Guest BrudenFie

Alternativ topfigur til bryllupskagen

49 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg har en ide om, at vi kan finde en helt anderledes topfigur, og vil høre om der er andre, der har tænkt på det og måske ligefrem fundet noget brugbart, jeg må se?

Det kunne være par i alle afskygninger fra en legetøjsforretning eller andet. Jeg har været i en enkelt legetøjsforretning, men fandt ikke noget brugbart. Eller jo, der var en supersjov pige, men ingen fyr der passede til.

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi får lavet en simpsonsfigur og på vores får vi så også bart med som et lille symbol på vores søn, he he som mindst er ligeså fræk som bart.

Denne figur er nok vores andet valg, hvis det ikke lige hvade været for vores simpsonsfigur, som bliver lavet i fimoler.

Du kan også få simpsons figuren lavet i marcipan, men de er ikke nær så holdbare.

Tror at der er en herinde som er ved at lave sin egen simpsonsfigur, kunne godt selv tænke mig at se hvordan det går med det???

post-16221-1141903668.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

okay nu går jeg vist lidt amok, blev lige lidt inspireret, her er nogle flere, men man kunne sikkert også få en konditor til at lave et par feks med Nuser eller anders and og andersine eller miss piggy og kermit etc.

post-16221-1141906154.jpg

post-16221-1141906173.jpg

post-16221-1141906189.jpg

post-16221-1141906233.jpg

Redigeret af Snut14
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har lige selv købt dette lille par på auktion. Billedet er desværre lidt slørret, men så må jeg tage et nyt, når de ankommer.

Vi synes selv, de er rigtig søde. De er lavet i porcelæn, og er fra Holland, så foruden at være topfigur på vores bryllupskage, skal de stå fremme i vores hjem og være et dejligt minde om vores bryllup efterfølgende. Det er ikke et brudepar, men de ser så dejligt forelskede og uskyldige ud (ligesom os :balloons: )

Kh Bettina

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer