Pinkyl

FASTALAVN...

31 indlæg i dette emne

Hejsa allesammen

Jah , så er det atter blvet fastalavnstid :frizz2:.Og jeg er LIDT nysgerrig mht udklædning.

Vores datter skal være enhjørning iår.Men hva skal jeres barn/børn mv være??

Rigtig god weekend.

:bearhug::biggrin::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han er helt vild med tiger, havde da også købt en dragt, men han vil ikke have noget på hovedet, så det droppede vi igen.

Min allerførste ide var at sy en dragt til ham, men er lidt nybegynder så det droppede jeg igen.

Han er ikke så gl. snart 21 mdr. det eneste han vil bære på hovedet er en arbejdshjelm, så vi overvejede at give ham hjelm, skjorte og cowboybukser på med et bælte med evt værktøj. eller det samme på bare uden hjelm.

Men så var det at vi fandt en slags joggingdragt, med et slag på og et våbenskjold både på trøjen og på slaget. Det er så smart at når han ikke skal være klædt ud mere, så tager man bare slaget af og bruger det som et alm sæt, og det er det også meget sødt som.

Plus i bukserne er der er sværd som er lavet af stof.

Til næste år regner jeg med at han vil være mere klædt ud, hvis han vil, for så har de jo også noget som de kan bruge når de klæder sig ud for sjov herhjemme.

Fandt ellers både en tropehjelm i søstrene grene og en kineser hat.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Frederik skal være Spiderman eller den blå Ninja Turtle ..... aner ikke, hvad den hedder :)

Da vi var ude og købe fastelavnsdragt, ville han være Ninja Turtle, men vi kunne selvfølgelig ikke få en dragt i hans størrelse, så det blev til Spiderman i stedet for - det gjorde heldigvis ikke noget, for han er også et hit -HAHA- ...... men nu har min moster så fundet Ninja Turtle-dragten, såhhhh det bliver nok først besluttet lige inden han skal i børnehave på mandag :blink:

........ og den lille skal vi heldigvis først tænke på til næste år, da han er alt for lille i år :bearhug:

:biggrin: Charlotte

0

Del dette indlæg

Vores søn på 9 var halv ninja-halv jægersoldat. Vores datter på 3 vil være soldat, på trods af at jeg meget hellere vil proppe hende i en af prinsessekjolerne fra eventyrkompagniet, som jeg har lånt på arbejde.

Jeg selv var snemand.

:bearhug: Putti

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

min datter har selv sagt hun gerne ville være en missekat (hun er knap 3 år) - så det bliver hun. vi syr selv, det har jeg gjort i mange år...

Da hun var 3 mdr. var vi til en cowboy-fest hvor jeg havde syet et mini-indianerkostume - det skal I da lige se...

post-1282-1140879273.jpg

badutski

Redigeret af badutski
0

Del dette indlæg

Herlige billeder -HAHA-, skønne udklædninger og dejlige unger :carrot: :carrot: :carrot: .

Mht billeder af Ida ved jeg IK lige om det KAN lade sig gøre...vi har nemlig ik noget kamera.Men jeg skal høre Mariemusen eller Kalland om de har kamera med imorgen , så kan det være de liiiiiiiiiiiiiiiige knipser et par billeder ;).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Caya har været hjemme med far da Dagplejen havde fastelavn, så hun springer over i år - men Mathilde skal være sommerfugl - de holder fastelavn på mandag i børnehaven og hun glææææder sig. Skal nok smide billede ind mandag aften :bearhug:

0

Del dette indlæg

Herlige billeder -HAHA-, skønne udklædninger og dejlige unger :carrot: :carrot: :carrot: .

Mht billeder af Ida ved jeg IK lige om det KAN lade sig gøre...vi har nemlig ik noget kamera.Men jeg skal høre Mariemusen eller Kalland om de har kamera med imorgen , så kan det være de liiiiiiiiiiiiiiiige knipser et par billeder ;).

KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART vi tager kameraet med ;) alting for dig smukke :blink:

0

Del dette indlæg

Det var egentligt ikke meningen Julius skulle være noget i år - men mormor og moster synes noget andet. Så de købte et Tigerdyrskostume - det havde han på i onsdags da de fejrede fastelavn i dagplejen :bearhug: Han nåede det lige inden skoldkopperne blev opdaget :biggrin::)

post-5883-1140898060.jpg

0

Del dette indlæg

Det var egentligt ikke meningen Julius skulle være noget i år - men mormor og moster synes noget andet. Så de købte et Tigerdyrskostume - det havde han på i onsdags da de fejrede fastelavn i dagplejen :bearhug: Han nåede det lige inden skoldkopperne blev opdaget :biggrin::)

post-5883-1140898060.jpg

Hvor er JULLE bare dejlig i sin tigerdyrsdragt :carrot: :carrot: :carrot:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sisse har været til fastelavn med hendes børnehave i tirsdags! Hun har hele tiden sagt, hun ville være klovn, men da vi stod og skulle købe tøj, valgte hun en prinsessekjole i stedet for......købt i Br, er det bare dyrt eller hvad? Også taget i betragtning, hvormeget hun vil bruge den....er ikke så glad for at klæde sig ud...

Svale

0

Del dette indlæg

Hvor er jeres børn bare søde, jeg holdt selv fasstelavn i fredags i min børnehave, og der var mange flotte prinsesser, og et hjemmelavet Didle-kostume.

Jeg glæder mig til jeg selv får nogle børn der skal i fastyelavnstøj.

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa...

Emma er barbie-prinsesse og Oliver er Tigerdyret fra Peter Plys... Men det har været en lang kamp med ham i år for først ville han være Spiderman og så ville han være Poilitimand og så Bamse og er nu så endt i en Tigerdyrs-dragt!!! Som hans mor ville fra starten!!

Knus Nanna.

:biggrin:

0

Del dette indlæg

Vi holdt fasterlavn sammen med mmin søster, så vi havde en urobetjent med feber (Patrick var syg fra om morgenen og helt færdig over at han ikke kunne komme til fasterlavn, men vi skulle være inde så klædte ham på med panodil og ekstra tøj) Så havde vi en lille tyk Pirat kaptajn *GG* Han er sq for lækker min store nevø og min mindste nevæ var slet ikke til at stå for.. Han er den tykkeste lille charmeklud.. Altid glad og med helt vildt meget mørkt hår... Han fik en supermandskustume på... Så godt nok sjovt ud når supermand kom rumpende, for han kan ikek kravle, hen over gulvet med savle og det største smil på... damn de er sq skønne de unger

0

Del dette indlæg

Vi holdt fasterlavn sammen med mmin søster, så vi havde en urobetjent med feber (Patrick var syg fra om morgenen og helt færdig over at han ikke kunne komme til fasterlavn, men vi skulle være inde så klædte ham på med panodil og ekstra tøj) Så havde vi en lille tyk Pirat kaptajn *GG* Han er sq for lækker min store nevø og min mindste nevæ var slet ikke til at stå for.. Han er den tykkeste lille charmeklud.. Altid glad og med helt vildt meget mørkt hår... Han fik en supermandskustume på... Så godt nok sjovt ud når supermand kom rumpende, for han kan ikek kravle, hen over gulvet med savle og det største smil på... damn de er sq skønne de unger

Ja de er skønne de unger.... :biggrin: *jeg er jo slet ik LIDT vild med lille Jonas-Superman...neeeei da :whistle: *.....

Vil dog osse liiiiiiiiiiiiiige slå et slag for den søde , men drillesyge Hafferlaf (Laffe Emma) den meget yndige prinsesse Sarah og den nuttede Enhjørning Ida ( min datter).....

Det var nu en hygsom fastalavn (osse selvom Jon tog en bætte lur på gulvet i salen :blush: ).....

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer