stub

stubs inspiration 18.08.07 kl. 11.30

165 indlæg i dette emne

Annonce ♥

KJOLEN

SÅ er kjolen ENDELIG fundet... og købt! Det er helt fantastisk.... og så endda på udsalg!

Det endte med, at min mor tog med mig... sidste udsalgs-dag, og jeg regnede bestemt ikke med at finde noget - men jo! Og naturligvis den første jeg prøvede.....

Pris: 4443,75 + 1481,25 (som et gavekort, der kan bruges til køb af andet udstyr)

= kr. 5925 ialt!

Utroligt... alle andre jeg har prøvet og brudt mig om kostede på den anden side af 10-11.000 kr. Så det er jo bare SÅ heldigt....

0

Del dette indlæg

Musik

Her tænkes,, der ikke på bands eller sådan noget til festen for der regner vi nok med at leje en jukebox.... Men nej musik til kirken... evt. til reception/Velkomst.

Pachelbel link: klik her - lyt til nr. 48 og 49

Link til nedenstående: klik her

Mendelsohn's bryllupsmarch.

Toccata fra Widors Orgelsymfoni nr 5. Det er den de kongelige (inkl Margrethe og Frederik & Mary

Jesu Joy of Man's desiring

.....

uden link:

'Zarok The Priest'

Jesu Bleibet meine Freude

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bordplanen

ja den er ikke lavet endnu... der går jo nok noget tid, da invitationerne først skal laves, og tilbagemeldingerne skal være i hus! Men jeg har fundet et link til et sted på nettet, hvor man kan downloade smarte skabeloner:

Skabeloner til borde:

www.bryl*lup.dk/option,com_remository/Itemid,100/func,select/id,2.html

* skal bare fjernes i bryl*lup, så virker det! Man kan åbenbart ikke henvise direkte....

... dem får jeg helt sikkert brug for senere!

Redigeret af stub
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KJOLEN

SÅ er kjolen ENDELIG fundet... og købt! Det er helt fantastisk.... og så endda på udsalg!

Det endte med, at min mor tog med mig... sidste udsalgs-dag, og jeg regnede bestemt ikke med at finde noget - men jo! Og naturligvis den første jeg prøvede.....

Pris: 4443,75 + 1481,25 (som et gavekort, der kan bruges til køb af andet udstyr)

= kr. 5925 ialt!

Utroligt... alle andre jeg har prøvet og brudt mig om kostede på den anden side af 10-11.000 kr. Så det er jo bare SÅ heldigt....

Det er også præcis det, som det ender med at koste for mig...:cheerleader3:)

Forresten har jeg forelsket mig i denne til manden!!

WOW!!

post-22120-1165763756.jpg

Redigeret af Den glade Brud
0

Del dette indlæg

KJOLEN

= kr. 5925 ialt!

Det er også præcis det, som det ender med at koste for mig...:cheerleader3:)

Forresten har jeg forelsket mig i denne til manden!!

WOW!!

Jep, dt er SUPER flot ik? Og så vil det endda passe fint til min kjole... ;)

Jeg har set det på Casa Lezar's hjemmeside

0

Del dette indlæg

Hmmmm....

SYnes jeg trænger til en lille opdatering nu, hvor vi er trådt ind i år 2007.

Vi tænker nu MEGET over bryllupsrejse... hvor skal man tage hen? Personligt har jeg en drøm om Mexico, men det skulle ikke være så smart i slutning af august, når der er fare for storm og dét, der er værre. MEn måske Brasilien er en mulighed....?

Egentlig tænker jeg lidt, at Rhodos kunen være SUPER romantisk, da det jo var dér vi mødtes første gang, og nej vi har ikke været der siden. Jeg har været rejseleder dernede på øen i tre måneder 4 år før jeg mødte manden, så ja jeg kender øen ret godt. Tænker også - hvorfor rejse så llangt, når vi jo har SUPER vejr i Europa.... - der findes jo også lækre strande og hoteller på Rhodos. Nå ja, der tænkes....

Invitationerne er vi også så småt gået i gang med, men end ikke en demo er klar endnu - teksten skal jo også være færdig - regner med at de skal sendes ud i februar/marts... vi når det nok!

Så er priserne på plads til feststedet... skodsborg - heldigvis ikek de vilde forandringer i åår 2007! Lækkert...

Fotografen er også ved at være på plads.... har en dialog med Morten Meldgaard, som ser ud til at tage nogle SUPER gode billeder, på trods af at han ikke er uddannet fotograf! MEn hvis nogle har erfaringer hører jeg MEGET gerne fra jer...

Alt for nu... - tak fordi du læste med så langt! ;-)

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejse

Vi var på feriemesse idag for at få en masse god inspiration til vores bryllupsrejse. Vi vil gerne afsted lige efter festen... søndag aften eller mandag, hvis det passer bedre med tiderne. Der er jo ufatteligt mange lækre steder man kan tage hen, men jeg tror vi kaster os over at planlægge en tur til KINA med et par dage i Beijing og luksus-bade-hygge-spa-dase-ferie i syd-Kina på Hainan.

Tjeck lige dette hotel:

Postet billedePostet billede

Vil selvfølgelig også se muren, sommerpalads og andet kultur....

Men vi har ikke lagt os fast endnu, måske man pludselig falder over lige præcis dét man ikke vidste man drømte om...

Redigeret af stub
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Invitationerne

Ja så er vores første prøve færdig... Giv mig gerne jeres uforbeholdne mening....

Først forsiden

invitationen.JPG

Så lukke man op og ser det.... på transparent papir, så næste side kan ses igennem!

PS: citatetbliver rettet, så der korrekt står "størst af dem er kærligheden" og selvfølgelig ikke "størst er dem er kærligheden".... Dumt, når det går stærkt... he he...

monogram.JPG

næste side... (her vil vi skrive navnene med håndskrift på de inviterede...

forside2.JPG

midtersiden... (Et lille eventyr om os, og så selve invitationen)

midten.JPG

Siden med al det praktiske...

praktiske.JPG

På den sidste transperente side er der ikke lige noget, men overvejer et citat fra Emma Gad, da vi helst ikek vil have FOR mange taler eller sange...."Efter Brudgommens Tale vilde det være en Velsignelse, om der blev sat en Stopper for Veltalenheden, saa Gæsterne kunde faa Lov at more sig efter Behag … Derfor – hvis det ikke paa Grund af en indtrængende Opfordring er nødvendigt eller et ganske specielt Talent er til Stede – bør man afholde sig fra at optræde som ukaldet Taler …” eller Sangskriver!

Emma Gad

og/eller måske et par af de der søde små historier om kærlighed/ægteskab!

og bagsiden... (stemplet skal vi lige øve os på!)

bagsiden.JPG

Nå, hvad synes I?

Redigeret af stub
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min uforbeholdne mening?

Jeg synes de er FANTASTISKE!!

Sad virkelig og ønskede mig at der dumpede sådan en ind i min postkasse - hvor er de dog smukke! Jeg kan ikke sætte fingeren på hvad det var der gav mig kuldegysninger, men måske kontrasten mellem farverne og så de søde citater. (Kan ikke læse jeres eventyr da mine briller ikke er i nærheden og mine øjne er gamle :thanks:).

Det ser godt ud! :boohoo::cheerleader3:

- Gitte

0

Del dette indlæg

Min uforbeholdne mening?

Jeg synes de er FANTASTISKE!!

Sad virkelig og ønskede mig at der dumpede sådan en ind i min postkasse - hvor er de dog smukke! Jeg kan ikke sætte fingeren på hvad det var der gav mig kuldegysninger, men måske kontrasten mellem farverne og så de søde citater. (Kan ikke læse jeres eventyr da mine briller ikke er i nærheden og mine øjne er gamle :bearhug:).

Det ser godt ud! :thumbsupsmileyanim::cheerleader3:

- Gitte

Ih, tusind tak... så mangler jeg bare liiiiige at lave en 30-40 stykker af dem!!!! SUK! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

FOTOGRAFEN

Jep, så er det ganske vist.... Vi har endelig fået aftalen på plads, og vi er lykkelige for at det er Morten Meldgaard, der skal forevige os på selve dagen. Vi har endnu ikke mødt ham , men korrespondancen via mail har været god - vi skal dog mødes inden selve dagen for lige at snakke stil og locations.

Se et par af hans billeder her:

Postet billedePostet billedePostet billedePostet billedePostet billede

Åh, hvor jeg dog glæder mig..... :super:

0

Del dette indlæg

Hejsa :)

Tror ikke, jeg har fået lagt en hilsen til dig herinde før...... Så derfor: Hej :smilie_oster03:

Synes det hele ser super lækkert ud.

Glæder mig meget, til at se billeder som den dygtige fotograf skal tage....det ser virkelig godt ud!!!

Invitationer er virkelig flotte! Og ja,- det kræver en del arbejde, når man skal lave så mange selv......

Keep up the good work :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :)

Tror ikke, jeg har fået lagt en hilsen til dig herinde før...... Så derfor: Hej :smilie_oster03:

Synes det hele ser super lækkert ud.

Glæder mig meget, til at se billeder som den dygtige fotograf skal tage....det ser virkelig godt ud!!!

Invitationer er virkelig flotte! Og ja,- det kræver en del arbejde, når man skal lave så mange selv......

Keep up the good work :super:

Tak - og jep, det er bare SUPER hårdt med al den kreativitet... he he! Det værste er næsten, at jeg ikke kan få lov til at blive færdig med dem... trykke på print! Jeg mangler nemlig lige at manden ringer til kammeraten og spørger om han gerne vil være toastmaster..... Det har så taget ham 1½ måned nu.... MEGET irriterende, især når man havde en idé om at der skulle være deadline den 1. maj... bliver nok rykket til 15. maj nu så....

Mullemusen - det er bare okay! Altid en glæde at kunne inspirere andre! ;)

anita80: Ja jeg er også selv ret godt tilfred med farvevalget! Min mor har altid været glad for den mørkeblå og så synes jeg også det er lidt ærgeligt, hvis det bliver FOR prinsesseagtigt, når nu manden også er der ik? ;) Tro mig, der blive "prinsesse" nok uden al det røde og lyserøde.... he he!!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer