Lambada Bamse

Tast-selv-SKAT

42 indlæg i dette emne

Åh, vi er altid så uheldige økonomisk, så det skal nok passe at vi skal betale tilbage i skat.. Jeg har lige været inde på Tast selv - og jeg godkendte det de havde skrevet.... Andre jeg har talt med har derefter fået svar med det samme, men på kvitteringen står der at jeg skal vente til SKAT har kigget på oplysningerne ( eller noget i den stil ). Er der nogen af jer andre der har fået samme besked ?

:thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige tjekket min årsopgørelse! Skal have 4800kr tilbage - fedest!! :thanks::):oops:

Så er der ski håb for at vores budget med både selve brylluppet og bryllupsrejsen kommer til at hænge sammen!!

:carrot: :carrot: :carrot: :carrot: Håber andre er lige så heldige som mig!! :carrot: :carrot: :carrot: :carrot:

:oops:-HAHA--HAHA-

0

Del dette indlæg

Jeg kan slet ikke komme derind pga tekniske problemer...

Men husk nu at tjekke datoen...jeg blev også så glad dengang jeg så at jeg fik 4200 tilbage her d 23/3...indtil jeg fandt ud af at det var opgørelsen fra sidste år...mega øv...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tastede ind inden d. 20/2 og fik så svar idag... ved ikke, hvordan det foregår, hvis man taster ind nu. Min kæreste og jeg har tilsammen fået over 10.000 tilbage - han har dog fået mest... så det er bare super dejligt. Lige, hvad vi kunne bruge...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

har lige læst på tekst tv at der er fejl i deres tast selv service. man kan ikke regne med det man får at vide

Heyyyy der er altid nogen der skal ødelægge festen :whistle:

Jeg håber ikke, at du har ret.

Jeg skulle ifølge svaret igår havde 3825 kr tilbage.

Venter stadig på kærestens.

:thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Yes kunne lige se at jeg får 3552 kr tilbage...

Men mht til kørselsgodtgørelse...hvilken post skal jeg indtaste det under....synes ikke lige jeg kunne finde det nogen steder...

Du mener dit befordringsfradrag formentlig. Under ligningsmæssige fradrag: Befordring hjem arbejde

Hehe du kom mig i forkøbet med svaret. Det var lige det jeg var på vej til at rulle ned og svare.. :(

Men anyway - håber svaret kunne bruges uanset hvem det kom fra..

Jeg skal kun have kørsel for et job i to mdr, så det er ikke meget.

Men næste år har jeg forhåbentlig kørsel for hele året, så det kommer til at give godt. Overvejer også at sætte trækprocenten op med 1-2 stykker, da jeg kommer til at tjene markant mere nu end jeg har gjort før og skattesmæk er en skidt ting! :(

Hav en god dag!!

:balloons::blink::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUBIIIII!!!! Det ser ud til at jeg skal have omkring 12.500,- tilbage i skat!!!!!!

Hvor fedt så skal jeg dælme ud og forkæle mine børn og mig selv!!! Det trænger vi vist til!!!

Knus Nanna.

:balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg har slet ikke fået min årsopgørelse endnu.

Hmm er det mon dårlige tegn!!! :banned:

Mie

Det har jeg heller ikke - og dermed heller ikke noget tast selv kode. :hug:

Sandra

Sandra koden får du fra forskudsopgørelsen, det er længe siden den er udsendt.

Ellers kan man ringe til dem på 72 22 18 18 hvis man er enorm nysgerrig.

Du kan også bare tage det som noget positivt, de har nok bare problemer med, at regne med så store tal :blink: Kan være de skal se hvor mange millioner der er tilbage til jer.

0

Del dette indlæg

Yes kunne lige se at jeg får 3552 kr tilbage...

Men mht til kørselsgodtgørelse...hvilken post skal jeg indtaste det under....synes ikke lige jeg kunne finde det nogen steder...

Jeg ved ikke om du har fundet det.

Det er rubrik 51.

Og det betaler sig, at huske den. Jeg skulle have 3825 kr tilbage indtil jeg huskede feltet, så nu får jeg hele 5.326 kr tilbage.

Det er bare skønt.

Håber du også har heldet med dig.

0

Del dette indlæg

Jeg fik min i går, så jeg har været ved at regne ud, hvor meget befordringsgodtgørelse, jeg skal have, så er jeg spændt på at se hvor meget, jeg får tilbage, når jeg har tastet det beløb ind :balloons:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer