Mussen1

Mussen1 12.08.06

163 indlæg i dette emne

Hej Berit - jeres ringe lyder godt nok smuk (og det med bøjlen er godt forklaret - selv den tyske bridezilla fattede den :bearhug: ) - glader mig at se dem. Også dejlig i havde så god tid og meget opmærksomhed at vælge dem.

Uhh så er der også snart kjoletilrettning - det bliver spændende - håber også der på billeder.

:balloons: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Berit

Åh ja jeg glemmer hele tiden du har skiftet navn herinde, men nu fandt jeg din tråd :blush:

Det går da godt fremad hos jer... Super feststed og det hele, glæder mig til at se billeder af ringene og ja jeg synes også det var en kanon ide med de små ting til jeres gaveposer!

0

Del dette indlæg

Lyder rigtigt spændende med jeres ringe :cowsleep:

Hvor lang tid går der før I har dem?

:bearhug:

Birgit (der er nysgerrig ;))

Hej Birgit!

Jeg er sikker på, at jeg har skrevet et svar til dig tidligere, men det er åbenbart ikke kommet med. Det er sket før, ved ikke helt, hvad jeg gør forkert. Nå, men here goes: Guldsmeden sender et billede, lige så snart han er færdig med voksmodellerne af ringene. Det sker nok nu her snart. Og derefter går han igang med at lave den ægte vare. Alt ialt ville der vist gå en 6 ugers tid, men det er også fordi vi jo har masser af tid. Tror godt, han kunne gøre det hurtigere, hvis det er nødvendigt. Tænker du måske på at gøre noget lignende?

0

Del dette indlæg

Det var en rigtig god ide, vil også se om jeg kan finde noget irsk til de danske gæster og noget dansk til de irske.

Men hvad er typisk dansk?????? og ikke for stort og dyrt?

Hej Eva!

Jeg har også tænkt mig grå hår i hovedet over hvad der er dansk. Downfalls idéer er faktisk ret gode, synes jeg. Har også tænkt på at købe små poser remoulade, men jeg ved ikke, om de kan købes og er ikke helt sikker på, jeg synes, det er så lækkert i gaveposen. Men dansk, det er det i hvert fald :cowsleep:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Berit - jeres ringe lyder godt nok smuk (og det med bøjlen er godt forklaret - selv den tyske bridezilla fattede den :bearhug: ) - glader mig at se dem. Også dejlig i havde så god tid og meget opmærksomhed at vælge dem.

Uhh så er der også snart kjoletilrettning - det bliver spændende - håber også der på billeder.

:cowsleep: Sandra

Tak for det, Sandra! Så er det næste fredag, der er kjoleprøvning! Skal lige nå at strammes det sidste op - var lige til aerobic igår! Så så man lige mig svede og pruste...

0

Del dette indlæg

Hej Berit

Åh ja jeg glemmer hele tiden du har skiftet navn herinde, men nu fandt jeg din tråd :cowsleep:

Det går da godt fremad hos jer... Super feststed og det hele, glæder mig til at se billeder af ringene og ja jeg synes også det var en kanon ide med de små ting til jeres gaveposer!

Hej Line! Ja, det går fremad efterhånden. Jeg tror vi tager tingene lidt i ryk. Nu er der i hvert fald ikke sket det store siden da.

Uuuuh, NU er der godt nok ikke lang tid til I skal sige ja!!!!!!!!! Kan desværre ikke komme til globryllup, da svigerforældrene kommer på besøg. Men jeg glæder mig til at høre om dagen og ikke mindst se billeder!

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa Berit.

:bearhug: Også et forsinket tillykke med de 100 dage herfra! :biggrin:

Mon det er nu, I har besøg af svigermekanikken? Det lyder dejligt, at du skal have svigermor med ud og kigge kjole - det havde jeg også, og det var super godt og hyggeligt! :biggrin:

Har du mon fundet på andre gode idéer omkring typisk danske ting til gaveposerne? :biggrin:

Vi ville også så gerne havde noget - men måske det bare må ende med et stykke Toms Chokolde eller noget i den retning!? :)

:respekt: Knus fra Mie.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Mie!

Ja, vi har lige sagt godnat til svigerne - de er bare så søde! Det gik bare så godt med kjoleprøvningen, selvom den jo slet ikke var færdig endnu. Skal nok lige sætte nogle billeder ind, når min veninde sender dem.

Hvad angår idéer til gaveposerne, så har Johannejj en rigtig god idé, synes jeg: de laver en CD med deres yndlings -danske og -hollandske sange og giver dem til hver af gæsterne. Den tror jeg, vi snupper, måske med noget andet også. Toms chokolade er da forresten ikke helt dårligt...

Håber, det går fremad med jeres planlægning - skal lige have snuset i din tråd igen snart :hug:

0

Del dette indlæg

Hej igen søde Berit. :hug:

Tak for din hilsen i min tråd! :biggrin:

Super god idé med cd!!! Desværre er vores gaveæsker ikke store nok til dét, så jeg må nok holde mig til chokoladen, tror jeg! -HAHA-

Jeg skal helt sikkert holde en tale til Rogier - på dansk/engelsk eller hollandsk? Aner det ikke endnu!!! :( Hvad gør du? :blushsmiley:

Under alle omstændigheder vil jeg rigtig gerne sige lidt til ham på hollandsk - det ville han og familien synes rigtig godt om, ved jeg!!! Jeg har nemt ved udtalen, men er jo ikke så skrap til sprogets struktur/grammatik som du og tør derfor ikke kaste mig ud i at skrive sætningerne selv! Det ku da godt være, at jeg kunne få brug for din hjælp til en oversættelse (altså bare af en lille smule dansk til hollandsk). :biggrin: Ville du have tid og lyst til det, tror du?

Ih, hvor dejligt med det lækre sommervejr - det er da den perfekte periode dine svigerforældre har valgt at komme til DK i.

I må nyde dagene!

:angry: Hilsner fra Mie.

0

Del dette indlæg

Hej igen, Mie!

Jeg regner med at holde min tale lidt "internationalt": Det jeg siger til Rob bliver på engelsk, da det er det, vi taler sammen. Desværre er mine forældre ikke så skarpe til engelsk, så de får et par ord på dansk. Og Robs mor taler kun hollandsk, så hans forældre skal lige have nogle hollandske ord med på vejen.

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med lidt oversættelse, selvom jeg jo ikke kan love, at der ikke sniger sig et par dansker-fejl ind her og der :hug: Når ugeeksamen er overstået om to uger skal jeg kun tænke på arbejde, så der kan vi sagtens finde ud af noget.

Og ja! Det er bare fantastisk med vejret nu!!! Vi havde nogle rigtig dejlige dage med svigerforældrene og fik rigtig vist dem Århus og omegn. Lækkert med frokost på stranden og aftensmad i haven - skønt! Desværre er Rob taget til Norge på arbejde idag, så nu er jeg græsenke indtil torsdag eller deromkring. Jeg savner ham.....

0

Del dette indlæg

Så har jeg været til første kjoletilretning!!! Kjolen var langt fra færdig, men ikke desto mindre blev jeg mindet om, at jeg bare har fundet KJOLEN! Jeg følte mig bare så godt tilpas i den, og kan næsten ikke vente, til den er færdig! Min søde brudepige, dejlige søster og fantastiske svigermor (som jo skal sy mit slør) var med, og de gjorde bare oplevelsen endnu bedre. :heart::):(

Jeg lægger lige et par billeder ind. HUSK, at den stadig er holdt sammen med nåle alle vegne, og derfor nok ikke ser helt så spændende ud endnu. Desuden kommer der en rå "belægning" på toppen samt nogle ruskindssnore, som bindes under det ene bryst og hænger hele vejen nedad kjolen. Udskæringen bliver lidt dybere og stropperne smallere. Sløret kommer til at hænge ned til lige over jorden. Hvad siger I - kan det ikke godt gå an?

post-16100-1147213645.jpg

The blushing bride...

post-16100-1147213790.jpg

Mormorarmene kan vi heldigvis nå at gøre noget ved!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Berit - waauuuw jeg synes man kan allerede se meget og forstille sig dig som bruden - en smuk brud nemlig. Tror kjolen bliver super flot når den er færdig - men synes den er allerde lækker at se på - ligger nok også på kvinden inden i den

:heart: Sandra

0

Del dette indlæg

Hej Berit - waauuuw jeg synes man kan allerede se meget og forstille sig dig som bruden - en smuk brud nemlig. Tror kjolen bliver super flot når den er færdig - men synes den er allerde lækker at se på - ligger nok også på kvinden inden i den

:heart: Sandra

Tak for roserne :( , søde Sandra. Nu bliver det snart din tur til at blive en ÆGTE brud! Eeeeeeej, du må bare være så spændt! :)

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Tak for roserne :blush: , søde Sandra. Nu bliver det snart din tur til at blive en ÆGTE brud! Eeeeeeej, du må bare være så spændt! :heart:

Ja fra ægte brridezilla til ægte brud :cheerleader3: - men nu er der jo stadig en hel måned til så er ikke helt med :butterfly: nu - men hvor jeg glader mig - tiden må bare gå nu - selv om der stadig mangler nogle sidste ting.

Men det er for alvor gået op for Peter at det er snart da jeg sagde at fra i morgen kan vi ikke tælle i måneder længere men kun dage og uger :(

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for roserne :cheerleader3: , søde Sandra. Nu bliver det snart din tur til at blive en ÆGTE brud! Eeeeeeej, du må bare være så spændt! :heart:

Ja fra ægte brridezilla til ægte brud :) - men nu er der jo stadig en hel måned til så er ikke helt med :butterfly: nu - men hvor jeg glader mig - tiden må bare gå nu - selv om der stadig mangler nogle sidste ting.

Men det er for alvor gået op for Peter at det er snart da jeg sagde at fra i morgen kan vi ikke tælle i måneder længere men kun dage og uger :blush:

:) Sandra

Ja, mændene har en lidt anden tidsopfattelse end vi kvinder, tror jeg! Rob synes også stadig, der er laaang tid til, men på fredag er der jo "kun" tre måneder til! Hmmm, måske der (som du siger) alligevel er en bridezilla gemt inde i mig et sted :blush:

:(

0

Del dette indlæg

Hvis I kigger her (linket er forældet, så kjolen er ikke længere den, jeg talte om), under "Brudekjoler", så ligner nr. 21 rigtig meget min. Som I kan se er snittet ikke HELT det samme, toppen bliver lidt mere rå i overfladen, og som sagt kommer snorene til at hænge ned langs kjolen. Men ELLERS, så er den magen til! Er den ikke flot??? :heart::):(

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Hvis I kigger her, under "Brudekjoler", så ligner nr. 21 rigtig meget min. Som I kan se er snittet ikke HELT det samme, toppen bliver lidt mere rå i overfladen, og som sagt kommer snorene til at hænge ned langs kjolen. Men ELLERS, så er den magen til! Er den ikke flot???

Hvad skuer mit øje???????????????????

Misanten om det ikke er en anden Marianne Carøe-brud!!!!

Du er meget smuk i kjolen, jeg prøvede også med snørrer-de er vildt fantastiske! :iloveyou:

Hvad er det for nogle smukke sko der står foran spejlet? Måske man skulle en tur derind igen og kigge????

:shooter: Louise

0

Del dette indlæg

Hej Louise!

Tak for de søde ord! Jeg synes også, du ser rigtig smuk ud i din kjole! Man er vel Carøe-brud with a passion!!! Ja, det er nogle lækre sko, der står i baggrunden - "desværre" har jeg allerede købt mine, som du måske har set? Må sige, at jeg var svært fristet!

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer