270805

Hvis der er nogen

30 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

NAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIII Mette altså :hug::hug::birthday:

Tusind gange tillykke med den fantastiske nyhed....

Så har vi måske også fået nyt medlem inde på Babyklar?? :hug:

Knus Trisse :hug:

Jepper søde Trisse - det kan du tro. En anelse undercover, men jeg er der. Hører til i september-terminen. :carrot:

T I L L Y K K E med den "søde" nyhed!!

:birthday::hug::birthday:

Tusind tak skal du have. :butterfly:

Uhh tilykke med den nye ticker Mette - sådan vil jeg også gerne have efter bryllupet.

:birthday::birthday::birthday::hug: Sandra

Det var jo også det, der var vores plan. Men at det kommer til at ramme så tæt på vores 1. bryllupsdag (27-08) :hug: havde vi ikke regnet med. Foreløbig skal babyen kommer omkring 1. september, plus minus et par dage. :birthday: Held og lykke med jeres projekt også, når I når så langt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sødeste mette

hvordan kunne man glemme dig :biggrin: ej endnu engang stort tillykke herfra, håber du fik min mail den anden dag

:bearhug: Rikke

Jeg gør mig bemærket, gør jeg. -HAHA- Takker for mailen, har fået den. Knus til dig og Jens herfra. :butterfly:

:balloons: Tillykke Mette :blush:

.... men jeg havde nu luret dig på Babyklar http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/whistling.gif

:bearhug: Tina

Tihi :biggrin: Helt undercover har jeg vist ikke helt været.

Nææææh, tillykke med omstændighederne :):(

Tusind tak skal du have. :super:

Sødeste Mette.

Tusind gange tilykke :carrot: (y) Håber vi kan gøre jeg kunsten efter om små 2 måneder :thumbsupsmileyanim:

Pernille :bearhug:

Det kunne da være dejligt, søde Pernille. Smider lige lidt babystøv din vej, og tak for hilsnen oveni. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/00000858.gif

Åh, hvor ER du bare heldig!!! :blush:

Tillykke med den kommende baby! :balloon::(

Kærligst Fynbo :yllove:

:butterfly: Jeg føler mig også heldig - dejlig følelse. :butterfly:

Selvfølgelig kan jeg huske dig :bearhug:

Og stort stort tillykke med den nye signatur :)

Dejligt at man ikke er glemt - og tak for lykønskningerne. De varmer så meget. :loveshower:
0

Del dette indlæg

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Så vil jeg skynde mig at sætte kryds i kalenderen i september månede så jeg kan titte forbi til et lille barselsbesøg over på den "anden" side af gaden...

Knus Nanna

0

Del dette indlæg

eiiiiiii stort tillykke hvor er det bare skønt for jer .... :blush::)

Jaaaa, det er dejligt. :balloons:

TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Så vil jeg skynde mig at sætte kryds i kalenderen i september månede så jeg kan titte forbi til et lille barselsbesøg over på den "anden" side af gaden...

Knus Nanna

Du skal være så meget velkommen, så sætter jeg en bette kop kaffe, the, cacao, cola eller hvad du er til over til du kommer. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke Mette :thumbsupsmileyanim:

Hvor er den da bare skøn din nye signatur. Så må vi se om den nye Kibæk-borger er sød at komme til verden den 27. august (selvom den 2. september også er en god dag :balloons: )

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går med dig de næste måneder, så du må ikke glemme os på BK som ikke helt er baby-klar.

Lene

0

Del dette indlæg

Tillykke Mette :balloons:

Hvor er den da bare skøn din nye signatur. Så må vi se om den nye Kibæk-borger er sød at komme til verden den 27. august (selvom den 2. september også er en god dag :( )

Jeg glæder mig til at høre hvordan det går med dig de næste måneder, så du må ikke glemme os på BK som ikke helt er baby-klar.

Lene

Den kommer på sin fødselsdag, gør den. :thumbsupsmileyanim: Baby eller ej, så er jeg da så nysgerrig at jeg følger med herinde alligevel. :carrot:

Stort tillykke herfra (tror nu også jeg har set dig inde på babyklar).

Det skal såmænd nok passe, er jo ikke typen, der sådan kan gemme mig i længere tid af gangen. :blush:

Stort tillykke søde, hvor er det dejligt for Jer

:)

Tak skal du have, søde Anja. :carrot: Har da slet ikke hørt, hvordan det går med jobsituationen hos dig?? Håber det bedste og krydser fingre. :butterfly:

0

Del dette indlæg

T I L L Y K K E T I L L Y K K E T I L L Y K K E

T I L L Y K K E T I L L Y K K E

:thumbsupsmileyanim:SØDE METTE, HVOR SKØØØNT FOR JER :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer