TanjaML

F...... Postdanmark

21 indlæg i dette emne

Vi sendte invitationer ud sidste lørdag (9 dage siden!), og har spændt gået og vente på at høre folks reaktioner. Men nu viser det sig at der er gået et eller andet helt galt for PostDanmark, og i hvert fald 2 af invitatonerne er slet ikke kommet frem! :biggrin:

Så nu er vi nødt til at ringe rundt til folk for at høre om de har modtaget dem, så vi kan finde ud af hvor mange nye vi skal sende... :balloons: Det er jeg bare så mega irriteret over; dels har jeg brugt temmelig meget tid på at lave dem, dels er det jo temmelig dyrt (med kort, kuverter og porte løber det op omkring 25 kr. pr. invitation), og dels synes jeg bare at det ødelægger alt omkring det hyggelige ved at sende invitationer ud: Det sjove er jo når folk ikke ved hvornår de kommer og så skulle det gerne ligge som en hyggelig overraskelse i postkassen lige pludselig. Og den del af det får vi jo i hvert fald ikke med når vi skal igang med at ringe rundt og spørge; så kan de jo nok godt regne ud at der snart kommer en ny...

Det var bare lige en masse brok jeg skulle af med... :biggrin:

Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

nej hvor kan jeg føle dig.. Sidder bare og håber det ikke sker for mig... For man vil jo gerne have at det hele er så specielt den dag.. Og alt den tid man har brugt... Jeg har ondt af dig men der er jo ikke noget at gøre det ved... Alt går ikke som man gerne vil her i livet og sådan er det bare...

Sender dig lige en varm knuser :balloons:

knus

0

Del dette indlæg

Vi havde nøjagtigt det samme problem. Gamle Farmor måtte vente i næsten en uge før den dukkede op. Vores venner fik heller ikke deres. Jeg måtte efter en uge lave en ny. Den afleverede Peter i deres postkasse. Dagen efter lå den første i deres postkasse. Var afleveret forkert :biggrin: Nu har de to indbydelser. Jeg smsede også rundt og skrev at folk lige måtte melde tilbage. om de havde modtaget dem, da to familier ikke havde fået dem til tiden.

Det er vildt IRRITERENDE :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg havde godt nok heller ikke ergnet med at det kunne gå så galt... :blush:

Blev ringet op her i formiddags af en fra jylland, som havde modtaget min venindes invitation. Hun har åbenbart engang boet på den samme vej (i København!!!) som min veninde bor på, men overhovedet ikke i det samme nummer og hun har heller ikke hverken somm for- eller efternavn???? Alligevel havde Postdanmark fået sendt den over til hende med flyttestempel på ... :bask: Desværre havde hun fået flået kuverten op uden at tjekke adressen, så den kunne ikke sendes tilbage :blink: Men det var da fint hun ringede, så ved jeg at jeg ikke skal gå og vente på at den kommer frem...

Så indtil videre ved jeg kun at ud af 39 invitationer er de 21 kommet frem, 1 er leveret forkert, 1 er helt forsvundet, og de øvrige er jeg så nødt til at spørge... SKOD! :biggrin:

Tanja

0

Del dette indlæg

Jeg syntes simpelthen det er SÅ forkasteligt at det kan ske.

Man betaler rask væk knap 5 kr. pr. brev, så LUR mig om jeg bliver rasende når mine breve ikke når frem.

Nu skal det siges at vi har boet her i vores hus i et år ( præcis i morgen faktisk) og vi modtager stadig post til de tidligere ejere, selvom vi utallige gange har gjort post Fuc.... Danmark opmærksom på det.

Jeg vil bede om en kvittering på SAMTLIGE invitationer jeg sender ud, for så har jeg bevis for at de er sendt.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte invitationer ud sidste lørdag (9 dage siden!), og har spændt gået og vente på at høre folks reaktioner. Men nu viser det sig at der er gået et eller andet helt galt for PostDanmark, og i hvert fald 2 af invitatonerne er slet ikke kommet frem! :blush:

Det var bare lige en masse brok jeg skulle af med... :toot:

Du har da ret til at brokke dig - det er for dårligt at der bliver post væk for dem http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif . Som andre skriver, så ved de jo godt hvad de skal tage for portoen!!

Vi valgte at aflevere indbydelserne personligt... og det brugte vi så en ferie på :blink: , men så fik vi også reaktionerne med det samme :biggrin: . Der var 3 indbydelser der blev sendt med posten og de nåede heldigvis frem dagen efter som forventet.

Jeg håber da de manglende indbydelser dukker op igen - alt andet ville være rigtigt træls.

:blush:

-Lisbeth

0

Del dette indlæg

Hejsa...

Neeejjj hvor er det altså bare træls men jeg kender det desvære alt for godt!!!

Både med bryllupsinvitationer og med andre breve eller pakker Post Danmark skal tage sig af...

Jeg har nu 3 år i træk sendt en adventspakke til mine forældre i Holland med lidt forskelligt dansk julegodt, en kalenderlys, og en chokoladekalender til min lillebror og samtlige gange er den blvet væk for Post Danmark og først fundet sidst i januar... Ja hurra hvor meget har man så lige lyst til julegodter og kalenderlys?? Og hver gang er den fundet på et postkontor på sjælland og jeg bor i vestjylland!!! :bask: :bask:

Med invitationerne til min søns barnedåb var det det samme og 5 ud af de 28 invitationer der blev sendt dukkede aldrig op og Post Danmark vidste sørme ikke hvor de var!! :blush:

Så til brylluppet var vi ude og aflevere alle invitationerne selv undtagen dem som boede på sjælland og i udlandet og der måtte vi også sende 3 stuks igen fordi de var blevet væk!! Så jeg stoler sgi ikke mere på Post Danmark!! ALt hvad jeg sender nu der er vigtigt sender jeg nu anbefalet for så har jeg i det mindste en kvittering!!

Jeg håber at i andre med-bridezillas komemr nemmere igennem det og ikke mister for mange invitationer på grund af manglende kundskaber inde ved Post Danmark!!!

Knus Nanna.

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ARRRGH: I gør mig mere og mere nervøse. Havde end ikke OVERVEJET at jeg her efterfølgende skulle tænke på om invitationerne er nået frem. Kan lige se at jeg når S.U'en nærmer sig går og er MØGIRRITERET over de spader der ikke snørkler sig sammen til at svare.... og så er det måske fordi de ingen invitation har fået! :biggrin:

ØV, ØV for noget møg.

0

Del dette indlæg

ARRRGH: I gør mig mere og mere nervøse. Havde end ikke OVERVEJET at jeg her efterfølgende skulle tænke på om invitationerne er nået frem. Kan lige se at jeg når S.U'en nærmer sig går og er MØGIRRITERET over de spader der ikke snørkler sig sammen til at svare.... og så er det måske fordi de ingen invitation har fået! :biggrin:

ØV, ØV for noget møg.

Ja jeg tænkte faktisk på det samme!! Vi har ikke mere end en lille måned fra vi sender dem til der er SU dato!!. Hvis de nu slet ikke kommer frem, eller der går meget lang tid!! Så kan vi jo altså nemt nå at komme til SU datoen!!...

0

Del dette indlæg

hej alle sammen

jeg ved at det er noget f.............. :blink: det med post f..... :toot: danmark, men vi var ude fpr at vores vielsattest blev væk med posten( er aldrig dukket op har enda efterlyst hos post danmarks hovede efdeling) men vi fik da lavet en ny og så faxet vi den til kommunen, så det er nu iorden puha.

jeg ved at de kan lave fejl og er der mennesketligt at fejle, men der er vise fejl de bare ikke skal lave og det er at sende bryllupsinvitationer forkert eller at de forsvinder. :biggrin: vi har tænk os at sende dem pr. efterkrav så ved vi at de kommer fra til rette ejer og vi for dokumnetation på det. det koster noget mere men jeg løber ikke den risiko at lave flere invitation bare fordi post.......... :blush: danmark ikke kan deres job. :blush:

0

Del dette indlæg

:biggrin: vi har tænk os at sende dem pr. efterkrav så ved vi at de kommer fra til rette ejer og vi for dokumnetation på det. det koster noget mere men jeg løber ikke den risiko at lave flere invitation bare fordi post.......... :( danmark ikke kan deres job. HUUG

Hvis jeg ikke husker meget galt koster det 50-60 kroner pr. brev, så det bliver da en dyr affære... Jow, de ved godt hvad de skal have for at dele brevene ud...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil altså lige sige at jeg kun engang har lavet erfaring at brevet ikke kom frem og så var det mig der havde byttet rund i hus og etage nummer - men den kom da tilbage til mig - alle vores invitationer er kommet godt frem - så det kan lade sig gøre.

:biggrin: Sandra

0

Del dette indlæg

Hej jeg har desværre også været en af dem at 5 indbydelser ikke er kommet ud så jeg måtte ringe rundt til venner og familien for at høre om de har modtaget dem og jeg sendte dem den 2 januar og de 5 har stadigvæk ikke fået dem og jeg har bare det jeg fik lavet mine og trykket dem så jeg har ikke bestilt 5 nye da jeg syntes det er for dyrt for det koste 300 et få trykt skrift i so jeg må i gang med pap og saks og lave de skide 5 indbydelser pokkers post danmark...... :biggrin:

0

Del dette indlæg

Ja jeg tænkte faktisk på det samme!! Vi har ikke mere end en lille måned fra vi sender dem til der er SU dato!!. Hvis de nu slet ikke kommer frem, eller der går meget lang tid!! Så kan vi jo altså nemt nå at komme til SU datoen!!...

Uha det var godt nok ikke lang tid. En måned, og slet ikke når i skal giftes den 22.7. det er jo lige midt i ferien.

Jeg ville sende ud senest 3 mdr før.

Vi har sendt vores 5.2, og vi skal giftes den 24.6

0

Del dette indlæg

Så er vi oppe på 4 forsvundne invitationer ud af 39 sendte!!! :) Og der er stadig 7 vi ikke har hørt fra...

Hvor er det bare sur -HAHA- !!! Det har virkelig ødelagt meget af glæden ved endelig at ave fået lavet invitationerne færdig og fået dem sendt afsted...

Tanja

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha det var godt nok ikke lang tid. En måned, og slet ikke når i skal giftes den 22.7. det er jo lige midt i ferien.

Jeg ville sende ud senest 3 mdr før.

Vi har sendt vores 5.2, og vi skal giftes den 24.6

Jeg tror du har misforstået det jeg skrev!

Det jeg har skrevet er, at fra vi sender dem til vi har SU er der 1 md.!!!...

Vi sender dem d. 5 marts, og har bryllup 22 juli. Dvs. de bliver sendt ca. 4 1/2 md før brylluppet!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer