Glennie

Ja, jeg blev også pollet igår

16 indlæg i dette emne

Ja, så blev vi også pollet! De tog bare så meget :griner:- på mig *G*

Martin er for nyligt blevet opereret i knæet, og har gået hjemme de sidste par uger, men det er ikke helet som planlagt, og derfor kommer der en sygeplejerske hver dag og skifter han forbinding.

Hun skulle jo også komme i går morges, og jeg åbner døren (faktisk uden at kigge i spionhullet, som jeg ellers altid gør), og der står 7 tøser med kamerae og osv. :griner:-

Jeg får lige en times tid til at hoppe i bad, og få pakket en taske med de ting de havde skrevet ned til mig. Derefter bliver jeg sat ud i en bil med bind for øjnene, og vi køre en lille tur. Vi ender hos min mor (hun bor næsten lige overfor, så turen var bare for at forvirre mig :oops: ) Der spiser vi alle morgenmad, og de klæder mig i noget "yndigt" tøj - gammel kjole og et par pinke benvarmer GP

Så køre vi igen, og denne gang ender vi på en kørebane. Jeg har ikke kørekort, men har længe truet med at jeg gerne ville have et. Vi mødes med en kørelære, og jeg bliver sat ind i bilen. Det gik super godt med at køre bil, og jeg gik ikke i stå på noget tidspunkt :carrot: De havde ellers regnet med de skulle have et billigt grin, men nej, jeg fik at vide jeg var et naturtalent :super:

Da jeg var færdig med at køre rundt, fik jeg det yndige tøj af igen, og denne gang fik jeg et bånd på, hvor der stod "Miss Bride 2006" og et fint plastik diadem :frizz2:

Så skulle vi ud at køre igen, og denne gang fik jeg at vide jeg skulle vinterbade :griner:- Jeg troede ikke rigtig på det, men vi nærmede os en strand, så jeg troede mere og mere på det. Da vi kom hen til det hus hvor de påstod jeg skulle klæde om og i sauna, stod der også et skilt med "Gåbense vinterning", så nu troede jeg på det :griner:- MEN MEN MEN jeg skulle ikke vinterbade, jeg skulle indsynge en sang på cd :carrot:

Det var SÅ sjovt,og så viste det sig faktisk at jeg havde gået i skole med ham der skulle hjælpe os med det, så der blev også snakket lidt "gamle" dage.

Nå men jeg fik sunget "Danse i Måneskin", og vi fik 2 cd'er, så dem hørte vi selvfølgelig hele aftenen *G*

Nu skulle vi så videre i karatecenter, men inden da så sad vi i omklædningsrummet og spiste lidt mad, og fik lidt at drikke. Men så var det ellers tid til at lære karate. Hvor var det morsomt, og der var vi alle med.

Vi trænede i ca. 1 time, så jeg er faktisk ret øm i dag *G*

Derefter skulle vi skilles i to hold, hvor vi lige skulle slappe lidt af, og en tur i bad og klæde om. Vi var 5 tøser hos mig, og så tog de 3 sidste hjem til en anden veninde.

Da klokken var 19, tog vi hjem til min veninde, hvor der var dækket fint op, og vi fik lækkert mad.

Efter middagen, havde de lavet en quiz med 6 kategorier (veninder - familie - Martin - HHX - gåde - takt og tone) for hver 10 rigtige svar fik jeg en gave :blushsmiley: Det gik ret godt, og jeg endte med at få 3 sæt undertøj, en dvd "honeymoon in vegas", lipgloss og en Grisling. Jeg er helt vild med Grisling *S*

Der var så også en bonusgave, og den havde jeg også gjort mig fortjent til, da jeg havde 50 rigtige svar ud 60 stk. og det var et gavekort på striptease udført af Martin :yay: , og med hans underskrift på, så han var selv gået med til det :)

Da klokken var ca. 00.30 tog hjem til os, for at mødes med Martin og hans venner, som også havde været ude. Martin havde det ikke så godt i knæet, så han tog ikke med i byen, men det var dejligt lige at mødes med ham, så jeg vidste han var i god behold. De havde skaffet i kørestol, så den havde de kørt ham rundt i hele dagen :griner:-

Vi tog i byen ved 01.30-tiden, og så tog jeg hjem igen ca. kl. 04.00. HVOR VAR DET DOG BARE EN DEJLIG DAG De kender mig åbenbart rigtig godt, for det var lige en dag, som jeg ønskede den :griner:-

Du har godt nok været tålmodig, hvis du har læst så langt, men der var bare så mange detajle jeg synes der skulle med. Og det vidst også lidt rodet, men håber man kunne få lidt ud af det *G*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke kendt for at være en tålmodig sjæl - men jeg kom da "sikkert" igennem :):griner:-

Vinterbadning - det var næsten ærveligt du ikke skulle det - kunne da godt have tænkt mig at se dig i en blåfrossen badedragt :griner:-:griner:-

CD'en må du da ligge ud til os andre :oops:

Hvor er det dejligt at høre, du har nogle veninder der kender dig så godt. Glad for at høre du fik en GPPERFEKT POLLER :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad forventer du - selvføgelig læser vi det hele når du giver sådan en god beretning. Det lytter godt nok som en både, hyggelig og vildt morsom dag. Dejlig at du kunne overraske dig.

Ja nu er det næste store efter Polter jo bryllup :carrot: :carrot: :carrot:

GP Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder som en rigtigt godt dag, og nat!!! Med en masse gode oplevelser!!

Så nu er det bare at vente på den store dag og ordne de sidste "småting"... :)

Knus Nanna

:thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ikke kendt for at være en tålmodig sjæl - men jeg kom da "sikkert" igennem :(

Vinterbadning - det var næsten ærveligt du ikke skulle det - kunne da godt have tænkt mig at se dig i en blåfrossen badedragt :(Nej, det tror jeg bestemt ikke du ønsker at se :(

CD'en må du da ligge ud til os andre :(Hmmmm...så godt lyder det vist ikke :whistle: *G*

Hvor er det dejligt at høre, du har nogle veninder der kender dig så godt. Glad for at høre du fik en :balloons:PERFEKT POLLER :blink:

Kom da snildt igennem det hele! Lyder som en rigtig dejlig dag. :carrot: og hvor fedt at de tog -HAHA- på dig. Hvornår kommer der billeder? Vil da se de lækre benvarmere! :(He he, ja jeg må s.. få fat i billederne af dem *G*

Hvad forventer du - selvføgelig læser vi det hele når du giver sådan en god beretning. Det lytter godt nok som en både, hyggelig og vildt morsom dag. Dejlig at du kunne overraske dig.

Ja nu er det næste store efter Polter jo bryllup :carrot: :carrot: Uha ja, det er snart meget tæt på :bearhug:

:hug: Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer