Mussen1

Mussen1 12.08.06

163 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej tøser!

Mange tak for jeres dejlige lykønskninger! Det er bare så skønt at dele det med jer søde hoveder! Vi er også selv helt vilde! Rob hilser flere gange dagligt på den lille spire, som vi kalder Smurfje ("lille smølf" på hollandsk). Det lyder lidt bedre end "den"...

Til Pia og Heidi: Tak for komplimenterne om kjolen - håber bare, den stadig passer om en måneds tid :butterfly: Og ja, Pia, for søren, det rykker tæt på nu! Er nu stadig ikke rigtig i panik - hvad med dig?

()()

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Sætter lige min to-do liste ind her. Det begynder da at se rimeligt grønt ud efterhånden, synes jeg!

Har styr på:

Kjolen: Afhentet

Sløret: Svigermor er færdig - afhentet!

Skoene: Købt. Skal gås til

Undertøj: Købt

Gammelt, nyt, lånt, blåt: Fundet

Smykker: Lånt og købt

Hår: Søster er frisør

Make up: Veninde er kosmetolog

Tøj til gommen: Afhentet

Bryllupsnatten: Værelse bestilt

Vielsesringe: Afhentet

Ringpude og ringbærer: søster syr, nevø bærer

Ægteskabserklæring: Modtaget og sendt

Feststed: Bestilt

Blomster: Varetages af feststed

Menu: Aftalt med feststed

Musik: Bestilt

Bryllupskage: Bestilt

Fotograf: Bestilt

Borgerrepræsentant: Bestilt

Vielsessted: Godkendt

Invitationer: Sendt og besvaret

Overnatning til gæsterne: reserveret

Brudetransport: Vi bruger vores egen bil

Oversigt over dagen til toast master og brudepige: Sendt

Bryllupsrejse: Bestilt (Hong Kong og penthouse på Filippinerne!!!)

Ris: Ordner mor

Bordkort: Færdigelavet

Menukort: Færdiglavet

Bordplan: Færdiglavet

Topfigur: Afleveret til bageren

Navneændring: papir skrevet ud til Robs underskrift (del af morgengave)

Lære at danse brudevals (Det skal nok gå...)

Gaveposer

Morgengave: Helikopterflyvning

Mangler:

Min tale til gommen (er igang)

Skrive mit løfte (er igang)

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:biggrin: Så er bryllupsrejsen bestilt :biggrin:

Uhhhhhhh, kan næsten ikke vente!!!! Vi tager først et par dage til Hong kong og besøger en ven, som bor der. Det er én af Robs bedste venner og han kan pga. afstanden desværre ikke komme til brylluppet - så må vi jo kommet til ham! Han inviterede os, og det var så lige den nødvendige inspiration til målet for bryllupsrejsen. Da jeg surfede på nettet faldt jeg så over en kombineret tur til HK og Filippinerne (som vi ellers havde opgivet pga. pengene), og det viste sig slet ikke at være så dyrt!!!! Faktisk har vi nu reserveret en uge i penthouse suite med privat terrasse med by-, jungle- OG havudsigt samt jacuzzi for ikke ustyrligt mange penge. Tjek lige billederne:

post-16100-1153484284.jpg

post-16100-1153484313.jpg

Det er lidt ærgeligt, at jeg ikke må dykke (Filippinerne er kendt for sine gode rev og undervandsliv...), men så må vi jo komme tilbage engang, når jeg ikke har liv i mavsen...

-HAHA-

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Hejsa Berit.

Tak for dine hilsner i min bryllupsberetning! :boohoo:

Og sikke da en dejlig bryllupsrejse, I får - det er der vist ingen tvivl om - det ser skønt ud! :)

Jo, vi dansede bryllupsvals (det er der vist også et par billeder af blandt alle vores fotos).

Vi tog faktisk en lektion dagen før vores bryllup (det varede kun én time), og så havde vi faktisk rimelig godt styr på det dér med vals! Det har vi jo ellers bestemt ikke haft! ()()

M.h.t. de danske og hollandske traditioner, så sagde vi ingenting. De skete bare pludselig, og især hollænderne var dybt imponerede og syntes det var hyle-morsomt! Det vil jeg helt klart anbefale jer at gøre - det skabte en utrolig sjov og afslappet stemning blandt gæsterne! :biggrin:

Fortsat god planlægning til jer - og skriv endelig, hvis du sku få lyst, eller der sku' være noget! :angry:

Stort :hug: fra Mie.

0

Del dette indlæg

Idag var jeg nede hos min søster og få sat prøveopsætning lige en enkelt gang til - og det blev bare SÅ flot!!! Flottere end sidste gang, hvor jeg egentlig troede, det var helt perfekt! Fik taget nogle billeder, men er helt flad lige nu, så sætter dem lige ind en anden dag. Fik også købt en halskæde til den antikke rubindråbe, som jeg låner af min mor til brylluppet OG hele to par øreringe, der passer til. Det har været lidt svært at finde noget, der kunne passe, så det har virkelig været en udbytterig dag!

Ellers har jeg vel egentlig godt styr på sagerne, tror jeg - men jeg må sige, at med flytningen lige for døren, og stadig lidt resterende kvalme og træthed kan jeg godt blive lidt stresset. Men vi når jo nok det hele! Og det bedste af det hele: Imorgen skal vi til scanning og hilse på vores lille smølf - øj, jeg glæder mig!!!

:boohoo:

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er så billederne af mit fine hår! Vi brugte ikke alle de produkter, der skal i på dagen, og den sidste finish ift. glans, hårtotter og -nåle skal selvfølgelig også lige tænkes med. Men jeg er i hvert fald rigtig glad for resultatet, og jeg tror det kommer til at passe rigtig godt til kjolen. Jeg skal jo have et lille enkelt slør på, og så regner jeg med at få en frisk hvid rose i ved siden af, hvor sløret sættes fast. Glæder mig bare sådan til at se det på dagen - og ikke mindst se Rob, når han ser mig!!!

post-16100-1153997480.jpg

post-16100-1153997520.jpg

0

Del dette indlæg

Og her er smykkerne, jeg købte. Halskæden skal jeg helt sikkert have på, da det er mit gamle og lånte. Men jeg ved ikke rigtigt, hvilke øreringe der passer bedst til det hele. Beslutter mig nok først på dagen, men jeres mening ville være værdsat! Jeg har selv taget billederne, så undskyld det bøvede udtryk...

Her først det ene par på to forskellige måder:

post-16100-1153997866.jpg

post-16100-1153997929.jpg

0

Del dette indlæg

Og sidst men størst, TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH:

post-16100-1153998670.jpg

Er den ikke fin?! :loveshower: Som I nok har gættet, har vi netop været til vores første scanning, og alt så ud som det skulle. Hold op, hvor var det bare en fed oplevelse at ligge der og se vores lille barn hoppe rundt i maven på mig! Vi havde slet ikke regnet med at kunne se så meget (troede mere, det ville være nogle "blækklatter" som mest gav mening for jordmoderen)! Vi kunne se hele omridset, rygrad, ribben, selv fingrene kunne vi tælle!!! På et tidspunkt ligesom vinkede den lille til os, og da jeg kom til at grine, blev den bare kastet rundt derinde - hold op, hvor må den have haft det sjovt, da Rob og jeg havde grineanfald forleden :boohoo:

Under alle omstændigheder var det noget af det vildeste, jeg har oplevet, og jeg blev sgi så rørt at jeg måtte knibe et par tårer derinde. Men som jordmoderen sagde, så hører det med til graviditeten og "Vil du have en serviet at tørre øjnene med, lillemor?". Havde aldrig troet, det ville lyde så godt! :blush:

Redigeret af Mussen1
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og til Lisen, Lena, Anne-Marie, Knirke, Mie, Svale, Pia, Heidi, Katharina, Anja, Sessi og Sandra:

1000 tak for jeres søde hilsner og lykønskninger!!!

Det betyder rigtig meget for mig at mærke, at I glæder jer på mine vegne. I er sq guld værd, tøser!

0

Del dette indlæg

Hej Berit.. :blush:

Tillykke med den lille spire, som ser ud til at have det rigtig godt inde i mors mave... Der er ikke noget bedre end at se sådan nogle scanningsbilleder...

Jeres bryllupsrejse lyder rigtig lækker og jeg er kun en lille smule jaloux.. *ss*

Knuz Mia :boohoo:

0

Del dette indlæg

Ej ja det er et stort øjeblik med en scanning. Jeg blev scannet i uge 16, og det var først der, at det gik op for mig, at jeg skulle være mor...fik en video med hjem og den blev set mange gange siden...

Hvor er den bare nuser....uhh det er lige før det rykker i mine æggestokke :blush: held og lykke med graviditeten...håber vi kan følge dig videre frem i forløbet!!

Svale :boohoo:

0

Del dette indlæg

Uuh, jeg kan godt forstå, hvor glad du er... Kan meget nemt erindre, første gang jeg så min dejlige tøs inde i min mave. har du set hende, i min planlægning :bunny_4:

Der er rigtig meget at glæde sig til :blush:

:boohoo: fra Cecilia, en af dine 12 august-"søstre"

0

Del dette indlæg

Hej Mie!

Tak for din søde hilsen! Ja, det var virkelig en stor oplevelse idag! Alt det hurlumhej, der foregår helt uden man ved af det... Og bryllupsrejsen, ja, den glæder vi os godt nok også til, især efter alt stresset med flytning og planlægning. Faktisk blev turen ikke dyrere end det ville have kostet at tage 2 uger til Grækenland - fordi kost og logi er så billigt på Filippinerne.

:blush:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer