stub

stubs inspiration 18.08.07 kl. 11.30

165 indlæg i dette emne

chme

:cheerleader3::cheerleader3::balloons:

Tak for din hilsen!

Hvis ikke I allerede HAR fundet et sted, jamen så er Villa Rex da helt sikkert en løsning for jer også... Man kan jo få et arrangement der inkluderer overnatning til alle... for 1295 pr. person!

Ellers så synes jeg at du skulle kigge på paradiz - klik her!.

Det ligger på sydsjælland, og så er der knapt så langt - SELVOM man skal krydse broen! Men det ville jeg selv have valgt, hvis jeg havde mod på afstanden og planlægningen selv! Det ser ud til at stemning er lidt af den samme nemlig....

Trombonen

Tak for din hilsen også - og billederne! Jeg er nu bare ikke lige til opsat hår... :biggrin:

Men du er selvfølgelig velkommen til at stjæle alt det du vil, der kan inspirere...

(Dét har jeg jo selv gjort med det meste...!) :)

Redigeret af stub
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min entre i kirken...

Jeg har tænkt mig at spørge et kor, som jeg selv INGEN forbindelse har til overhovedet, om de ville hjælpe mig med at gøre min dag til noget særligt! Jeg villle være rørt, hvis de villle sige ja.... Det er koret, hvor min far sang igennem mange år. Min far døde i 2003, og der fik jeg dem til at synge ved bisættelsen. Da han så ikke kan følge mig op ad gulvet på dagen, så kunne jeg jo i stedet ledsages af musikken han så godt kunne lide ved koret, hvor han engang deltog.

Ja, det var bare en tanke - ved ikke om jeg får taget mig sammen til at spørge - men der er jo også længe til endnu!

0

Del dette indlæg

Sjove påfund! (tyvstjålet fra andre....!)

En jurist er jo NØDT til at have et ordensreglement:

(Et eksempel)

Ærede gæster!

Bemærk venligst følgende regler:

§ 01. Man spiser kun af sin egen tallerken.

§ 02. Det anses for upassende at klø sig i håret med sin gaffel.

§ 03. Hvis du gaber under talerne - så vær dannet og lad som om du stanger tænder.

§ 04. Skulle din borddame være uheldig at spilde ned af sig, så brist ikke i skoggerlatter - en gentleman vil kun fnise.

§ 05. Lad vindene gå så diskret som muligt..!

§ 06. Af hensyn til omkringsiddende bør man ikke kilde sin borddame mens hun drikker.

§ 07. Cigarer og cigaretter skal skoddes i de dertil indrettede, og ikke i sidemandens vin.

§ 08. Servietter er ikke medicin og bør ikke indtages efter måltidet

§ 09. Læn Dem ikke over naboen når det begynder at gynge.

§ 10. Hvis du glider under bordet, så bliv fra damernes ben.

§ 11. Undgå trængsel under bordet; Kravl til højre!

§ 12. Efter indtagelse af 37 genstande er det forbudt at ånde på sidemanden..

§ 13. Spiritus er til indvortes brug. Ikke til at pudse briller i.

§ 14. Kom tilbage hvis De ikke kan finde hjem. Det er ingen skam at vende om!

§ 15. Nyd turen, hvis du selv kører hjem, der går måske 2-3 år før du må det igen.

Og når sokkerne klippes....

:):bunny_4::blush::blink::super:-HAHA-HUUG:(:blush::blink:

var det syn der mødte gæsterne, da min mands strømper blev klippet.

Redigeret af stub
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DIGT

tja fandt lige et digt jeg er nødt til at gemme....

Indisk bryllups-velsignelse

Nu mærker vi ikke regnen, for hver især vil vi beskytte hinanden

Nu føler vi ikke kulden, for hver især vil vi varme hinanden

Nu forfalder ensomheden, for hver især vil vi følge hinanden

Vi er to mennesker, men der vil kun være et liv og et hjem

Når mørket sænker sig, vil jeg se op og finde dig der

Jeg tager din hånd, og du min, og sammen vil vi kigge tilbage

På den rejse vi har tilbagelagt for at nå dette øjeblik, vores lykkeligste

Rejsen har været lang, og nu ser vi på fremtiden

Det er en lang og snørklet sti, og hvert sving byder på nye opdagelser

Håb, glæde, fælles forventningerEventyret er kun lige begyndt

0

Del dette indlæg

Tidsplan

Okay, det er lidt tidligt eftersom der ikke er ret meget på plads endnu, men derfor kan man vel godt begynde at overveje, hvordan dagen skal skrues sammen....

[18.30-21.30 tre retters middag :balloon:

Kun 3 timers til at spise i????? :balloon: Det turde jeg godt nok ikke satse på. Vi starter med forret 17.30 og regner med at sidde til bord ca. 5 timer.....men vi har også mange der plejer at holde taler + skrive sange....men 4 timer min. ville jeg regne med....det tager TID

Sikke nogle fine fine biler.... :)

SIGNE :)

0

Del dette indlæg

Kun 3 timers til at spise i????? Det turde jeg godt nok ikke satse på. Vi starter med forret 17.30 og regner med at sidde til bord ca. 5 timer.....men vi har også mange der plejer at holde taler + skrive sange....men 4 timer min. ville jeg regne med....det tager TID

Hmmmm... så har du set på den gamle og ikek den nyeste tidsplan?! For i den nye står der 3,5 time.... Og så er det jo ca.-tider det hele ik?

Men ja vi gider altså ikke at hænge ved bordene i fem timer... så 3,5 time må være nok!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tidsplan

Ny plan.... efter overvejelser!

12.00 Vielse :)

13.30-16 Reception ()()

18.00 Velkomst på Skodsborg

18.30-22.00 tre retters middag

22.30 Kaffe

23.15 DANSEN!!! :hug:

23.30 Fri bar og dans og hygge og sjov :bearhug: :carrot:

2.00 Godnatter! :heart::kiss: :sleepy:

Næste dag

9.00 Morgenmad og åbne gaver :):heart:

12.00 Checke ud fra Skodsborg og betale regningen :(

??.?? CPH, afsted afsted på to ugers fantastisk bryllupsrejse! :loveshower:

Hej

Synes det er synd for både jer og gæsterne at der ikke skal åbnes gaver på dagen, med mindre alle overnatter og spiser morgenmad sammen med jer.

Var selv overrasket over hvor meget det egentlig betød for mig at kunne sige hver en gæst tak, og så også vide hvad jeg takkede for.

Anna

0

Del dette indlæg

Hej

Synes det er synd for både jer og gæsterne at der ikke skal åbnes gaver på dagen, med mindre alle overnatter og spiser morgenmad sammen med jer.

Var selv overrasket over hvor meget det egentlig betød for mig at kunne sige hver en gæst tak, og så også vide hvad jeg takkede for.

Anna

Hejsa....

Det er jo netop derfor vi venter til dagen efter... fordi alle overnatter! Og så synes jeg det er dumt at "spilde tiden" på festaftenen med at pakke gaver op!

- men tak for forslaget!

0

Del dette indlæg

Gaveoppakning er måske nok meget fornøjeligt for parret men min erfaring er at det er en tidsrøver set i forhold til et i forvejen stramt festprogram. Jeg har prikket rigtig mange brudepar kl. 23.50, hvor de havde trukket sig tilbage i et tilstødende rum for at pakke gaver op mens et par enkelte mødre m.v. stod og så til, og resten af gæsterne hyggede sig med hinanden. Det er ikke særligt optimalt men afhænger meget af hvad tid man er færdig med at spise.

Når gæsterne ankommer til feststedet lige efter kirken eller i god tid før middagen kan det klart anbefales at man pakker op der mens gæsterne får en forfriskning.

Men har man sine gæster omkring sig dagen efter er det da oplagt at vente. Så vågner man som brudepar heller ikke op til en fornemmelse af at "det var så den fest". Der er stadigvæk noget af festen tilbage :bearhug:

Redigeret af diskobil
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ENDELIG skete det!

FRIERIET

Det er utroligt som man kan gå og danne sig tanker og forestillinger i sit lille wannabe-bride-hoved! :bearhug: Jeg har jo utallige gange forestillet mig hvordan, hvornår, hvilke ord, hvorhenne osv. osv. Ja, jeg er da måske også blevet skuffet et par gange eller to, hvor muligheden bare var SÅ oplagt - i hvert fald i mit eget lille hoved.( Og nej jeg MÅTTE ikke selv - og det ville jeg heller ikke byde min lille romantiske mand, som så gerne selv ville, når tiden var rigtig til et frieri!)

Alligevel lykkedes det ham fuldstændig at tage mig med bukserne nede! :bearhug: Men på den gode måde... (hvem skulle have troet at dén smiley kunne indikere noget godt? :balloons: ).

For at starte med begyndelsen, så havde vi ret mange stressede dage op til vores planlagte ferie, hvor vi skulle afsted den 5. august med fly til Bangkok og siden videre til to øer i sydthailand. Manden var nærmest så stresset, at jeg havde indstillet mig på at... nårh ja han har jo slet ikke TID til at finde en ring... så nej det bliver nok heller ikke på denne ferie... - som det lige skal siges inkluderede vores tre års dag.

Men JO! :bearhug:

Vores tre års dag startede hyggeligt og vi dasede ved poolen hele dagen med masser af sol, badning og gode drinks. VI boede på et vidunderligt Resort, hvor vi havde fået vores helt egen lille (læs: STORE) hytte på knap 63 kvm.

Der skal da lige kastes et par billeder af stedet:

Postet billedePostet billedePostet billede

Vi havde bestilt en tid hos hotellets Spa: Andora Spa, hvor vi skulle have det de kalder "Romantic Bath". Det bestod af først et fodbad, så en times masage - hvor vi lå på hver sin briks ved siden af hinanden. Derefter en halv time i jaccuzi, der var fyldt op med dejlig varmt vand, olier og blomster... MUMS!

Efter denne forkælelse gik vi tilbage til vores hytte, og da jeg kom indenfor var jeg noget overrasket over det blomster-arrangement, der var lavet på vores nyredte seng... men nåede da lige at tænkee "Nåhr, det er nok en del af Spa-pakken!" - straks tænkte jeg - dét må vi da liiiige have et billede af - hvor fint de ligger i et hjerte. Tanken vendte dog hurtigt da manden min blev MEGET forvirret og bad mig sætte mig på sengen ("Oven i blomsterne?! Jamen hvad så med billedet....?"!) Han rumsterede rundt ude i sin kuffert ude i entréen og så væltede tårerne ellers frem da jeg så den lille æske.....

"Søde, du ved hvor meget jeg elsker dig - Vil du gifte dig med mig?" Hvor til jeg svarede den meget skælvende mand: "Mmmmmmmmm.....!" mellem alle glædestårerne. Og så fik jeg den smukkeste alt for store ring til min lille bitte finger.

Blomsterne var altså noget han havde arrangeret for mig til denne smukke anledning. Han havde forklaret og tegnet for receptionisterne og gjort MEGET ud af hvilket tidspunkt de måtte komme i hytten - FANTASTISK!

Og så havde han altså i hast inden ferien nået at finde den perfekte ring i hvidguld med ni små brillianter - Suk, MIN mand! De lyser som de flotteste små stjerner i både sol og måneskin. Desværre er den jo lidt for stor, men det vidste han nu godt - han VILLE bare have den med sig - så jad en skal ind en tur om guldsmeden og gøres en del mindre...

Jeg har moret mig en del over efterfølgende at få fortalt, hvor irriterende jeg har været på turen inden mht at jeg ville finde ting frem fra hans kuffert. Sjovt, det havde slet ikke strejfet mig, og han var SIKKER på at jeg havde fået en fornemmelse over hans panik-indslag, når jeg nærmede mig hans kuffert.

Nu hvor det ikke er hemmeligt mere, så mangler vi så bare at fortælle det til alle omkring os - men mon ikke de gætter det, når ringen ses på min finger?!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt, skønt, romantisk og FANTASTISK for dig!!

STORT tillykke

*kram*

Birgit

Stort tillykke med frieriet. Det er det smukkeste frieri jeg har hørt om - sad selv om fik tårer i øjnene samtidig med at jeg storsmilede da jeg læste din beretning.

Tusind tak for jeres hilsner!

Og ja, det er vildt som man selv kan blive berørt af andres historier...

:balloons:

0

Del dette indlæg

Ihhhh endnu en 18. august brud! :bearhug:

Så er vi i hvert fald tre (hvad jeg kan se ad), der kan følges ad det næste års tid.

Hvor lyder det lækkert med bryllupsfest og overnatning på Skodsborg.

Vi har også valgt overnatning til gæsterne netop for at få en længere og mere intens oplevelse.

Jeg glæder mig til at følge din planlægning :biggrin:

:boohoo: fra Marianne

0

Del dette indlæg

Sikken den dejlig tråd du har fået lavet dig..... MASSER af billeder...SKØNT! :cheerleader3:

Tak for din besked i min tråd - glæder mig til at følge med i din.

Det tyder op at I også allerede nu har haft en god oplevelse med Skodsborg Kurhotel og Spa. Vi har også helt fortryllet af stedet :loveshower: , også selvom de var ved at male hele Villa Rex, så der var ingen møbler eller noget andet. Der var kun malerting.

Men så er det jo også fint til vi skal være det :loveboard: Vi skal godt nok være i den store sal, da vi bliver 65 personer, så vi kan ikke være i den lille.....den er ellers rigtig hyggelig OG flot. :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer