Guest BrudenFie

Diademer - vis frem!

51 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vil da også vise mit frem... Er godt nok gift, men gør det ikke mindre smukt... tilgengæld kan jeg jo vise det lidt frem "in aktion" *GG*

Sådan så det ud på hjemmesiden da jeg fandt det

post-16460-1178265222.jpg

Og sådan så det ud i mit hår... gav et rigtig godt sammenspil mellem farverne i mit hår og selve diademet... Både var og er rigtig glad for det

post-16460-1178265294.jpg

0

Del dette indlæg

I min kærestes norske del af familien har de et diadem, som med sikkerhed er over 100 år gammelt og som menes også at være over 150 år gammelt. Det er båret af alle brudene i hans familie, så det var med stolthed jeg bar det til vores bryllup. Sætter lidt billeder ind, så I kan se hvordan det ser ud i æsken, hvordan det sættes på og hvordan det færdige resultat ser ud ;)

post-20924-1185537978.jpg

Redigeret af AnjaSL
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg kan ikke så godt begynde at sælge arvestykket :thumbsupsmileyanim: Men prøv at oprette en tråd i køb/salg og skriv i emnefeltet KØBES og diadem... så tror jeg der er større chance for, at der er nogen, som ser det ;) Prøv evt. at se om der er nogen, som sælger et diadem... det kan jo også være ;)

Eller har jeg i øvrigt set at Glitter ind i mellem har nogle diademer. De er knap så dyre som dem i brudeforretningerne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kunne også godt tænke mig et diadem... men har ikke købt det endnu... det eneste jeg ved er at det skal være GULD for så passer det til skoene...

Mange smil fra Mette -HAHA-

Her er lidt emner:

Hvor har du fundet de diademer henne? Jeg leder og leder for at finde nogle pæne i guld, så det kan passe med smykkerne, men kan kun finde nogle pæne i sølv - og nogle ikke særlig pæne i "guld".

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer