholm ca 3 timer senere end forventet.

Fotografen hun var ellers bare super til at sørge for at jeg ikke følte mig akavet eller noget. Til sidst endte vi med at joke lidt på billederne. Fik taget et par "fandango" billeder med en rose i munden :carrot:

Har også et par stykker hvor jeg er "henslængt" i en lovenest/kurverede.

Glæder mig bare så vildt mig til at se dem. Tror også bare at Jonas bliver virkeligt overrasket.

Glæder mig, glæder mig, glæder mig. :loveshower:

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Det lyder spændende med de billeder. Sidder og venter spændt på at se dem. :balloons:

Jeres menu lyder rigtig lækker, det er lige så tænderne løber i vand - jeg er bare helt vild med god mad.

Forøvrigt også rigtig mange gange tillykke med eksamen, :) det må være en lettelse at have det overstået. Det ræs er jeg forhåbentlig færdig med forevigt.

0

Del dette indlæg

Hej Mette

Det lyder spændende med de billeder. Sidder og venter spændt på at se dem. :bearhug:

Jeres menu lyder rigtig lækker, det er lige så tænderne løber i vand - jeg er bare helt vild med god mad.

Forøvrigt også rigtig mange gange tillykke med eksamen, :biggrin: det må være en lettelse at have det overstået. Det ræs er jeg forhåbentlig færdig med forevigt.

Takker. Det er bare en usigelig lettelse at have eksamenerne overstået. Dog vågnede jeg op her til morgen og havde det træls, for jeg havde lige drømt at jeg skulle op til eksamen i min 1. dels hovedopgave og slet ikke var klar til det. Puha... gruer allerede nu for næste år. MEN det er først til næste år :biggrin:

Så fik jeg et par billeder med mit fine hår. Hvad synes i?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for rosen piger. Er selv enormt glad for resultatet.

Nøj hvor det kører for mig idag.

Har lige købt en scrapboss ting fra fiskars, så jeg kan komme i gang med bordkortene/velkomst- og velbekomme sang

Så har jeg også lige været hos HBL vine, som "vandt" vinsmagningen, og bestilt al vinen. Jeg fik oven i købet bestilt bailey, whiskey, cognac og vodka og så får vi det hele leveret ved forsamlingshuset om fredagen. Hvor er det bare super.

Så mangler vi bare at finde ud af hvad vi gør med sodavand. Det er så pokkers dyrt herhjemme og jeg har bare ikke lyst til at betale 130kr + pant pr. kasse coca cola og vi nægter at servere "billig" sodavand eller pepsi. Øv øv.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så mangler vi bare at finde ud af hvad vi gør med sodavand. Det er så pokkers dyrt herhjemme og jeg har bare ikke lyst til at betale 130kr + pant pr. kasse coca cola og vi nægter at servere "billig" sodavand eller pepsi. Øv øv.

Samme indstilling havde vi - så de er indkøbt på tilbud i Bilka, føtex og Kvickly til 45-50 kr. plus pant.

0

Del dette indlæg

Hej Mette...

Jeg har godtnok allerede sagt tillykke pr. fon og personligt, men det kan da ikke gøres nok - så TILLYKKE med det flotte resultat i erhvervsøkonomi :bearhug:

Og så til dine billeder - hold da magle, hvor ER de blevet flotte... smukt hår du har fået dig - selvom der var forhindringer undervejs. Det bliver dejligt at se live i Balle kirke og der er jo ikke så lang tid til :biggrin: .

Menuen er lige så tænderne løber i vand - jeg er også villig til at komme med på et afbud :biggrin: .

Vi snakkes ved.

:biggrin:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Wauw ja, dit hår er jo sindssygt flot. Det er virkelig en super prøveopsætning. *Suk, jeg vil også have sat mit hår igen* :biggrin:

Godt at høre du havde en god oplevelse ved fotografen :biggrin: Nogle gange er det også bare godt at lave lidt sjov med det hele, som I gjorde

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Fotografen sender mig en cd idag hvor hun kun har grov sorteret. Der skulle være omkring 130 billeder! Så der bliver noget at kigge igennem imorgen når posten kommer. Er bare så spændt på hvad det er for noget. Og hvor sære de kangkang billeder ser ud :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er cden kommet idag, men i må vente til imorgen med at se nogle billeder, for ikke ret lang tid efter at posten havde været her kom Jonas hjem.

Og manner hvor vil jeg gerne være tyndere

Jamen Mette, du er da en slank pige. Er du sikker på, du ikke bare er for kritisk overfor dig selv? Jeg er sikker på, det er blevet nogle gode billeder.

Glæder mig til at se dem :biggrin:

0

Del dette indlæg

Hvor er jeg godt nok arig lige nu.

Jeg burde ikke have noget at brokke mig over.

Trods det at vi i torsdags kiggede på finanserne og fandt ud af at det stod skidt til, så fandt vi en løsning der kunne bruges, så vi ikke skulle overtrække 10-15.000 på kontoen. Og her idag blev jeg ringet op af svigermor. Hun ville da bare lige invitere på grillmad imorgen. Der fortalte hun såat hun lige har fået udbetalt arven efter hendes mor som døde sidste sommer og der ville blive en lille sum til begge hendes drenge. Fedt! Så behøver vi ikke længere nødløsningen og Jonas kan også få den nye computer han så gerne vil have.

Alt er fryd og gammen...

Så ringer min lillesøster der er på Roskilde Festival og stortuder. Alle dem hun er sammen med derovre er sure på hende fordi de alligevel overtalte hende til at tage med, trods det at hun blev opereret for en diskoprolaps for 4 uger siden og derfor skal bruge meget hjælp og ikke kan stå aller førest og bare være total partygirl lige som de har lyst til. Så nu er de alle sammen irriteret over at hun tager en evighed om at gå og skal stå bagerst og you name it. Hendes bedste veninde er pludselig ligeglad med hende og best pal med den anden pige der er med. Hendes kæreste bliver presset af hans bedste ven til at efterlade hende og være party boy sammen med vennen. Vennen står nærmest og prøver at splitte dem ad! Så står jeg bare og er utrolig harm over at de behandler min lillesøster og hendes kæreste på den måde og så stadig kalder sig venner! ARGH! Og der er intet jeg kan gøre for at hjælper hende! Jeg har bare så meget lyst til at stå og råbe af de "venner" og fortælle dem nogle sandheder. Og det værste er at jeg i bund og grund ikke ønsker hun skal komme op og tottes med nogen af dem, for hun har haft det så svært med venner hele hendes liv og jeg troede endelig hun havde fundet nogle hun kunne stole på.

Jeg ved da godt det er svært hele tiden at huske på at hun er en smule handicappet, men man må altså bare hjælpe til alligevel. Og i det mindste bare være der for hende og ikke bare efterlade hende i lejren fordi de ikke gider gå i rigtig god tid, så hun også kan nå at gå ned til scenen uden at smadre hendes ryg total.

Det eneste jeg kunne gøre var at sige til hende at hun skulle forsøge at more sig, med eller uden dem. Der må være nogle hjælpesomme personer, som er villig til at tage hendes picnicstol med ned til scenen og hjælpe hende tilbage igen, så hun kan nyde musikken. Ellers har jeg sagt at så må hun tage hjem

Sikke nogle venner hva?!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer