Snut14

De fire bedste og mest pige romantiske snulre film??

19 indlæg i dette emne

Sad og hørte soundtracket til Love Story, hvis der er nogen som kender den.

Ville lige hører den igennem for gode orgelmelodier, men hun spillede vist på klaver, så min hukommelse er heller ikke hvad den har været, men nu nærmer jeg også de 30 he he

Men så var det at jeg synes at det kunne være skægt at vide hvilke film I i jeres barndom, ungdom er faldt fuldstændig i svime over.

Altså de der rigtige romantiske snulre film, som helst ikke skal analyseres i bund, feks var jeg vild med Tornfuglene og især præsten, men hvis man kigger nærmere på handlingen var han jo enorm egoistisk, i virkeligheden til mænd og ikke værd at samle på.

Nå men hvis man ikke tænker nærmere over det, hvilke film var I vilde med???

Mine var af dem jeg lige kan huske.

Love Story

Dirty Dancing

Borte med blæsten

Tornfuglene

men håber I har nogle med på listen, så kan sætte lidt fut i min hukommelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

uuhhh den er nu ikke så gammel - men city of angels er en stor tudefilm for mig - men den skal heller ikke analyseres for meget.

Og hvad med Grease total kult som je har set ved ikke hvor mange gange.

Fame, Saturdaynight fever skal vist også på listen.

:thanks: Sandra

0

Del dette indlæg

Jamen Pretty woman var en kanon god film jeg har set den 1000 gange, og det har jeg oz gjort

coctail som er stavet forkert :)

I det hele taget film med Tom Cruise var helt vildt gode syns jeg dengang da jeg var yngre :thanks:

Mie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Helt klart...

:yay: TOP GUN!!!!!!

Men også

:yay: Dirty Dancing

og også

:yay: Pretty Woman

og faktisk også

:yay: Cocktail...

og ikke at forglemme...

:yay: Robin Hood med Kevin Costner..

Ja jeg kunne vist blive ved med at komme i tanke om en masse gode film som jeg elskede at se og stadig elsker at se!!!

Knus Nanna.

:thanks:

0

Del dette indlæg

Aj hvor er det sjovt det her. Christian og jeg sad lige og snakkede om noget lignende forleden dag, og det endte med at vi blev nød til at downloade en masse af titelsangene til vores yndlingsfilm og serier fra da vi var børn/unge.

En film min søster og jeg så tusind gange er Beaches (forever friends) med Bette Midler der synger "The wind beneath my wings". Vi så også Grease en million gange (videobåndet var helt slidt tilsidst). Jeg så også en serie som jeg ikke kan huske hvad hedder, men Nanna Muskori (stav selv) sang titelsangen "Only Love" og jeg elskede den og sangen. Og ja sgu da, Nord og syd, det var da kærlighed i topgeare..

:thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aj hvor er det sjovt det her. Christian og jeg sad lige og snakkede om noget lignende forleden dag, og det endte med at vi blev nød til at downloade en masse af titelsangene til vores yndlingsfilm og serier fra da vi var børn/unge.

En film min søster og jeg så tusind gange er Beaches (forever friends) med Bette Midler der synger "The wind beneath my wings". Vi så også Grease en million gange (videobåndet var helt slidt tilsidst). Jeg så også en serie som jeg ikke kan huske hvad hedder, men Nanna Muskori (stav selv) sang titelsangen "Only Love" og jeg elskede den og sangen. Og ja sgu da, Nord og syd, det var da kærlighed i topgeare..

:balloons:

Den mener jeg hun synger til"Mistals datter"

Redigeret af Lenemus
0

Del dette indlæg

Hihi!

Mine skoletøser og jeg så Grease for hårdt!!!

Og jo det var "mistrals datter" som Nanna-pigen sang titel nummeret til. Serien har lige været genudsendt for ikke så længe siden (sensommeren) og så måtte jeg jo lige kigge med igen. Skøøøøn!

Og så var der jo "lady og landevejsrøveren" med en MEGET lækker og MEGET ung Hugh Grant!!

Linchen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den mener jeg hun synger til"Mistals datter"

Lige præcis, nej hvir dejligt, så behøver jeg ikke tænke over det længere, har ellers grublet og grublet de sidste par dage. Tak :blink:

0

Del dette indlæg

:carrot: Den blå lagune ( hvordan kunne jeg glemme den film)

:carrot: Top Gun ( Jeg gik i 7 klasse og hed det samme som hende der gaflede Tom , total blær )

:carrot: Grease

:carrot: Dirty Dancing ( her var jeg seriøst forelsket )

Skæg tråd... Som bestemt vækker minder

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også jeg stemmer på "Den blå lagune".

Hvorfor er den aldrig blevet udgivet på video/DVD? Eller blevet sendt i TV?

Jeg har ikke set den siden dén dag i biografen....jeg tror jeg gik i 8. eller 9. klasse.... hulk hvor så han godt ud - den mandlige hovedperson....

Tina

0

Del dette indlæg

Også jeg stemmer på "Den blå lagune".

Hvorfor er den aldrig blevet udgivet på video/DVD? Eller blevet sendt i TV?

Jeg har ikke set den siden dén dag i biografen....jeg tror jeg gik i 8. eller 9. klasse.... hulk hvor så han godt ud - den mandlige hovedperson....

Tina

øhhh så har du ikke haft tv 3 for de har da vist det et utal af gange, og den er da både udgivet på vhs og dvd. og ja den er også rigtig god :balloons:
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer