Guest A-M

Finansering

44 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hejsa :bearhug:

Vi har selv sparet 30.000 kr. også for vi 10.000 kr fra mine svigerforældre

og min kjole vil mine forældre betale resten låner vi i banken.

Vi regner med at det hele incl. bryllupsrejse kommer til at løb op i 86.000

alt i alt bliver vi 42 personer.

:blush: Katja

0

Del dette indlæg

:bearhug: Vores bryllup løber vel op i ca. 100.000 kr incl. bryllupsrejse

:blush: Vi betaler selv det meste, da jeg har arvet pengene efter min farmor

-HAHA- Rasmus´forældre betaler maden, som ca bliver 10-12.000 kr

-HAHA- Men det skal siges, at vi sparer og prøver på at betale så meget som muligt ud af hverdagsbudgettet!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kærestes forældre har adspurgt tilbudt 25.000 kr. De har indtil videre ikke stillet nogle krav for pengene (men de har til gengæld heller ikke vist nogen interesse i projektet - og vi er også i et meget tidligt stadie af planlægningen). Hvis vi får mulighed for at financiere det uden hjælp, ville vi nok foretrække det.

Resten betaler vi selv - dvs. vi vil blive nødt til at låne dem, da vi hverken har haft mulighed for at spare op (har levet 2 mennesker på een SU i en årrække) og vi har heller ikke friværdi i en bolig eller lignende. Vi regner med at invitere ca. 65 personer og håber at invitationer, takkekort, fest holdt ude, mad, vin, sodavand, kjole, make up, frisør, hans tøj, fotograf, vielsesringe etc. kan gøres for 75.000 kr (men frygter at det løber op i eller over 100.000 kr :bearhug: ). Vi har sparet kørsel til kirken, levende musik, bryllupsrejse, reception, overnatning, m.m. væk. Min faster har tilbudt at lave bryllupskagen og betale ingredientserne.

0

Del dette indlæg

vi betaler selv :blush: det løber op i 120.000 excl. bryllupsrejse for 75 prs. -HAHA- vi har valgt ikke at bede om tilskud - det er vores fest ergo; vi betaler og bestemmer :bearhug: 'min' halvdel blievr betalt af min arv fra min mor og Klaus' betaler han af hhv. opsparet løn og så lidt træk på kassekreditten

0

Del dette indlæg

hej...

Vi regner med at bruge max 40.000 kr for 55 voksne og 11 børn, og det er inkl. alt hvad der hører til at bryllup, mine forældre betaler dog bryllyupskagen, men ellers får vi ikke nogle tilskud og vi har heller ikke lyst til at vores forældre skal bestemme noget som helst. T´s far er så nærig som overhovedet kan blive var ikke engang inviteret med da han blev gift for anden gang for 3 år siden.

Men tilgengæld har vi for at sparer på nogle ting fravalgt bryllupsrejse og dyr fotograf, dyr musik, dyr selskabslokale fordi vi tror ikke festen bliver bedre af det, tværtimod....

Vi har også bedt min familie om at medbringe en kage til kaffebordet og så der er lidt forskelligt.....

Hjertelig tillykke til alle kommende og nygifte brudepar.....

Knus Elsebeth

Redigeret af dkbeth
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine forældre betaler. De siger det har været en tradition i familien med at brudens forældre betaler, så det vil de gerne følge. Vi skal selv betale vores tøj, og så har vi sagt at vi selv betaler de drikkevare der skal til. Det er en kæmpe gave at få, som kan være lidt svær at tage imod. Min kæreste har haft det svært med det, for det såre en stolt vendelbo, men nu acceptere han gaven. :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Vi betaler det hele selv...jeg får så min kjole og mine sko at min mor..

MEn det er stadig så tideligt i vores forløb at min far ikke har fået det afvide endnu..så jeg ved ikke om han evt. vil give noget..Men ellers betaler vi selv..og har det fint med det..

Vi har ikke fået lagt en buget endnu,men jeg håber på ikke at komme over 40.000 MAX...

0

Del dette indlæg

Vi betaler selv hver en øre! Skulle nogen få lyst til at sponsorere noget får de lov til det, men jeg tvivler ærlig talt på det!

Vi har selv sparet de 35.000 sammen som budgettet er på - på trods af at vi i en lang periode begge var på SU. Og det er vi f***** stolte af :bearhug:

:denmarkflag:

B*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor og stedfar har givet kjole og tilbehør ( ca. 8.000 kr.) Min far har givet tilskud til teltleje (5.000 kr.)

og stigs forældre har givet band og tøjet til Stig (samlet ca. 11.000 kr.). Selv har vi fået et lån i banken på 70.000 som vi bare tapper lidt fra hen ad vejen, regner ikke med at det løber op i hele beløbet, men vil ikke stå i enden og mangle.

0

Del dette indlæg

Vi betaler det hele selv :bearhug: Vi har ikke bedt om nogle penge, og regner heller ikke med at modtage nogle ;)

Desværre har vi stadig indblanding fra forskellige sider.. det er dælme svært at sige fra når folk blander sig i ting de ikke skal :blink:

Men hva, indtil videre har vi holdt fast i vores beslutninger, og jeg glæder mig til at blive gift den 13. maj! :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen.. :denmarkflag:

Jeg er ny her på siden og skal giftes næste år, ville derfor lige høre om vi er helt ved siden af, med et budget på 30.000 kr? Vi er heldigvis så heldige at have en i familien der kører limosine kørsel, en veninde der er frisør og en venindes far er fotograf, så det skal vi ikke betale for. Der kommer 80 gæster, hvis alle kommer altså..:bearhug: Folk har nemlig kigget på os som om vi er dumme, når de hører det, er vi HELT ved siden af?????

Knus Sabina

0

Del dette indlæg

Hej alle sammen.. -HAHA-

Jeg er ny her på siden og skal giftes næste år, ville derfor lige høre om vi er helt ved siden af, med et budget på 30.000 kr? Vi er heldigvis så heldige at have en i familien der kører limosine kørsel, en veninde der er frisør og en venindes far er fotograf, så det skal vi ikke betale for. Der kommer 80 gæster, hvis alle kommer altså..-HAHA- Folk har nemlig kigget på os som om vi er dumme, når de hører det, er vi HELT ved siden af?????

Knus Sabina

Uh, synes, det lyder af ikke meget -HAHA-

Vi har et budget og det holder. (alt indkøbt snart og har fast pris på resten). 40.000 kroner for 52 gæster.

Kunne ikke gøre det billigere:

Billig leje af lokaler

Kun betaling af råvarer til maden

Ingen betaling af fotograf

Gratis Bil (gammel sportsvogn)

Vin til indkøbspris

Gratis makeup-lægning

derudover:

Frisør

Band

Guitarist i kirken

Brudekjole og tilbehør

Brudepigekjole, sko og smykker

Bukser, sko og sjorte til brudesven

Peters habit med tilbehør og sko

Leje af service

Bordpynt, duge etc

Alt dette delt ud på 52 personer giver 770 kr pr person

Med jeres budget til 80 personer giver det 375 kr pr person

Redigeret af dinah31
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lagt budget på 60.000 – 70.000 kr. og så er det meget højt sat. Det bliver dyrest hvis vi lejer lokalet, og billigst hvis vi lejer telt.

Mine forældre og mormor betaler min brudekjole og så er der vist også lidt tilskud fra kærestens mor og far...

Men vi vil gerne spare det hele op selv, og så bare glæde os hvis der er penge tilovers.. for vil ikke regne tilskud med i budgettet... man ved jo aldrig!

Vi bliver 48 (hvis alle kommer) til festen og ca. 90 til reception

0

Del dette indlæg

Tror vores budget er oppe i nærheden af de 100.000 inkl. bryllupsrejsen.

Min mor har betalt 10.500 kr til kjolen

ud over det får vi 10.000 af hver fra min mor og far (de er skilt hvis i undrer jer over formuleringen)

Resten skal vi selv betale. Dvs. jeg skal spare ca. 20.000 sammen og jj ca. 50.000 (han havde sparet de 20 eller 30 op inden han friede) så det bliver nogenlunde lige i hvad vi skal spare op fra da han friede, og så tjener han mere end mig. Hans forældre har desværre ikke råd til at hjælpe, men så hjælper de med meget af det praktiske.

Lene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer