Ida13c

KJOLEN !!!

27 indlæg i dette emne

Så blev det også min tur at finde KJOLEN ! Den er fundet hos House of Brides hvor jeg fik super vejledning og det helt rigtige mod og medspil. Jeg kom lidt tidligt så jeg fik en lille vandre tur langs alle kjolerne...og der var den jo! MEN jeg skulle lige prøve noget rødt og det gik ikke lige..og så fik jeg den på og var solgt. Men så prøvede vi os frem med en hel masse andre .En hvor Laynet sagde "den får du ikke lov til at have på du ser forfærdlig ud! Og du har jo fundet KJOLEN !" Jeg gik hjem og sagde at jeg skulle tænke lidt. Og efter en tredje tur til rådhuspladsen er den nu købt! Min datter på 7 mener at det er en Påske kjole og det passer helt til den 15 April! Nå men billeder er det vi alle vil have så jeg prøver at vedhæfte nogle...og ville lige sige at den ser hvid ud i dette lys, men er rent faktiskt creme farvet, og det er et lag lysgul/grønt silke på nederdelen og grønne-chokolade brune blomster på. Det er en Emelie Costa.

det her er kjolen men ikke med mig i den! og så er det med mig lidt længere nede...

post-14951-1140008416.jpg

Redigeret af Ida13c
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

WAAAAUUUUUUWWW!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hvor er den altså bare flot!!!

Og du er bare for lækker i den!!!

Jeg kan sørme godt forstå at du har valgt den...

Knus Nanna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer