Guest Idonno

Bordpynt

25 indlæg i dette emne

Jeg har selv kreeret disse to - efter lidt inspiration i en blomster butik :balloons:

Det er en lav hjerteformet glasvasse, som jeg har fyldt med lys og mørk kokos, eller hvad det hedder.

Så har jeg stukket to kunstige roser i oppe i toppen, og lige lagt lidt ståltråd med brune perler rundt om roserne.

Super enkelt, men meget sødt synes jeg.

Dugen vil være elfenben og servicet helt almindeligt hvidt.

Hvilken farvekombination fungerer bedst??

(Og undskyld de dårlige billeder, har taget dem med mobilen, da min lillesøster har lånt mit digicam)

post-17029-1140194365.jpg

post-17029-1140194480.jpg

Redigeret af Idonno
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Uha hvor er de altså bare flotte!!! Meget søde og enkle!!

Men jeg synes det er meget svært at sige hvilken farvekombination er bedst for de er begge meget smukke!!!

Et forslag kunne være at dække op derhjemme med en elfenbensfarvet dug, hvid service og så først sætte den ene dekoration på og tage et par billeder af det og så bagefter den anden dekoration!! Således har du set begge dele sammen med resten af bordet og kan meget nemmer beslutte dig for hvad du synes er bedst!!

Sådan gjorde jeg til mit bryllup med min ex for at finde de rette farver og kombinationer. Og det virkede rigtigt godt for mig!!

Og så kan vi billedehungerende bridezillas herinde og få lidt flere billeder... :biggrin:

Knus Nanna.

:balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Det kommer vist an på, hvor tydelige du vil have de er! De lyse roser vil blive fremhævet, hvor de mørke vil være lidt mere diskrete (synes dog, at de mørke ser så ellegante ud!)!

Jeg er vild med dem begge. Mon man på en eller anden måde kan bruge dem begge?

Glæder mig til at se resultatet af din "prøveopdækning" på dugen!

:balloons: Nancy

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

kanon flotte dekorationer!!!

Jeg tror den med lyse roser og mørk kokos eller hvad det nu er vil ses bedst på den lyse dug.

Du må gerne specificere hvad du har puttet i, det kan jo være man kunne låne idéen :carrot:

:biggrin: fra Lisbet

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også meget imponeret,de er super søde begge to og jeg ville klart finde en måde, at blande dem lidt sammen på, det burde være muligt.

Glæder mig til, at se billederne af opdækningen.

Pernille

0

Del dette indlæg

Jeg er også derhenne hvor det helt sikkert er de hvide roser.

Om det skal være det lyse eller mørke cocos ved jeg bare ikke???

Og så en anden ting - det bliver sådan set halvdyrt for mig at lave en masse af de der dekortaioner.

Jeg har købt "ingredienserne" hos en blomsterhandler - tror I at man ville kunne få sådan en til at give lidt rabat, hvis man kom og spurgte om et godt tilbud på en masse vaser??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer